Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Geke schreef:
Goedemorgen, wij zijn weer terug uit de Achterhoek, Overijssel en Drenthe, waar we naar toe gefietst zijn. Nu weer in Friesland, en ook dat is weer heerlijk. Lekker wat rommelen in de tuin, weer een wasje gedraaid, maar ook alweer even ons dagelijkse ommetje gelopen. Toch heb ik vrijwel elke fietsdag ook een ommetje gemaakt, gewoon ook wel fijn even een andere beweging dan fietsen.

Ik ga straks weer even op de app kijken, ik zag inderdaad ook zo'n aankondiging van iets wat op 26 juli begint, met levels. Ik ben benieuwd.

Ook ga ik eens kijken hoe ons 'klassement' er uit ziet, ik heb het idee dat de verschillen in punten langzamerhand steeds groter worden. Er zijn een paar toppers die bovenaan zitten, en daarna volgt de rest.
Vinden jullie het leuk/belangrijk om hogerop te komen in de ranglijst? Of maakt het je geen bal uit, als je maar beweegt?

Ik merk bij mezelf dat ik het wèl leuk vind als ik een plaatsje opschuif naar boven... Dus in die zin werkt de app heel goed voor mij, ik wil echt wel graag even lopen!

O ja, ik ben hier bij de weegclub bekend als Geke, maar bij de ommetje app doe ik mee met m'n echte naam. Die afgekort G.K. is, vandaar dat ik op de naam Geke kwam.

Fijne dag iedereen, en veel succes en vooral plezier bij de ommetjes!

Waar woon jij in Friesland. Ik woon in joure.

ja, ik ben akke gerbrig in de app, en zo als jullie kunnen zien een echte strijder.
Ik ga er helemaal voor of helemaal niet.
Maar momenteel is dit ook mijn enigste "sport" zeg maar. Ik loop zo wie zo 1x met de nordic walking stokken. En dan lekker pittig door.
En uiteraard paar keer met de hond. Maar dat is soms krap aan 20 minuten.
Nu we vakantie hebben gaan mijn man en ik ook nog wel eens een blokje om op de fiets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vind het zelf ook leuk een beetje strijder maar niet echt te fanatiek, zet alleen in de morgen als ik met de honden wandel de ommetjes app aan. Krijg dan de meeste punten Lachen (soms vergeet ik het)

Wandel 2a3x per dag met de honden, ik heb een fitbit die mijn steps noteert en doe geregeld mee aan challenges met vrienden.

Vandaar mijn nickname fitbitje Erg blij

Groetjes ine

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk, Yaco, of Akke Gerbrig, dan wonen we zo'n 8 km bij elkaar vandaan. Ik ga in Joure naar de sportschool.
Ik woon ongeveer tussen Joure en Heerenveen in.

Ik ben ook wel fanatiek als het om punten gaat. Maar ik vind het ook erg leuk als iedereen gewoon lekker meedoet. Het plezier staat voorop!

Met de sportschool zit ik ook in een team. Toen ik daar begon zat ik op plaats 115 of zo. Inmiddels ben ik omhoog gekropen naar de 32e plaats. Vind ik dan toch wel weer leuk.
Af en toe wordt er in de app van de sportschool een top 20 geplaatst. Zo worden we aangemoedigd, want dáár wil je wel in staan natuurlijk. Of niet, dan is het ook goed. Maar net wat je wilt.
Ik vond het wel heel sympathiek dat in de tijd van de lockdown de sportschool een mooie uitdaging had bedacht. Als alle deelnemers bij elkaar een bepaald aantal punten gehaald hadden, zou de sportschool €1000,-- doneren aan de voedselbank. En zo is het ook gegaan. Wie weet komt er wel weer eens zo'n groepsuitdaging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Het is hier hectiek, ik woon in Roermond en ben bij mijn dochter de boel schoon aan het maken de beelden zag je op journaal de camping daar woont ze aan de Maasboulevard. Gelukkig is het nu rustiger, nu even bijkomen
Ine, wat tragisch allemaal. Sterkte hoor. En jij krijgt beweging genoeg zo. Rollende ogen

Ik vind het leuk om te zien hoe ik al wandelend omhoog gekropen ben in de ranglijst Geke. Lach En het motiveert ook echt om elke dag een ommetje te maken ook al heb je er soms geen zin in. Erg blij En die weetjes zijn ook leuk om dan te lezen. Ik heb inmiddels mijn eerste medailles binnen. Lachen

Wat ik wel vreemd vind en nergens terug kan vinden is dat ik geen 'actieve' ommetjes meer loop blijkbaar? Terwijl mijn looptempo toch niet echt veranderd is volgens mij. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 2:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ine 61 schreef:
Het is hier hectiek, ik woon in Roermond en ben bij mijn dochter de boel schoon aan het maken de beelden zag je op journaal de camping daar woont ze aan de Maasboulevard. Gelukkig is het nu rustiger, nu even bijkomen
Ine, wat tragisch allemaal. Sterkte hoor. En jij krijgt beweging genoeg zo. Rollende ogen

Ik vind het leuk om te zien hoe ik al wandelend omhoog gekropen ben in de ranglijst Geke. Lach En het motiveert ook echt om elke dag een ommetje te maken ook al heb je er soms geen zin in. Erg blij En die weetjes zijn ook leuk om dan te lezen. Ik heb inmiddels mijn eerste medailles binnen. Lachen

Wat ik wel vreemd vind en nergens terug kan vinden is dat ik geen 'actieve' ommetjes meer loop blijkbaar? Terwijl mijn looptempo toch niet echt veranderd is volgens mij. Lachen

Heb je wel aanstaan dat ie meet waar je langs loopt. Je GPS ofzo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 13:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Leuk, Yaco, of Akke Gerbrig, dan wonen we zo'n 8 km bij elkaar vandaan. Ik ga in Joure naar de sportschool.
Ik woon ongeveer tussen Joure en Heerenveen in.

Ik ben ook wel fanatiek als het om punten gaat. Maar ik vind het ook erg leuk als iedereen gewoon lekker meedoet. Het plezier staat voorop!
.

Is ook zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 13:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Had er nog een stukje onder. Maar dat is ineens weg.

Ik zei, oudehaske soms.

Ik heb jaren gesport bij sporza. Maar door andere werktijden lukte dat niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 13:51    

Reageer met quote
Yaco, ja dat staat wel aan hoor. Maar soms kan ik mijn route ook niet terugzien. Vaak in het bos werkt het niet. Maar in de buurt ook niet altijd. Heel raar. Zal aan die App liggen toch denk ik.

Voordat ik naar mijn werk ging nog een Ommetje gedaan. Was rustig op straat en fijne temperatuur om te lopen zo in de avond. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 0:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb vanmorgen mijn vroege vogels ommetje gemist. Werd tegen 9 uur pas wakker. Toen heb ik maar rustig aan gedaan. Ha ha.
Morgen maar weer een vroege vogel ommetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 9:39    

Reageer met quote
Ga je altijd zo vroeg Yaco? Ik ben een nachtmens he, dus ik loop in de middag of avond meestal. Lach Nu ik in de nachtdienst zit soms ook als ik thuis kom, maar dat is dan ook al na 9.00 uur dus vroege vogel ommetjes zitten er voor mij niet in. Lachen
Vandaag een echt kort 23 minuten ommetje gedaan. Moest nog zoveel andere dingen doen ook he. De was, mijn wederhelft zijn haren afscheren, boodschappen en o ja, nog slapen ook. Duizelig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 0:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 18 van 24