Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:

Mijn moeder is al 81 jaar en haar verstand gaat helaas achter uit, dus ik geniet van haar zolang het nog kan.
Mijn vader is alweer 31 jaar geleden overleden en ook ik mis hem nu nog regelmatig. Huil huil We wonen 15 minuten van elkaar af dus is goed te doen, bij mooi weer gaan we ook er wel eens op de fiets naar toe.

Wat naar dat je moeder achteruitgaat. ja, dat zijn moeilijke dingen om mee om te gaan.
Heerlijk dat ze zo dichtbij woont.

Nee, mijn vader is ook overleden.Ze zijn allebei 90 jaar geworden. Ik weet dat ze het moeilijk hadden in hun laatste jaren dus ik kan niet zeggen dat ik wou dat ze nog leefden. Maar ik wou wel dat ik terug kon naar de tijd waarin het nog goed met ze ging. Wat zou ik ze dan knuffelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:
Gisteren een super dag gehad. Erg blij
Heb de hele dag niets gesnoept, en ik ben s middags ruim een uur wezen wandelen.
Ik voel mijn bilspieren en kuitspieren en onderrug goed nu maar ik ben toch heel blij.
Lekker uitgewaaid want er stond behoorlijk veel wind.
Ik merk dat ik minder zin heb om te snoepen nu ik dagelijks mijn beweging opschroef.
Ik heb gelezen dat je ook in beweging moet komen om van de zoetverslaving af te komen en ik begin het nu toch te geloven.
Heb gisteren bij elkaar ruim 13000 stappen gedaan. Erg blij

Yesss! Je krijgt de wind in de zeilen! Wandelen doet een mens vaak zoooo goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 10:12    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooie leeftijd 90 jaar.
helaas komt ouderdom met gebreken. Huil huil
maar veel mooie herinneringen koesteren.

ja het gaat momenteel lekkerrrr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 10:52    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ben al een paar maanden bezig om de suiker uit mijn eten te laten.
Maar alles wat je kant en klaar koopt in de winkel zit suiker in.
Dus probeer alles zelf te maken wat mij aardig lukt.
Alleen de feestjes zijn nog mijn struikelblok Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 13:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jpee ik vind het nog steeds moeilijk.
Maar iedere dag dat het wel lukt is er 1 en ben daar trots op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 22:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook gisteren ging goed.
Ben weer onder de 105 kilo.
Rustig zakt het gewicht en dat gaat prima zo.
Vandaag het huis poetsen, dus geen crosstrainen of wandelen vandaag.
Dit is ook beweging genoeg, Lach

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 8:54    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het ergste van suiker is: Als je vandaag snoept wil je morgen weer en liefst nog iets meer.
Dus zoeken we iets wat we wel mogen, moet natuurlijk wel lekker zijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 14:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal mee eens, van suiker krijgt men nooit genoeg.
Daarom is het zo vreselijk moeiljk om er mee te stoppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 14:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ff een noodkreet, had het ook in mijn boekje gezet. Maar zet het ook hier ff neer.
Wat eten jullie zoal??

k vind het zo ontzettend moeilijk allemaal wat te eten om af te vallen.
Ik weet het.... eet gewoon gezond en minder zegt iedereen, was het maar zo makkelijk..., maar suikers blijven trekken voel me zo onrustig waarom?? ik weet het niet, heb nog steeds niet gesnoept, maar zou nu de kast wel leeg willen vreten. Afkickverschijnselen, denk het, Vanmorgen een heerlijk bord havermout gegeten, maar oh wat voelde ik me beroerd en moe vanmorgen na dat bord pap. Ach ik vind dat zooo lekker, maar waarom word ik daar dan zo vreselijk moe van?? Heb het vaker gehad, tja wat moet ik dan eten, fruit met yoghurt lust ik wel maar niet echt als ontbijt meer als tussendoortje< brood?? ook daar word ik moe van.merk ik. Ben s avonds altijd doodop na het eten van brood, maar ook dat vind ik lekker en ben er dol op. ik weet het niet meer. Ik weet niet meer wat ik het beste zou kunnen eten, iets wat ik lekker vind bevalt me niet. Kan wel huilen. Heb het nooit zo erg gehad.heb wel weekmenu's maar ach dat is anders eten dan ik gewend bent, s avonds { wij eten s avonds de lunch} zou ik dan een bonen salade moeten eten of een wrap of een dikke soep.. Allemaal dingen die ik nooit eet, vandaar dat ik me daar dan ook niet aan kan houden, en s avonds voor het naar bed gaan kwark met melk en dan fruit er door als smootie zeg maar, dat hoort ook bij het weekmenu.kan daar ook al niet meer tegen voel me daardoor dan zo opgeblazen als ik het een half uurtje op heb, Ook de stoelgang is knudde.
Ik weet het niet meer, vind het zo lastig dat me de moed begint te zakken. Ik wil niet opgeven, helppp, maar zit er ff nu helemaal doorheen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 15:00    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Eet je de havermout met melk? Het lijkt dat je sterk reageert op melk en brood. In melkproducten zit een soort opium, dit kan vermoeidheidsklachten geven en ook van brood hoor ik vaker deze klachten.. en ook obstipatie.. Het is een beetje zoeken naar wat bij je past en wat je ook vol kunt houden. Wees niet te streng voor jezelf aai Je bent mooi afgevallen, naar het positieve blijven kijken..

Laatst aangepast door vlinderrr op za 23 jan 2021 17:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 17:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 6 van 23