Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteravond een overdosis aan suiker gehad en toen dacht ik was dit het nou..? Wat ik nog steeds erg lekker vind is een caramel latte, met wat extra melkpoeder en suikerklontje.. Dat is voor mij echt een geniet~moment smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 15:28    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sinds maandag bezig met vasten.
Nog niets afgevallen maar voel mij wel beter in mn vel zitten.
Morgen probeer ik weer wat te sporten misschien val ik dan wel af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Gisteravond een overdosis aan suiker gehad en toen dacht ik was dit het nou..? Wat ik nog steeds erg lekker vind is een caramel latte, met wat extra melkpoeder en suikerklontje.. Dat is voor mij echt een geniet~moment smullen

Welja, ons een beetje lekker maken! Kun je wel?!!! Heel heel boos Uitlachen

Ik houd me nu sinds een week weer goed aan mijn eetregels dus eet ook geen suiker of bloem.
Suikers heb ik sinds februari vorig jaar echt maar een paar keer gegeten (wat hagelslag en wat nutella, misschien vier keer in totaal, en één klein blokje chocola met de kerst). Geen bloem / brood eten is schijnbaar moeilijker, zit nog niet zo in mijn systeem misschien dat dat mij ook geen goed doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 10:17    

Reageer met quote
Hahaha... sorry!

Kordiya, ik vindt dat echt superknap, denk dat ik het nooit zo ver krijg.. Nu ik gezonder eet, smaakt alles me wel weer veel lekkerder smullen

Shakena, gaat het vasten je gemakkelijk af? Het is niks voor mij. Het bevalt mij prima om na het avondeten niet meer te eten, daar voel ik me goed bij.

Komende week heb ik late diensten, dan ga ik wat schuiven met de tijden denk ik, want dan redt ik het niet om 's avonds niet meer te eten. Ben dan rond 00:15 thuis en heb beretrek Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 13:18    

Reageer met quote
@Vlinder,
Ben nu een wkje bezig,
En tot nu toe gaat het goed.
Maar hoop eigenlijk wel wat af te vallen anders is de spirit gauw verdwenen(denk ik)
Morgenochtend na een lange tijd weer thuis sporten. Hoop dat een beetje gaat werken om toch af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 14:14    

Reageer met quote
Succes met sporten, doe je wel kalm aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 19:08    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Succes met sporten, doe je wel kalm aan?

Dank je,
Kalm aan, ja dat gaat wel lukken rustig aan op bouwen.
Dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Kordiya, ik vindt dat echt superknap, denk dat ik het nooit zo ver krijg.. Nu ik gezonder eet, smaakt alles me wel weer veel lekkerder smullen

Shakena, gaat het vasten je gemakkelijk af? Het is niks voor mij. Het bevalt mij prima om na het avondeten niet meer te eten, daar voel ik me goed bij.

Komende week heb ik late diensten, dan ga ik wat schuiven met de tijden denk ik, want dan redt ik het niet om 's avonds niet meer te eten. Ben dan rond 00:15 thuis en heb beretrek Uitlachen

Maar als je, zoals je op het andere sprintje zei, geen moeite hebt om ongepland snoepen te laten, dan is het toch prima lijkt mij? Ik moet echt alle zoetigheid vermijden omdat ik eetbuien krijg als ik het wel eet. Als ik het kon - met mate snoep eten - zou ik daar zeker voor kiezen. Maar het is gebleken dat ik met een eetverslaving te maken heb / had. En dan is het makkelijker om het maar helemaal te laten staan.

M.b.t. vasten; bij intermittent fasting doen veel mensen aan een indeling van 8 uur eten, 16 uur vasten. Als jij na je avondeten niet meer eet, b.v. na 19.00 uur niet meer, en je eet 's morgens om acht uur je ontbijt, dan heb je ook al dertien uur 'gevast'.

Succes met de late diensten. Lijkt me pittig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 19:51    

Reageer met quote
Ben ook bekend met eetbuien/stoornis, ik probeer weer een zo normaal mogelijke relatie te krijgen met eten..

Eigenlijk vast ik al dus Jeuk ik at gisteren om 19:00 en vanmorgen pas om 11:00 uur. Dit alleen wanneer ik niet hoef te werken hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 20:03    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer van start om de suikers te laten staan.
Voorlopig ff helemaal.
Voel me beroerd en wil zien of ik me z\onder beter ga voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 9:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 10 van 23