Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Haha thnx Marieke, dat is ook zo! Vanmorgen wegen had helaas het tegenovergestelde resultaat, 200 gr erbij?!? Echt niet tof Huil huil

Nog even m'n menu van gister:
Ontbijt: shake wc
Lunch: reep wc
Tussendoor: stukjes paprika
Diner: gehaktballetjes van mager rundergehakt in tomatensaus met sperziebonen en een beetje vezelrijke pasta.

Was gister nog lekker weer dus 's morgens in de tuin aan de slag geweest. Vandaag weer de volgende les van Evy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2012 9:15    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
huh, dat is raar!
En ook weer niet motiverend, stomme weegschaal!! Heel heel boos

Gisteravond heb ik Evy opgezocht en met moeite unzipped en gedownload. Ik vind het spannend om er mee te gaan beginnen. Morgen zijn de kindjes allemaal op school, dan ga ik eens even rustig luisteren wat Evy allemaal te vertellen heeft, hihi.

En jij niet de moed laten zakken hè, je menu ziet er prima uit!
Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2012 19:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En hoe is Evy je bevallen Marieke?

Ik heb gister les 11 gelopen en vandaag weer even naar de fitness geweest. Vertrek morgen voor een paar dagen naar Turkije, even een kleine mini-vakantie. Er is wel een fitness in het hotel dus neem sportkleding mee en dan maar even kijken hoe het daar is. Het is zo'n 35 graden dus buiten hardlopen is misschien niet echt haalbaar. Ben ook heel benieuwd naar het eten daar. Hopelijk lukt het me om goed te blijven eten. Zal in ieder geval m'n repen en shakes een paar dagen moeten missen.

Nog even m'n menu van gister en vandaag posten...

Woensdag:
Lunch: reep wc
Tussendoor: appel
Diner: 2 volkoren knäckebröd met kipfilet en een schaal met sla, tomaat en komkommer

Donderdag:
Lunch: reep wc en glas optimel
Tussendoor: appel
Diner: pompoensoep en tomaat en komkommer

Tot over een paar dagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 19:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel veel plezier in Turkije!
Geniet van alles, je kan voor de zekerheid een paar reepjes meesmokkelen, maar als je gaat voor het volledige menu kan ik me goed voorstellen.

Have fun!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 8:15    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Zit je in zo'n all inclusive hotel? Zwemmen is ook sport en dat lijkt me prima in 35 graden. Zo lang je maar van de zoete nagerechten en koekjes afblijft kan je er best goed eten. Salades, groenteschotels, beetje vlees. Laat dan de rijst/aardappels links liggen, dat zijn alleen maar koolhydraten. Ik zou er toch lekker van genieten hoor.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012 8:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben weer terug! Helaas met niet zo'n mooi resultaat op de weegschaal. Huil huil Heb wel geprobeerd om op m'n eten te letten, maar tis toch niet helemaal gelukt. Ik heb echt wel beter gegeten dan ik voor m'n dieet gedaan zou hebben, maar heb toch wel wat missers begaan. Heb weer brood gegeten en ook wat aardappels. Verder salades en vlees en veel watermeloen, die was heerlijk daar smullen Tis gelukkig wel gelukt om van alle zoete toetjes, taartjes etc af te blijven. Maar goed, dan nog wel een behoorlijke stijging in die paar dagen Schaam Schaam Hopelijk is het voor een deel ook vocht door die 35 graden daar, en is dat er ook snel weer vanaf. Sporten is er ook niet van gekomen helaas, dat beetje zwemmen wat ik gedaan heb dat is niet genoeg om onder het kopje 'sport' te mogen vallen Lachen Nou nu de draad maar weer oppakken, vanmiddag maar weer met Evy op pad. De eerste shake zit er ook weer in. Ik denk vanaf het weekend ook maar weer even terug op stap A.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2012 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Mris
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Hammy,

Het is al positief dat je alle zoete dingen hebt laten staan. Is alweer een overwinning toch?

Ik ben sinds 3 weken bezig met WC. Was hiervoor 25 kilo afgevallen 'op eigen houtje', maar zat toen op het punt dat ik het niet meer zonder hulpmiddelen kon.
Het gaat me goed af! Ben nu 5,5 kilo kwijt Lach.

Schouders eronder en ik weet zeker dat het je gaat lukken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2012 15:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Hammy,
Welkom terug. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Ik vind het knap dat je van de zoetigheidjes bent afgebleven. Je bent zo te lezen heel bewust gaan eten. Tja en dat je wat meer en wat anders neemt dan dat je anders zou nemen, dat is alleen maar logisch! Goed van je dat je gelijk weer bent gaan shaken.
Hopekee, daar gaan we weer Doordraaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2012 18:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mris schreef:
Hallo Hammy,

Het is al positief dat je alle zoete dingen hebt laten staan. Is alweer een overwinning toch?

Ik ben sinds 3 weken bezig met WC. Was hiervoor 25 kilo afgevallen 'op eigen houtje', maar zat toen op het punt dat ik het niet meer zonder hulpmiddelen kon.
Het gaat me goed af! Ben nu 5,5 kilo kwijt Lach.

Schouders eronder en ik weet zeker dat het je gaat lukken!

Thnx voor je berichtje Mris! En super goed dat je al 30 kilo kwijt bent! Dat moet ik nog maar zien te bereiken.. Daar kan je in elk geval ook trots op zijn. Hoe heb je dat 'op eigen houtje' gedaan? En hoe lang heb je er over gedaan om zo ver te komen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2012 11:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
m4m4rieke schreef:
Hai Hammy,
Welkom terug. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad!
Ik vind het knap dat je van de zoetigheidjes bent afgebleven. Je bent zo te lezen heel bewust gaan eten. Tja en dat je wat meer en wat anders neemt dan dat je anders zou nemen, dat is alleen maar logisch! Goed van je dat je gelijk weer bent gaan shaken.
Hopekee, daar gaan we weer Doordraaien

Hihi inderdaad daar gaan we weer... pff valt me zwaar hoor. Had nog paar dagen extra vrij en als je dan thuis zit dan heb ik het toch zwaar om overal vanaf te blijven. Zeker na zo een paar dagen 'los' te zijn geweest. Maar goed.. volhouden en hopelijk is de weegschaal lief voor me volgende week Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2012 11:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16