Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mijn vervoer naar de Fysiofitness is in de soep gelopen, ik mag gelukkig morgen alsnog.

Ik dacht dan ga ik maar meteen lopen.
44 min. gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig pianojuffie,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ine, dank je wel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 13:01    

Reageer met quote
Graag gedaan pianojuffie,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2021 14:08    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geen ommetje kunnen doen.
Gisterenochtend golfles gehad. Ik moest meer doorzwaaien in mijn swing. In de middag 18 holes gaan golfen .... met in achtneming van mijn swingaanpassing ... en vandaag erg last van mijn linker enkel.

Waarschijnlijk doordat ik doorzwaai en je linkervoet blijft staan door de noppen. En hier is te veel belasting op gekomen. Hopelijk gaat het morgen beter ... maandag moet ik weer golfen Lach.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2021 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lijkt me leuk om te golfen. Maar ik ga er niet meer aan beginnen. Ik houdt het nu bij wandelen. Al dan niet honden mee en/of mijn camera als ik de natuur in ga. Lachen

Tot nu toe lukt het om mijn dagelijkse reeks vast te houden. Ook nu het slechter weer is. Lang leve buienrader, kan ik het plannen dat ik niet nat wordt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 2:16    

Reageer met quote
Ik hou het ook op wandelen voorlopig, nog steeds last van de schouders en nek zou wel stres zijn hoewel ik een poosje geleden mijn arm verrekt heb, helaas daarom beperkt in mijn bewegingen .
Ik heb nu een afspraak bij de fysio want het duurt toch wel lang .

Golven lijkt mij heel leuk, ik heb eerder voor Corona tijd vaker door het golfterrein gelopen ( een afkorting naar het elfenmeer ) met de honden dat mag mits ze aangelijnd zijn. Het is een prachtig terrein en leuk om de mensen zien te golven lijkt me ook heel ontspannend .

Flying missy mijn dagelijks rondje heb ik een paar keer gemist dat merk je gelijk in de ranglijst Sip buienradar gekeken maar helaas onderweg toch regen het was miezerig dat vind ik niet erg.

Mijn ochtendrondje om 7 uur gedaan lekker rustig vooral in het weekend Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 7:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
rondje om 7 uur ??? wauw. Dan lig ik nog op 1 oor hoor Lach.

Golfen is aan de ene kant ontspannen. Je vergeet alles om je heen.
Toen mijn vader overleden was kon ik dat zelfs van me afzetten. Echt heel fijn. Werkdruk, privestress, haast en drukte ....... Je bent helemaal van de wereld en alleen met je Golf.

Echter golf vind ik erg moeilijk. Ik heb er ook niet echt talent voor. Na al die jaren heb ik nog steeds een redelijk hoge handicap. Tijdens het spelen ben je alleen bezig met HOE moet je slaan. Dat kan soms frustrerend zijn ... maar ook heel lekker als het goed gaat.

Maar vind het erg leuk en als het dan niet goed gaat ... so be it. Dan maar wat meer kletsen met de persoon waar je mee speelt.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 9:45    

Reageer met quote
Mooie zin ,,,je bent helemaal van de wereld met je golf,, fijn om dan de drukte en stres achter je te laten en dat is mooi,
Je hebt plezier in de sport je bent in beweging contact met mensen wat maak het uit als je er niet goed in bent

Hoop dat het gauw weer beter gaat met je enkel.
Groet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 9:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn enkel hoop ik ook .....
Ik zeg altijd ..... Have fun and enjoy what you do.
Dat zit overal met alles in mijn hoofd. Ik had een goede baan met goed salaris, maar geen plezier in mijn werk. Nu heb een minder salaris, geen lease auto van de zaak maar wel ontzettend veel plezier in mijn werk en dankbaarheid van de mensen waar ik voor werk. Dat is mij veel belangrijker ..... ik moet met plezier uit mijn bed komen anders gaat het niet werken .......
Natuurlijk moet je wel de dingen kunnen doen die je wilt ... en dat kan ik nu. Ik kan golfen, tafeltennis en mijn huis betalen. Wat wil je nog meer? Ok de staatsloterij een keer winnen Erg blij.

ik ga zo een 'voorzichtig' ommetje doen .. niet te snel lopen.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 aug 2021 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 24 van 38