Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@anneke69: fietsen naar Rome kun jij ook. Gewoon elke dag een stukje verder. Rustig aan doen. Bij zo’n vakantie gaat het niet om het doen, maar om het onderweg zijn. Ik heb de link aangepast. Raar dat hij het niet deed. Maar nu is ie goed.

@pondje: mooi dat je meedoen. Zet’m op! Het is voor het goede doel: je bruiloft!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 0:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik houdt wel van fietsen, maar zulke afstanden nou ook weer niet. Lachen Ben een kampeerder en dan fietsen en wandelen we (met de honden immers) ook veel. Ik heb een fietskar voor de honden achter de fiets dan. Kunnen ze stukken los of naast de fiets en na een poosje als ze moe worden in de kar.
Ben overgestapt naar een elektrische fiets. Tegen de wind in en heuvelop lukte niet meer -astma/kortademig- maar nu kan ik weer lekker fietsen. En geniet ik er ook weer van. Eerst was het alleen nog maar afzien en ploeteren. Rollende ogen
En ik vind het fijn als het een beetje mooi weer is ook. Schaam Schaam Als je zulke reizen maakt dan moet je in alle weertypes fietsen anders kom je er nooit. Lach
Heb trouwens wel eens overwogen om naar Santiago te wandelen, maar is er nooit van gekomen en nu durf ik dat ook niet meer aan.
Wandelen is fijn, de ene voet voor de andere en het hoofd wordt vanzelf leeg. Lach En je komt altijd anderen tegen die ook op pad zijn, dat zijn soms mooie ontmoetingen. Dat zal bij zo'n grote fietstocht ook wel zo zijn.

Ik heb niet gesnoept. Gaat nog goed. Al had ik wel even een aanvechting betreffende chips, maar ik kon gelukkig wat anders gaan doen en toen was het over. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 1:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook niet gesnoept.

Gisteravond het dorpsvolleybaltoernooi gewonnen met mensen uit de straat waar ik sinds drie maanden woon. Ik kreeg een grote reep chocolade. Die gaat dus naar vrouw en kinderen.

Tijdens de nazit werd er voor iedereen een biertje neergezet. Apart toch dat men ervan uit gaat dat iedereen bier drinkt. Het smaakte me dit keer wel. Normaal ben ik totaal geen bierdrinker, maar na zo’n hele avond volleyballen. Daarna overgegaan op Rivella. In de 40 dagen wil ik ook geen alcohol drinken, dus dit was eens en niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 6:47    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Gisteren een klein stukje appelkruimeltaart gegeten.
Ben nooit zo van de uitzonderingen maar als visite speciaal voor mij Vegan taart weet te scoren bij de Hema, ben ik om Lachen

Maar dat was het ook wel, verder gewoon sober gegeten, en ook op de zaterdagavond geen chips oid Lach

Dus ook vandaag gewoon door met bewust eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 7:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gewicht stabiel op 103. Komende week verder afvallen, nu zaten de twee stroopwafeldagen van voor de vastentijd me nog dwars. Vanaf 1 januari is er nu ruim drie kilo af, iets meer dan een kilo per maand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Hier gaat het nog steeds goed met het niet snoepen & snaaien, ik vindt deze vastentijd tot aan de Pasen 21 april ook een hele mooie houvast en daarna begint op 5 mei de Ramadan, ook dat is een tijd van matigheid dus wordt het voor mij wederom niet snoepen & snaaien t/m 4 juni.
Beide perioden vind ik een hele fijne tijd om eens stil te staan bij hoe goed we het hebben & om dankbaar daarvoor te zijn en die dankbaarheid weer door te geven.

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:
Gewicht stabiel op 103. Komende week verder afvallen, nu zaten de twee stroopwafeldagen van voor de vastentijd me nog dwars. Vanaf 1 januari is er nu ruim drie kilo af, iets meer dan een kilo per maand.

Dat van die sttoopwafels zal wel meevallen hoor Lachen
Weet niet hoeveel je er van gegeten hebt?
Maar 1 stroopwafel is zo n 175 kcal.
Dat betekent dat je er 40
moet eten wil je er echt een kilo vet van aankomen.
Het is waarschijnlijker dat je gelijk bent gebleven door andere keuzes en portiegrootte.

Maarruh kom op he, moet toch mogelijk zijn met jouw huidige gewicht wat te zakken, doorrrrrrr!

Laatst aangepast door Elisabeth01 op zo 10 mrt 2019 11:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 9:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ach, maandag en dinsdag had ik gewoon wat veetbuien. Een pakke stroopwafels, een bak vla, een paar plakken kaas op de avond en zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer gelukt. Niet gesnoept.
Het hele weekend is goed gegaan. Gaat het me dan toch lukken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee. Kan wel motivatie gebruiken. Vooral snoep is mijn grootste probleem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 19:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 11 van 22