Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee??? :-) 15 augustus starten!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L83
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gewoon normaal eten en sporten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik kon geen geschikt sprintje vinden die nog niet gestart was.. dus ik start er zelf maar eentje!

Ik stel voor dat we 7 weken een sprintje doen, waarbij ikzelf minimaal 3 kilo wil afvallen. Ik ben ongeveer 180 lang en weeg nu 93 en een beetje, en wil bij de 90 uitkomen!

Startdatum 15 augustus 2011

Zelf probeer ik gewoon op te letten wat ik eet. Omdat ik nog nooit gedieet/gelijnt/op mn eten gelet heb doe ik dit door gewoon gezond te eten en geen koekjes/snoepjes tussendoor (dat gaat me goed af). De grooooooooooooote valkuil voor mij is als ik met mn vriend (die alles kan eten) een dvdtje kijk en er een zak chips open gaat... zucht.. alleen de geur al.. Wat ik ook doe sinds 3 maanden nu is cardio fitness en wat krachttraining en ik probeer een keer of 4 te gaan in de week wat me tot nu toe goed afgaat. Het echte afvallen is alleen nog niet gestart...

Mocht er iemand reageren, vertel me eens hoe je dat doet, 1 kilo per week eraf Verward. Misschien komt t doordat ik sochtends en smiddags gewoon brood e.d. eet, en hagelslag oid niet echt schuw... Misschien moet ik daar wat beter op letten... wat ik op mn boterham gooi.

Ik hoop in ieder geval dat er wat mensen mee doen, zodat we elkaar kunnen motiveren Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 11:39    
Vrouw Weeggegevens   el4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedenavond L83,

Ik wil graag met je meedoen.
Ik ben in januari begonnen met gezond eten, niet snoepen, en bijna iedere dag minimaal een half uur flink doorwandelen.

Dit gaat erg goed al zeg ik het zelf, kijk maar naar mijn grafiek.

Nu ga ik morgenochtend wel op vakantie, en kom volgend weekeind pas terug. Dus dan begint de sprint pas, dat is wel leuk.

Ik zal de volgende keer wat meer over mijzelf schrijven.
Het is te hopen dat het een gezellige sprint wordt, met veel reactie "s.

Groetjes el4

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook met je mee Erg blij

Sara, 20 jaartjes jong en studente Rollende ogen Ben in februari (dit jaar) begonnen met lijnen en nu bijna 25 kg lichter Rollende ogen En ik ben er nog lang niet........

1 kg per week? Tjah.. Soms lukt dat wel, soms niet. Ik let zelf op de koolhydraten, dus als ik t goed doe, is 1 kg per week makkelijk te halen. Maar soms wil ik gewoon ff snoepen Rollende ogen dan is geen hele kilo, Nee, logisch!

Sporten doe ik niet zoveel, vanwege mn rug (hernia). Maar ik wandel wel heel veel! En dat helpt ook! Nog een tip: heeel veel water drinken!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 20:14    
Vrouw Weeggegevens   iertJ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten en drinken

Reageer met quote
Ik ben Iris, 18 jaar en wil ook een paar kilo kwijtraken.
Ben klein voor m'n leeftijd en weeg best zwaar.
Als de vakantie over is ga ik weer 4x per week sporten. Dit doe ik altijd, maar blijf ondanks dat op hetzelfde gewicht.

Daarom ga ik beginnen met gezonder eten en minder snoepen. Hoopt dat het lukt!

Eetdagboek iertJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 21:44    
Vrouw Weeggegevens   kopjekoffie
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo!

ik wil graag meedoen! Ik wil starten met afvallen en heb als startgewicht 110 kilo en ik wil weer naar 68 kilo. Ik heb mezelf 8 maanden gegeven om al deze kilo's kwijt te raken.
Ik val de eerste weken wel veel af..want ik ben nu hoogzwanger:-). van mijn derde kind.(uitgerekend de 12e) Bij elk kind ben ik 25 kilo aangekomen waarbij ook bij elk kind 10 kilo is blijven hangen. Dus ik denk dat ik per 1 september 100 kilo weeg. Nu na de derde ben ik mijn gewicht meer dan zat en begin dan na de bevalling gelijk met gezond eten en per 1 september begin ik ook met sporten.

Groetjes van kopjekoffie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 22:42    
Vrouw Weeggegevens   L83
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk dat jullie allemaal meedoen Erg blij

Ik dacht, ik laat het sprintje pas over een week starten, dan kunnen mensen zich nog op tijd aanmelden... maar dat blijkt niet nodig Uitlachen.

We laten het maar zo Lach hebben we nog een weekje tijd voor mentale voorbereiding Erg blij

Een aantal van jullie zijn al best veel afgevallen, goed bezig! Ik hoop dat ik ook zover kom Lach

Laten we elkaar motiveren, dan gaan we het doel misschien wel halen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 22:48    
Vrouw Weeggegevens   L83
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kopjekoffie schreef:
Hallo!

ik wil graag meedoen! Ik wil starten met afvallen en heb als startgewicht 110 kilo en ik wil weer naar 68 kilo. Ik heb mezelf 8 maanden gegeven om al deze kilo's kwijt te raken.
Ik val de eerste weken wel veel af..want ik ben nu hoogzwanger:-). van mijn derde kind.(uitgerekend de 12e) Bij elk kind ben ik 25 kilo aangekomen waarbij ook bij elk kind 10 kilo is blijven hangen. Dus ik denk dat ik per 1 september 100 kilo weeg. Nu na de derde ben ik mijn gewicht meer dan zat en begin dan na de bevalling gelijk met gezond eten en per 1 september begin ik ook met sporten.

Groetjes van kopjekoffie

Ik denk dat jij t sprintje wint..... *-)
Succes met de bevalling iig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 22:59    
Vrouw Weeggegevens   L83
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Saraa,

Wat is t GOK dieet? ik ben nieuw met dieeten en afvallen, dus wellicht domme vraag.....

We zijn trouwens ongeveer even lang en even zwaar.. alleen ben jij al veel afgevallen! Zag t toevallig, wel grappig Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 aug 2011 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Regenboog
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten + bewegen

Reageer met quote
Hoi!
Ik wil ook wel meedoen..
Ik ben 23 jaar & werk als verzorgende..

1,5 jaar geleden woog ik 78kg wat veel teveel is voor mijn lengte, toen ben ik beginnen fitnessen & op mijn eten beginnen letten en toen ben ik op 3 maanden tijd zo een 6 kg afgevallen..

Daar ben ik blijven steken en midden mei ben ik met Bodystyling begonnen.. Dit gecombineerd met heel fel op mijn eten te letten & fitnessen.. Daar ben ik nu zo een 8 kg van afgevallen, nu zit ik op zo een 64kg

Ik ben vorige week een week All-in naar Turkije geweest, en daar ben ik 2,5kg bijgekomen (Niet op mijn eten gelet & weinig bewogen) maar die zijn er alweer bijna terug vanaf , gelukkig Erg blij Daarmee de 66kg in mijn ticker, kan niet wachten om het aan te passen hihi

Mijn tips die ik krijg op de Bodystyling & die bij mij heel goed helpen :
- Minimum 1,5 liter water per dag drinken
- 6 x per dag eten (Ontbijt - Tussendoortje - Middag - TD - Avond - TD)
- Tussendoortje = Stuk fruit, potje magere yoghurt, yoghurtdrink, rijstkoek, Granykoek,...
- 's Middags maximum 3 sneden brood met een tas soep of een portie rauwkost.. Soep is weinig Kcal & stilt de honger!
- Bij een warme maaltijd veel groenten, geen ongepaneerd of gefrituurd vlees , liefst mager vlees of vis , geen saus , ...

En zo kan ik nog wel even doorgaan Erg blij Hopelijk ben je er iets mee!

Groetjes

regenboog's eetdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben idd lang, ja Rollende ogen en soms is dat niet leuk hoor Sip maar goed...

GOK staat voor Grip Op Koolhydraten, van Yvonne Lemmers. In mijn eigen woorden: gezond eten, met minder koolhydraten. Je mag per dag 1 koolhydraten-uur inplannen. Dit betekent dat je in dat uur eigenlijk bijna alles mag eten. En DAT maakt GOK heel leuk en makkelijk Erg blij

Je hebt t boek wel nodig, daar staan namelijk richtlijnen in, groene, rode en oranje pagina's. Dingen van de groene pagina's mag je de hele dag eten. Dingen van de oranje pagina's, allees in je KH-uurtje. Dingen van de rode pagina's, lijkt me logisch, zoveel mogelijk vermijden. En thats it! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 aug 2011 12:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 1 van 41