Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wendy's eetdagboekje sonja bakkeren

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
ik ben op 16 feb begonnen met sonja bakkeren.. die hield ik vol tot dat ik 93.5 kg woog.. toen ben ik helaas gestopt. Schaam Schaam . maar nu ben ik maandag 25-5-09 weer opnieuw begonnen met een gewicht van 97 kg, na 2 dagen ben ik al 1,4 kg afgevallen.. zal wel aan het vocht liggen..
ook nu ben ik weer aan het sonja bakkeren en ik heb er weer veel zin in!! hopelijk ben ik volgend jaar zomer lekker slank!!

verder ben ik getrouwd met jan en heb ik 2 kinderen, een dochter van 2,5 jaar oud en een zoontje van net 1 jaar.. ik ben volledig moeder en huisvrouw, dus heb momenteel geen baan.. voordat ik kinderen kreeg werkte ik in de zorg op een gehandicapten instelling. als de kinderen naar school gaan, dan wil ik zeker weer gaan werken!

ik hoop dat ik het een beetje vol houd om hier iedere dag even een stukje te schrijven.. een soort stok achter de deur..

groetjes van mezelf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2009 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
volgend jaar zomer ben jij een slanke mamma hoor Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2009 12:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
soww we zijn het pinksterweekend goed door gekomen! ik heb me volledig aan het sonja bakker dieet gehouden en heb extra veel aan beweging gedaan! ben toch wel een beetje trots opmezelf met de 2 kilo die er deze week weer vanaf zijn!

vandaag ging het ook super goed, vanmorgen eerst 15 minuutjes met mn dochtertje gefietst, daarna samen de auto gewassen, erg gezellig maar ook goed voor de lijn!!

na het middag eten (pistoletje met ham en kaas) een boswandeling gemaakt met Tinus, zeker 30 minuten heerlijk!
net nog eventjes 1 uur pilates gedaan.. en mijn voornemen is om vanavond na het eten weer een half uur met ons teckeltje te gaan wandelen!

tot nu toe heb ik nog geen moeilijke momenten gehad! ik ben wel blij dat de eerste week erop zit!

en heb zin in vrijdag! want dan ga ik lekker met mn mannetje heerlijk 3 daagjes naar antwerpen, en ik weet zeker dat ik dan al 1 maat minder heb!! ik heb al besloten dat we sushi gaan eten, omdat ik gehoord heb dat dat erg mager is.. en ook nog een super lekker vind ik!! toch ga ik wel genieten van dat weekendje en niet helemaal opletten heb ik besloten, ik begin de volgende week maandag dan wel gewoon opnieuw met een strak ritme.. we zien wel hoe het loopt!

tot de volgende keer!! groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2009 14:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben samen met mn ventje een weekendje naar antwerpen geweest,,, zooooo fout!! heb ontzettend veel lekkere dingen gegeten.. chocolade, friet, chips.. hmmmm en kan dus nu op de blaren zitten!!!!! ben 1.9 kilo aangekomen!

maar heb vanmorgen mee gesport met het nieuwe programma op tv, move your body, en daarna meteen pilates gedaan.. heerlijk om weer even fitt te worden!! we gaan er gewoon weer helemaal voor!! hopelijk zijn die 2 kilo er dan weer vlot af!!

xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Pinkeltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge dieet

Reageer met quote
Kom op je kan het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2009 11:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wat is het lang geleden dat ik 92 kilo woog!! zeker voor de 2 zwangerschappen.. heerlijk om weer bijna in de 80 te zitten!!
ik ben benieuwd hoe lang het duurd voor ik onder de 90 te zitten!! het weekend ging heel goed! precies aan sonja gehouden.. vandaag beginnen we met een nieuwe week! en ik heb er zin in!! 7 juli ga ik met een vriendin shoppen en hopelijk kan ik dan maat 44 kopen!! en aan natuurlijk haha..

extra bewegen gaat ook nog goed! net nog wat oefeningen gedaan.. strakjes boodschappen doen en nog even opruimen..

blabla.. tot de volgende keer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey Wendy,

Bedankt voor je aanmoediging in mijn dagboekje. Jij gaat ook goed, eventjes een uitschieter (maar kom op, Antwerpen is ook zo schitterend Erg blij ) en nu weer helemaal goed op de rit! Die kilootjes eraf zijn zo motiverend, heerlijk nietwaar?

Groetjes, Duffy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2009 11:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hey duffy! ook jij bedankt!! de kilootjes eraf zijn inderdaad motiverend!!! ben vandaag precies 10 kilo kwijt!!!!! Lachen Uitlachen smullen Lach Erg blij !!!!!!! ik begon met 102 kilo en weeg vandaag 92 kilo!!! ben zo blij!!! heb er weer helemaal zin in!

gistere belde mn schoonzusje of we zin hebben om met de fam. op vakantie te gaan!! leuk he!! dat willen we natuurlijk wel! we gaan in de grote vakantie al! we boeken deze week, alleen nog even de datum prikken!! we gaan ergens midden/eind augustus.. dus ik heb ongeveel nog 2 maanden om af te vallen!! hopelijk haar ik voor die tyd nog eens 10 kilo!! dat zou toch ff fijn zijn!! we gaan er vol tegen aan!!

joehoe!! heb er super veel zin in!!

xxx fijne dag allemaal!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2009 11:25    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Dank je wel voor je leuke berichtje in mijn eetdagboekje.
Jij ook succes he! Het gaat je lukken, kunnen we elkaar motiveren!

Groetjes tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2009 21:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
pfff wat een ellende dat lijnen! weer gestopt en ik ga nu weeeeeeeer opnieuw beginnen! gelukkig niet zoveel aangekomen deze keer, eigelijk niets, dus kan zo weer instromen! Uitlachen Erg blij dussssss nu doe ik eigelijk geen sonja bakker meer, maar doe gewoon opletten wat ik eet, doe meer het 1000 kcal dieet.. kcal tellen enz.. savond eet ik gewoon warm eten.. ik vond sonja bakker zoo saai worden! Nee niets voor mij.. we gaan het op deze manier proberen! ik heb het boek operdepop gekregen van een vriendin, speciaal kinderkook boek, en heb daar wat lekkere recepten uitgehaald, die ik deze week ga maken! vanavond hutspot met draadjesvlees!
gistere ook de hele dag in de keuker gestaaan, heeerlijk zo'n zondag! eerst met mijn kleine meisje pepernotjes gebakken en daarna heerlijk appelflappen! toen lekkere hartige hapjes, met aardappel,wortel, erwten en sambal! lekker hoor! en als avond eten een heerlijke maaltijd salade! maar helaas door dat gesnoep van gistere 0,2 kg aangekomen.. maja dat mag wel op een zondag vind ik! we gaan er vandaag weer tegen aan!! ik heb net een flink stuk komkommer gehad, en mag dadelijk een schaaltje yoghurt vanmezelf! whahah

tot de volgende ronde! kusjes Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2009 8:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 1 van 21