Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

welk boek ben je momenteel aan het lezen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marion44
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Ik heb net Hartschade van Hella de Jonge (de vrouw van Freek) uit. Aangrijpend boek en veel herkenning in de zoektocht naar de juiste diagnose.

Dan heb ik Emma Wil Leven nogmaals gelezen afgelopen weekend. Dat gaat over een meisje met anorexia. Er is ook een documentaire over. Dit boek is daar een mooie aanvulling op. Het was voor mij heel indrukwekkend omdat ik, op het moment dat dit allemaal speelde, vrijwilliger was bij Human Concern. Ik heb vroeger zelf lang aan anorexia geleden. Als ik dit dan weer lees en zie, dan besef ik hoe dankbaar ik mag zijn dat ik uiteindelijk volledig hersteld ben van deze vreselijke ziekte.

Op dit moment lees ik Verwilderd van Richard Powers. Gaat over een man die na het overlijden van zijn vrouw er alleen voor staat om zijn hoogbegaafde zoon op te voeden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2022 2:30    
Vrouw Weeggegevens   Marion44
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Astride schreef:
De langste adem, een leven met Joost Zwagerman
door Arielle Veerman.

Joost Zwagerman is nu 6 jaar dood en ik mis hem nog steeds. Arielle Veerman, was een lange tijd met hem getrouwd, ze hadden drie kinderen en gingen uit elkaar op niet zo'n vredige manier.

Wij wilden er nu meer van weten, 6 jaar na zijn zelfmoord.

We hebben wat andere boeken van hem gelezen.

Deze staat op mijn lijstje. Heb je het boek al uit en zo ja, hoe vond je het, Astride?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2022 2:31    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
De laatste keer moest ik erg moe zijn geweest, toen ik mijn laatste berichtje hier plaatste, (4x?), net als nu eigenlijk.
Ik had het nog niet gezien, herlezen,. Ik slaap slecht de laatste tijd, zo ook vannacht.

Ik kom later terug op jouw vraag, Marion, interesseer erg in jouw/jullie keuze van boeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2022 6:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7