Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
m4m4rieke schreef:
Wat ben jij een vroege vogel! 6.10 uur een berichtje posten, pfoee hee! ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Haha ja ben elke dag zo vroeg op voor m'n werk, zit dan thuis nog even achter de laptop, op m'n werk kan t niet.

m4m4rieke schreef:
Vorige week zei je tegen mij dat ik meer moest gaan eten 's avonds, maar een kwart watermeloen met 2 rijstcrackers is toch ook niet echt een 5 sterren diner, hoe hou je dat vol?
Dan lijkt stap A me nog makkelijker, je kan toch bij die meloen evengoed een shake nemen?

Je hebt helemaal gelijk, de pot verwijt de ketel hihi Rollende ogen Moet ook wel gewoon die shake nemen inderdaad, maar kan me er niet zo toe zetten... Ach gewoon niet zeuren en doen!

m4m4rieke schreef:
Sterkte met lopen, ik vind het giga knap van je!!

Dank je! Morgen ga ik het maar weer proberen. Ben benieuwd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012 5:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister:

Ontbijt: shake wc
Lunch: heeeerlijk broodje gerookte zalm, hmm wat was dat weer even genieten!
Tussendoor: appel en een rijstwafel
Diner: kom kipbouillon, shake wc en peultjes

Heb vanavond een bbq met m'n werk op het strand van Bloemendaal. Was een ontzettend leuk idee toen het een tijd geleden gepland werd, maar ben nu wel benieuwd of we het drooghouden Lachen In ieder geval wel weer een avond voor uitdagingen met vast weer teveel lekker eten voor m'n neus waar ik goede keuzes uit moet maken. Zondag ook nog een bbq met familie gepland. Ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2012 5:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou schiet mij maar lek hoor... ik snap het echt niet meer! Maar 2 ons er af na een strenge week terug in stap A. Huil huil Raar lijf van mij! Heel heel boos

Ik heb de afgelopen dagen geen menutjes meer gepost maar was verder niets bijzonders, behalve dat ik vrijdag en zondag een BBQ had. Maar ook daar had ik me volgens mij goed gedragen. Nou wie het weet mag het zeggen. Heb in ieder geval gelijk geen zin meer om deze week nog zo streng in stap A bezig te zijn als dit het resultaat is.. Rollende ogen

Gister:
Ontbijt: shake WC
Lunch: tomatenbouillon en een fruitsalade met appel, ananas, meloen en aardbeien
Tussendoor: appel
Diner: reep WC + worteltjes

Gister ook weer gelopen met Evy, maar ga het schema van de afgelopen week nog even herhalen dus heb weer opnieuw les 13 gelopen omdat het vorige week nog niet soepel ging. Was dus voor m'n gevoel niet klaar om al weer een stap verder te gaan in het schema. Loop nu 2x4 en 2x5 met wandelen tussendoor, en de volgende stap is 2x5 en 2x7. Dat is wel een grote sprong ineens als het nog niet echt lekker gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 5:07    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh hoe frustrerend is dat!
Wel je drive vasthouden hoor, zo ineens schud je die kilo's eraf!!

Knap hoor je loopschema, ik neem m'n petje voor je af!
Succes weer met alles.

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 8:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even niks meer gepost, had er zo de balen van! Heb verder wel redelijk netjes gegeten en doorgelopen met Evy en gelukkig deze week een beter resultaat neergezet. Vanaf afgelopen zaterdag eet ik 's avonds weer gewoon mee, ik voel me er een stuk beter onder en zo lang ik even goed nog groene hokjes heb, ben ik er blij mee.

Gister ook les 16 gelopen van Evy en het viel me niet tegen! Had verwacht dat ik het er moeilijker mee zou hebben, de lessen van vorige week gingen minder soepel. Misschien is lopen in de regen wel goed voor me Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 5:34    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Hoi hammy,

ben weer een tijdje niet zo actief geweest op het forum, maar ik zie dat je nog steeds de goede kant op gaat! fijn!
en jammer dat die week stap a zo weinig effect heeft gehad, maar nu het weer goed gaat met b, zou ik dat idd lekker blijven doen, zolang het groene hokjes blijven ga je goed!

hou vol!

liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 6:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hee meis,

Hoe gaat het met je?
Trek je het nog allemaal?

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2012 19:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Marieke en Smurfjuh, bedankt voor jullie berichtje! Het gaat nog steeds goed Erg blij Heb alleen niet echt motivatie om elke dag wat te posten over wat ik gegeten heb Verward Het lukt nog steeds om netjes te eten en te blijven hardlopen met Evy. Nu het weer warmer is, is dat wel gelijk weer zwaarder, maar als ik terug denk aan m'n eerste lessen dan is het al super hoe ver ik nu ben. Inmiddels zijn er ook al mensen in mijn omgeving geweest die het opgevallen is dat ik ben afgevallen, dat is natuurlijk fijn om te horen en goed voor de motivatie. Ik hou het nog wel een tijdje vol zo denk ik, al zit ik wel al een beetje in m'n maag met m'n verjaardag... Normaal stond ik altijd al een dag van te voren in de keuken om van alles te maken, taarten, hapjes, buffet voor het avondeten. Dit jaar zie ik dat eigenlijk niet zo zitten om het dan zo lastig te maken voor mezelf. Sta op het punt om maar te zeggen dat ik m'n verjaardag niet vier, maarja dat is ook weer zo drastisch. Je moet natuurlijk wel leuke dingen kunnen blijven doen... Nou ja, ik heb nog even om er over na te denken Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 5:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai hai,

Wat leuk dat je weer even hebt geschreven!
En wat gaaf dat je al complimentjes begint te krijgen om je heen, dat geeft je vast weer doorzettingsvermogen.
Wat lastig hè al die sociale eet verplichtingen.
Wat ik nu doe met verjaardagen ( we hebben er al 5 gehad sinds ik WC gebruik). Ik kies er nu voor om dingen te presenteren die ik zelf niet zo heel erg lekker vindt. Dat scheelt me enorm om van de slechte dingen af te blijven. Verder veel rauwkost en fruit erbij. Een goede tip kreeg ik van m'n broer: je moet voorkomen dat je honger hebt. Dus liever een komkommer en 2 glazen water wegwerken, zodat je aardig vol zit voordat de gasten komen. Wie weet helpt het je. Succes ermee!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 17:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de tips Marieke! Dat zijn denk ik ook wel dingen die bij mij kunnen werken Erg blij

Vandaag een hele slechte dag gehad, maar ook met goede dingen... Ik heb vanmorgen een erg vervelend gesprek gehad op m'n werk, daar was ik echt enorm boos en gefrustreerd door. Na dat gesprek moest ik weer gewoon aan het werk, maar het lukte me echt niet om het los te laten en de knop om te zetten. Het stoom kwam nog uit m'n oren en ik had trillende benen van boosheid. Ik heb daarom besloten om de middag vrij te nemen en naar huis te gaan. Onderweg naar huis (90km) kwam ik meerdere reclame borden langs de snelweg tegen voor de mc donalds en ook de bekende grote 'M' heb ik meedere keren langs zien komen. Ik stond op het punt om van de snelweg af te gaan en iets te gaan halen, een milkshake, mc flurry of een burger ofzo. Uiteindelijk mezelf weten te beheersen en gekozen om in ieder geval eerst naar huis te gaan en dan nog maar eens te zien of ik het dan nog zo graag wil dat ik er de moeite voor neem om weer op pad te gaan. Thuis ben ik eens gaan kijken op de website van de mac. Gelukkig voor mij hebben ze een hele uitgebreide site waar je van al hun producten ook de voedingswaarden kan checken. Ik eens gekeken waar ik op zou uitkomen als ik zou nemen waar ik op dat moment trek in had. Ik kwam op bijna 1500 kcal! In +/- een kwartier zou ik dus driekwart van m'n normale totale inname aan calorieën voor een dag naar binnen werken!!! En nu ik aan het dieeten ben is dat genoeg voor een hele dag!! Schaam Schaam Uiteindelijk dus niet naar de mac gegaan, dankzij hun goede site hebben ze dus wel een klant minder Lachen En nog meer goeds.. door de hitte keek ik weer erg op tegen het hardlopen, maar ik ben toch gegaan! Evy kan weer trots op me zijn. Dus ondanks een frustrerende en teleurstellende werkdag heb ik wel 2 dingen gedaan waar ik zelf echt trots op ben en blij mee ben. Nou heel verhaal zo al met al, maar ik wilde het toch even ergens kwijt, en daar is dit nou eenmaal een heel geschikte plek voor Lachen Bedankt voor de uitlaatklep! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2012 21:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16