Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Dubbel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 22:57    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Stevelina,
Ik ken dat rotgevoel na een vreetbui, al heb ik hem nu al geen week meer gehad. Altijd aan het einde van de avond bij mij en dan met een dikke pens en harde buik op bed liggen balen.
Nu kan een rotgevoel je ook naar beneden drukken. Vanaf woensdag ben je vijf dagen ‘clean’ geweest, waarbij je je aan je dieetvoorschriften heb gehouden. Vandaag ging het mis en dat is jammer, maar vijf dagen ging het goed. Nu eerst dus maar weer voor vijf goede dagen gaan.

Wat dat fietsen betreft: als jij nu 25 km fietst en je fietst een week achter elkaar, dan merk je dat je na een paad dagen zomaar 50 km fietst. Mijn vrouw fietste ook nooit meer dan zoiets, maar na drie weken fietsen reed ze zomaar 127 km per dag toen we in ZuidFrankrijk waren. Als je eenmaal een goede zit oo je fiets gevonden hebt, is het alleen maar een kwestie van rustig blijven zitten trappen.

@allen: een prima dag gehad, beeindigd met weer een leuke tennistraining in de open lucht. Heerlijk! Daarnet wel even gezocht naar chips, niet gevonden (en geen kastjes open gedaan) maar een mandarijn genomen. Gaat prima dus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
@Stevelina

Jammer maar heel menselijk dus niet te veel er over in zitten en het morgen gewoon weer oppakken, succes !

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Stevelina, niet in je rotgevoel blijven hangen hoor. Gewoon de draad weer oppakken. Na een paar dagen is de trek in zoet weer weg.

Ik heb niet gesnoept, maar wel wat extra's gegeten voor het slapen (fjordjes met kaas), want ik wil niet aan de suiker beginnen, juist omdat het zorgt dat ik steeds meer trek in foute dingen krijg. Rollende ogen Als ik lang wakker blijf krijg ik (net als Faas) toch trek. En dan beter inderdaad fruit of een knäckebröd met kaas dan zoetigheid. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 0:44    

Reageer met quote
ja, dat s avonds trek krijgen blijft lastig.
Alles is gedaan, je begint moe te worden, zakt neer op de bank en dan begint het Lachen
Zelf plan ik, omdat het zich zo n beetje elke avond herhaalt, een bakje yoghurt in.
Tuurlijk zou ik met gemak een zak chips of een pak koekjes leegeten maar dat is de keuze die ik heb gemaakt.
Een laag gewicht en alles eten waar ik zin in heb gaat niet samen, helaas!
En gaat het toch eens mis, verder dan extra brood of crackers kom ik hier niet, dan de volgende dag gewoon weer doorrrrrrrr!!

Gisteren niet gesnoept, ga er vandaag weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 7:40    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het nog steeds goed. Ook ik neem om half 9 ‘s avonds een schaaltje volle kwark met een banaan.
Fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hartelijk bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden. Yes! (nederlands=
Het heeft me goed gedaan.
Het kwam door emoties en dan ben ik slecht in standvastig zijn helaas.
Ik voel me nog steeds niet lekker, ben vannacht wakker geworden doordat alles wat ik gegeten had [ en dat was echt veel} omhoog kwam en me daarin verslikte en ik daardoor het spaans benauwd kreeg ik leek wel te stikken, de kinderen en man schrokken zich rot en sliepen daarna slecht de hele nacht, vanmorgen nog vroegen ze of het weer goed ging. Geschokt daarom heb ik op bed ff na lopen denken en besloten of ik dit nog eens mee wilt maken. Geschokt Nee dus.
Dus vandaag uithuilen en opnieuw beginnen.
Vandaag dus dag 1 weer voor mij.

Faas. ja als je iedere dag gaat fietsen gaat de zadelpijn vanzelf over en dan is fietsen heerlijk.

Ik wens iedereen een goede dag toe.
Ik ga ook mijn best weer doen.
Jullie krijgen allemaal een Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Bijzonder handige tool (vind ik) zodat je kan zien waar je craving of onweerstaanbare trek in vandaan komt & welke alternatieven een stuk gezonder zijn.

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 16:14    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
oh wow Midde, dat is behulpzaam! Bedankt!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 20:16    

Reageer met quote
@midde

Mmm weet niet waar deze tool vandaan komt maar zie weer niet echt bewezen veronderstellingen dus dat een graving uitgelokt wordt door een tekort?.
ja ik blijf een kritisch mens Lachen

Moet er ook wel weer om lachen, vooral alternatieven die een stuk ' gezonder ' zijn?

Cheese, chicken, meat, fish? Mmmm, en dat anno 2019 waarbij steeds meer onderzoek laat zien dat we teveel dierlijke producten eten en dat een uitgebalanceerd plantaardige leefstijl goed is voor mens, dier en milieu!

Bij mij wordt enorme trek getriggerd door emotie, moe zijn, het gevoel dat ik het verdiend heb, omgeving en gewoonte.
Ik los dit op door rauwkost te eten, bakje yoghurt, sneetje brood of mijn zinnen te verzetten.
Nog steeds is het hier, wat ik niet in huis heb kan ik niet opeten!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mrt 2019 20:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 14 van 22