Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Periodes wanneer het beter gaat, voelen zo goed, maar helaas heb ik door de jaren heen toch steeds weer terugvallen.. Ben waarschijnlijk echt verslaafd en emoties eter Sip

Des te meer ik eraan wil werken, des te fouter het gaat Rollende ogen

ja, ik hoor je. Klinkt me niet onbekend in de oren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:59    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Maarr, ik geef niet op, tot ik een voor mij redelijke manier van omgaan met voeding heb gevonden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 20:02    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Maarr, ik geef niet op, tot ik een voor mij redelijke manier van omgaan met voeding heb gevonden Lach

Goed gezegd. Je bent een Vlinderrrr naar mijn hart! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 20:52    

Reageer met quote
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2021 18:54    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga toch beter opletten om niet teveel te gaan snoepen hoe verleidelijk dat ook is, maar je voelt je daarna zo loom, moe, hoofdpijn, buikpijn heel slechte stoelgang.enz. Dus een teken dat mijn lichaam er niet blij mee is.
Ik probeer het te beperken tot voorlopig 1x per dag bij de koffie s'middags en niet meer klakkeloos mezelf volproppen als die behoefte er is, en dat is de hele dag.... de hele dag door loop/liep ik te snoepen en dat moet afgelopen zijn.,
Dus vanaf vandaag 1x per dag meer niet. Verder gezond.
Ik wil graag mezelf weer fitter voelen, nu voel ik me altijd maar moe.
Maar het is zo moeilijk, maar goed vandaag ga ik er weer voor.
Moet het voor mezelf doen, mijn lichaam is het waard. Ik denk dat als je lichaam gezond en sterk is je meer tegen een ziekte kan dan dat je weerstand heel laag is, dan ben je meer vatbaar er voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 10:57    

Reageer met quote
tantezus schreef:
Ik ga toch beter opletten om niet teveel te gaan snoepen hoe verleidelijk dat ook is, maar je voelt je daarna zo loom, moe, hoofdpijn, buikpijn heel slechte stoelgang.enz. Dus een teken dat mijn lichaam er niet blij mee is.
Ik probeer het te beperken tot voorlopig 1x per dag bij de koffie s'middags en niet meer klakkeloos mezelf volproppen als die behoefte er is, en dat is de hele dag.... de hele dag door loop/liep ik te snoepen en dat moet afgelopen zijn.,
Dus vanaf vandaag 1x per dag meer niet. Verder gezond.
Ik wil graag mezelf weer fitter voelen, nu voel ik me altijd maar moe.
Maar het is zo moeilijk, maar goed vandaag ga ik er weer voor.
Moet het voor mezelf doen, mijn lichaam is het waard. Ik denk dat als je lichaam gezond en sterk is je meer tegen een ziekte kan dan dat je weerstand heel laag is, dan ben je meer vatbaar er voor.

Goed plan Tantezus... Wat je OOK zou kunnen doen is nu elke keer gaan tellen dat je het NIET doet. Of elk uur tellen. En dat dan melden, b.v. ook op het nieuwe gewoonte sprintje. Daarmee versterk je je vertrouwen dat je het kunt. Elke keer, elk uur dat je het NIET doet telt en traint je brein om sterker te worden om weerstand te bieden aan de zucht naar zoet.

Het is absoluut zo, dat is bekend, dat suikers en zoetigheid je weerstand sterk verlagen. En dat tumoren (kanker) zich voeden met suikers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 12:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Goed plan Tantezus... Wat je OOK zou kunnen doen is nu elke keer gaan tellen dat je het NIET doet. Of elk uur tellen. En dat dan melden, b.v. ook op het nieuwe gewoonte sprintje. Daarmee versterk je je vertrouwen dat je het kunt. Elke keer, elk uur dat je het NIET doet telt en traint je brein om sterker te worden om weerstand te bieden aan de zucht naar zoet.

Het is absoluut zo, dat is bekend, dat suikers en zoetigheid je weerstand sterk verlagen. En dat tumoren (kanker) zich voeden met suikers.

Wat een goed idee. Yes! (nederlands=
Dat ga ik dan hier melden.
In het andere sprintje houd ik mijn doelen bij.
Het gekke is.... nu ik s morgens al zegt alleen vanmiddag een koek bij de koffie zegt het brein Nee ik wil NU OOK een koek. Rollende ogen
Zo liep het de hele morgen al ik wil zoet.... Maar heb het niet gedaan.
Dus al 2 uur gelukt vanmorgen om het stemmetje te negeren.

Ook dat heb ik gelezen dat kanker gek is op suikers en ook candida schimmels. Ik heb gisteren veel gelezen op internet om en hoe je moet afkicken van suikers en daar stond het ook bij.
Ook heb ik iets gelezen over een test wat je kunt laten doen via bloed onderzoek waar je overgevoelig voor bent welke producten.
Volgens mij heb jij dat ook eens gedaan toch Vlinderr??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 14:49    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het vasten, gaat mij steeds beter af
Krijg nu wel eerder trek maar ik kan het volhouden tot s.middags 12 Uur.
Ik weeg mij maar 1x p w dus woensdag of donderdag zie ik ook of ik ook afval maar ik zit beter in mn vel,
Zal ws ook komen dat ik nu weer aan het sporten bent met lucy Windham via YouTube
Het lijkt er op dat ik cm afvalt broeken gaan afzakken altijd lekker Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 9:31    

Reageer met quote
Klopt tantezus, ik heb een EMB test laten doen bij een orthomoleculaire voedingscoach. Dit was zeer interessant en uitgebreid, bij mij kwam er uit dat ik baat zou hebben bij een exorfinen vrij dieet. Geen melkproducten, soja, spinazie, gluten/tarwe. Suiker is sowieso altijd een slecht ingrediënt. Ik voel me erg moe, wil ik dat veranderen dan moet ik weer andere keuzes maken. Het is steeds weer afkicken Verward

Shakena, fijn dat je beter in je vel zit, dat is belangrijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 14:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Klopt tantezus, ik heb een EMB test laten doen bij een orthomoleculaire voedingscoach. Dit was zeer interessant en uitgebreid, bij mij kwam er uit dat ik baat zou hebben bij een exorfinen vrij dieet. Geen melkproducten, soja, spinazie, gluten/tarwe. Suiker is sowieso altijd een slecht ingrediënt. Ik voel me erg moe, wil ik dat veranderen dan moet ik weer andere keuzes maken. Het is steeds weer afkicken Verward

Shakena, fijn dat je beter in je vel zit, dat is belangrijk!

Dat dacht ik al.
Ik doe het toch ff niet, want het kost 250 euro en het wordt niet vergoed.
Ik probeer eerst de suikers zoveel mogelijk te laten staan en dan kijken wat het doet met mijn gevoel. Ben zo ontzettend moe. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 8:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 18 van 23