Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Midde wat een heftig verhaal.
Maar ik ben echt ongelooflijk trots op wat je nu al bereikt hebt.
Dat verdiend een
Ga zo door meis.
Je gezondheid gaat boven alles en kijk hoeveel je zelf in de hand kunt hebben om gezond te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
@Stevelina

Lief, dank je wel ! Liefde

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:36    

Reageer met quote
Midde schreef:
Stevelina schreef:
En daarom heb IK besloten om te stoppen met suiker, {lees} minderen, helemaal stoppen gaat me niet lukken en wil ik ook niet.
Het gaat mij erom dat ik geen koek, chocolade, frisdrank chips neem en ik denk dat mijn lichaam daar blij van gaat worden.
Ik krijg namelijk teveel suiker binnen per dag en daar wil ik verandering in.

@Stevelina

Is het een idee om zelf dingen te maken & te bakken zodat je zelf kunt bepalen of en hoeveel suiker je er in doet ?
Hier vorige week met de kids brownies gemaakt van zwarte bonen, ei, bakpoeder, kaneel en cacao, simpel te maken en niet van echt te onderscheiden. smullen

Midde ik heb sinds kort deze site ontdekt http://gezondlevenvanjacoline.blogspot.com/p/recepten-index.html
en heb daar al het 1 en ander uit gebakken. Het is wennen want de smaak is echt anders dan ik gewend ben maar het voelt wel beter voor me dan de koek enz. uit de winkels. Hier krijg ik geen hoofdpijn van en tegenwoordig van zoete dingen wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:37    

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Midde ik heb sinds kort deze site ontdekt http://gezondlevenvanjacoline.blogspot.com/p/recepten-index.html
en heb daar al het 1 en ander uit gebakken. Het is wennen want de smaak is echt anders dan ik gewend ben maar het voelt wel beter voor me dan de koek enz. uit de winkels. Hier krijg ik geen hoofdpijn van en tegenwoordig van zoete dingen wel.

@Stevelina

Dank je, deze site kende ik nog niet !

ja je zult inderdaad aan een iets andere smaak moeten wennen maar als je 1 week helemaal geen geraffineerde suiker meer eet dan zal je smaak ook veranderen hoor, want dan smaakt alles ineens een stuk zoeter, zelfs bepaalde groenten.
En vergeet niet dat in die koekjes van de winkel veelal transvetten zitten en die wil je echt niet in je lichaam, bijkomend voordeel met zelf maken is dat je het afgepast kunt maken of het teveel kunt invriezen zodat dat pak koekjes uit de winkel niet meer op moet.
Zelf haal ik receptideen van deze site :
https://fitmencook.com/

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:48    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ziet er goed uit, Stevelina!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:53    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw Midde, wat ben jij goed bezig! Super zeg!

Als het van zo ver weg moet komen, is dat natuurlijk een enorme verandering.

Klasse hoe je het gisteren deed. Vandaar weer zo'n dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 9:54    

Reageer met quote
@Faas Voorthuizen

Dank je, maar we zijn allemaal heel goed bezig hier !

Vandaag gaan we weer voor een snoepvrije dag, ik heb niets in huis gehaald en mocht er onverwachts visite komen dan heb ik nog zwarte bonen brownies in de vriezer of maak een lekkere fruitsalade, dat scheelt een hoop verleiding.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 10:45    

Reageer met quote
Bedankt Midde voor jou site.
Dat kende ik niet ik zal eens ff neuzen wat voor lekkers ze daar allemaal hebben staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 10:55    

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Bedankt Midde voor jou site.
Dat kende ik niet ik zal eens ff neuzen wat voor lekkers ze daar allemaal hebben staan.

@Stevelina

Graag gedaan.
Hij heeft ook een YouTube kanaal waarin hij die recepten klaar maakt (wel in t engels) :
https://www.youtube.com/user/fitmencook/videos

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik kom na 1 dag kijken en moet gelijk pagina's bijlezen hier. Jullie zijn voortvarend van start gegaan hoor.

Faas, dat heb ik ook dat ik trek krijg als ik te lang beneden blijf zitten! Is een echte valkuil. De honden gaan hier rond 23.00 uur nog een keer uit, daarna maken wij aanstalten. De pup kan de nacht zo net door en dan hoeven wij er niet al bizar vroeg (nu rond 7.00 uur meestal) weer uit. Lach Dus veel vroeger lukt niet. Maar een extra glas water wel en dat helpt mij ook.

Ziek ben je als je je ziek voelt denk ik. Meestentijds voel ik mij niet ziek (en ik heb wel kwalen helaas) maar soms wel.
In een verpleeghuis spelen hele andere processen mee. Groepsdynamiek ook en hospitalisatie. En de opnames zijn de laatste jaren veel en veel zwaarder geworden. Ik vind dat je dat niet kunt vergelijken met onszelf. Lach Als dat al je bedoeling was?

Zonder twijfel had ik zieker geweest als ik niet al lang khd arm had gegeten. Mijn darmen (micobioom?) varen daar wel bij. Vooral geen suiker -of zo min mogelijk dan toch- helpt enorm.
Lach

Gisteren avond nog een paar noten gegeten. Geen chocolade meer. En zeker geen koek etc. Of chips.
Ik ben vertrokken op een reis van 40 dagen met in mijn rugzakje een paar boeken en op mijn laptop een paar YouTube kanalen die ik goed vind om te volgen. Lach

Vannacht weer aan het werk. Zal wel een drukke nacht zijn na mij ziekte periode. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 14:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 7 van 22