Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

welke methode werkt voor jullie goed

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pffft, Weight Watchers lukt mij niet goed momenteel. Maar kan mijn abonnement niet opzeggen voor eind mei.

Een andere methode waar ik achter sta en al mee afgevallen ben is "Sandra Bekkari - nooit meer dieten".
Zij heeft nu een nieuw coachingplan "change for good".

een vriendin van mij is nu bezig met "herbalife" en is daar heel tevreden over.
Hier op het forum las ik veel goed over "skinnyminds".
er zijn ongetwijfeld nog andere methodes die voor iemand anders dan weer goed helpen.....

en als ik er goed over nadenk weet ik genoeg wat ik moet doen, maar moet ik gewoon die knop in mijn hoofd omdraaien (welke methode ik dan ook toepas), dus heeft het zin om extra geld uit te geven?

Wat is jullie ervaring?
Help! Help! FF Denken... Help! Help!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 16:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik heb enorm veel gehad en nog steeds aan de inzichten van Judith Beck.
Dit is geen dieet boek maar zij geeft oefeningen om je manier van denken over voeding te veranderen. Daardoor leer je adequat omgaan met alle valkuilen die je tegenkomt om een gezond gewicht te bereiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 18:40    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Ik heb enorm veel gehad en nog steeds aan de inzichten van Judith Beck.
Dit is geen dieet boek maar zij geeft oefeningen om je manier van denken over voeding te veranderen. Daardoor leer je adequat omgaan met alle valkuilen die je tegenkomt om een gezond gewicht te bereiken.

Bedankt voor de tip.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Tara86
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Wat bij mij in het verleden echt goed heeft geholpen is calorieën tellen in combinatie met meer bewegen. Toen ben ik in een jaar 25 kg afgevallen.
Ik ben met deze methode nu zo'n een week weer begonnen. Het geeft mij overzicht en weet dat als ik mij daaraan houd dat ik mijn weekdoelen makkelijker kan halen. Dan weet ik ook gewoon wat ik nog kan eten die dag. En als ik zin heb in wat lekkers om te snaaien dan kijk ik of ik nog ruimte heb. En heb ik dat dan hoef ik mij niet schuldig te voelen over dat stukje chocolade of dat zakje chips of blokje brie.

Ik heb ook een smartwatch die mijn bewegingen en stappen bijhoud. Dat in combinatie met een app die gekoppeld is aan de gegevens uit mijn horloge maakt het heel makkelijk om mijn doelen bij te houden. Als ik een product ga eten kan ik heel gemakkelijk de barcode scannen en 99 van de 100 keer staat dat product er ook in. En anders voeg ik hem toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2022 14:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1