Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja yaco
Mijn streven is 10000 steps per dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb niet echt een streven, ja dat ik minstens één keer per dag wandel.
Verder deel ik het in in eenheden van 3 km, want bij het sprintje van de positieve punten 'verdien' ik een punt voor elke 3 km die ik gelopen heb. Dat stimuleert me vaak om het getal nog even vol te maken. Als ik bv. op 7,8 uitgekomen ben, hoef ik nog maar een ommetje van 1,2 km te maken om op 9 uit te komen. Het is misschien kinderachtig, maar het werkt voor mij. Dus ik ga er lekker mee door! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ine ik speel dwarsfluit en altsax in een harmonie orkest. Niet op heel hoog niveau hoor, maar wel heel gezellig. Lachen

Mijn dagreeks doorbroken, gisteren geen Ommetje gedaan. Sip Zo druk geweest en toen was het al donker geworden en had ik er echt geen zin meer in. Nu zit ik op de camping en loop ik weer lekker mijn rondjes door het bos. Genieten hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 aug 2021 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
ja yaco
Mijn streven is 10000 steps per dag

ja ik moet dat ook weer gaan oppakken 10000 stappen, of gemiddeld 70000 per week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 10:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld in mezelf.
2 wkn vakantie met familie was heel erg fijn, maar daardoor is het eten ook helemaal mis gegaan. Nu 1 week terug en nog steeds verkeerde eetpatroon aangehouden. Een grote valkuil is: na lange dag werken, te moe om te koken en op weg naar huis stoppen bij de patatzaak, zo ook gisteravond.
Ik moet echt de knop omzetten. En weer maaltijden van te voren klaarmaken, mealpreppen. Meer lopen, 10000 stappen, en misschien hier beginnen met eetdagboek, als extra stok achter de deur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Flying missy,
Leuk om in een harmonie te spelen.

Grace, och ja het vaste patroon komt wel weer niet verdrietig zijn denk maar terug aan je leuke vakantie dat is ook heel wat waard afvallen komt wel weer door goed eten.

Extra punten verdienen in de lunchpauze Lachen

Fijne zonnige zondag we hebben een sweet 16 feestje van mijn kleindochter hier vanavond met bbq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 13:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying missy, leuk om dwarsfluit te spelen en altsax. Een muziekinstrument kunnen spelen is zo mooi.

Ine, bedankt voor je reactie. Inderdaad ik moet ook gewoon terug denken aan de fijne vakantie, geeft positieve energie.
Gefeliciteerd met je kleindochter Erg blij

Geke, ik ben dat sprintje gaan opzoeken over die positieve punten. Het doel is dan om je gedrag te veranderen en jezelf punten geven. Wat een goed idee. Dit doet me denken aan een tracker bijhouden in een Bullet Journal. (veel info op pinterest)
Het dit een hele tijd gedaan en werkte best wel goed.
Ik kan nu meteen een flink aantal doelen bedenken: ommetje lopen, 10000 stappen pd, kettlebell oefeningen doen, fietsen naar werk (ben er in 10 min), mealpreppen, huish. klusjes doen, granny square haken (komt 2 pers. beddensprei dan eindelijk klaar) Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 15:00    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet niet of mijn Ommetjes er nog in zitten.
Ik heb al een tijdje last van mijn enkel en zie nu dat hij helemaal dik is geworden. Morgen toch maar naar de huisarts Sip

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 15:26    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
sterkte Garfield000

Bij mij gaan de ommetjes prima.
Toen ik vanmorgen de app ver van mijn huis probeerde hem aan te zetten toen deed hij het niet dus vandaag geen ommetje gelopen, omdat ik na 10622 stappen en 20 kilometer fietsen het wel genoeg vond voor vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
GarField000 schreef:
Ik weet niet of mijn Ommetjes er nog in zitten.
Ik heb al een tijdje last van mijn enkel en zie nu dat hij helemaal dik is geworden. Morgen toch maar naar de huisarts Sip

Oh wat balen, Garfield! Verstandig om naar de huisarts te gaan.
Maar je was zo ontzettend goed bezig met bewegen en goede eetkeuzes. Dat bewegen zal dus nu wel even op een laag pitje moeten, maar de eetkeuzes kunnen natuurlijk blijven hè.
Veel sterkte ermee hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 19:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 29 van 39