Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Donderdag:
Ontbijt: shake WC
Lunch: schaaltje rauwkost met een gekookt eitje
Tussendoor: appel
Diner: broccolisoep met gerookte zalm

Vrijdag:
Lunch: -
Diner: omelet met prei, bloemkool, wortel en gerookte zalm

Vandaag was m'n ontbijt ook gelijk m'n lunch. Ik was vrij en heb flink uitgeslapen Schaam Schaam Heb vandaag ook een glas optimel op. Verder vandaag en gister alleen thee en water. Vandaag ook les 9 van Evy gelopen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
je gaat nog steeds goed zo te zien!
fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag:
Lunch: reep WC + glas Optimel
Diner: frittata met spinazie, ui en parmezaanse kaas

Straks naar de film en daarna de stad in. Moet dus weer even goed opletten wat ik ga drinken, en niks bij de film natuurlijk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 20:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag:
Lunch: reep van Atkins + glas Optimel
Tussendoor: appel
Diner: 2 wraps met kip, tomaat, komkommer, sla en paprika

Ben wel blij met m'n WC repen hoor, gister als proef een keer een van Atkins gehad. Nou dat vond ik dus helemaal niks. Vult veel minder goed, en zag ook dat daar helemaal niks van vitamines oid in zit. Bij WC zijn die wel toegevoegd in hun producten. Die repen van Atkins zijn nog eens duurder ook, en die van WC zijn lekkerder. Nou helemaal prima dus, vanmiddag gewoon weer WC Erg blij

Gister eigenlijk rustdag van Evy maar toch maar even naar de fitness geweest. Dat heb ik geweten.. nu spierpijn Verward Maar vanmiddag toch maar weer Evy oppakken, zie wel hoe het gaat Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Succes straks weer met hardlopen ohhh

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 18:00    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Hai Hammy,

Welke reep had je van Atkins?
Ik heb ze ook wel eens gebruikt maar vind ze niet vies.
Wel vond ik het plaatje er veel lekkerder uitzien dan de echte reep.
Heb je de tussendoor reepjes wel eens geprobeerd?
Je hebt een chocolade reepje en een chocolade met kokos. Dat is net een Bounty, maar dan met maar 130 kcal.
Maar vanwege de prijs neem ik ook meestal WC repen.

Ik vroeg me af hoe dat hardlopen met Evy gaat.
Ik wil ook graag gaan hardlopen, maar moet echt van nul beginnen. Kan dat met Evy?

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 19:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
m4m4rieke schreef:
Hai Hai Hammy,

Welke reep had je van Atkins?
Ik heb ze ook wel eens gebruikt maar vind ze niet vies.
Wel vond ik het plaatje er veel lekkerder uitzien dan de echte reep.
Heb je de tussendoor reepjes wel eens geprobeerd?
Je hebt een chocolade reepje en een chocolade met kokos. Dat is net een Bounty, maar dan met maar 130 kcal.
Maar vanwege de prijs neem ik ook meestal WC repen.

Ik vroeg me af hoe dat hardlopen met Evy gaat.
Ik wil ook graag gaan hardlopen, maar moet echt van nul beginnen. Kan dat met Evy?

Groetjes Marieke

Hai Marieke, vond het ook niet vies hoor, maar gewoon minder dan de WC repen. Weet even niet hoe hij heet, maar was een soort muesli/crueslireep met aan de onderkant een laagje chocolade en boven op ook een paar stukjes chocolade. Had m gratis als proefpakketje gekregen, maar zeker weten dat ik er dus geen een ga kopen Lachen
Het lopen met Evy vind ik echt heel fijn. Qua conditie ben ik ook van nul begonnen. De eerste lessen zijn ook maar 1 of 2 minuten hardlopen en dan weer wandelen. Is echt te doen! Later word het wel alleen maar zwaarder elke week, en elke keer denk ik weer dat ik dat echt niet zou volhouden, maar tot nu toe lukt het gewoon echt! Verrast Ik ben er zelf ook verbaasd over. Lachen Als je dan toch wilt hardlopen is dit echt een goede laagdrempelige manier om te beginnen. Gewoon de lessen 0-5km downloaden en met les 1 beginnen, je kan het zeker weten! Gewoon braaf doen wat Evy zegt Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 20:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thnx Smurjuh! Hardlopen ging goed!!! Verbaas mezelf weer elke keer weer dat ik het volhoud, en het voelt zo goed als je dan trots op jezelf thuis zit uit te hijgen en zweten Lachen

Maandag
Lunch: reep WC
Diner: hartige taart met prei en tonijn
Drinken: 1 glas cola light en thee en water

Morgen weer wegen, ben zoooo benieuwd wat de resultaten weer zijn van afgelopen week! Ben ook blij dat het me nog steeds lukt om maar 1x per week te wegen. Dan is het toch elke keer weer spannend en een klein feestje om naar de weegschaal te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 20:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou dat weegmoment was toch niet het feestje waar ik op gehoopt had. Had er eigenlijk op gerekend dat ik nu wel mooi onder de 95 zou zijn gekomen. Niet dus Huil huil 95,3kg vanmorgen. Snap er helemaal niks van! Ik heb niks raars gedaan of gegeten afgelopen week en dan is er maar zo weinig af! Nog niet eens een halve kilo Verward Ik had er wel op gerekend dat het op een bepaald moment niet zo hard meer zou gaan, maar dit is wel heel dramatisch gelijk... Zit nu te twijfelen wat ik moet doen, misschien weer terug naar stap A en gewoon 's avonds ook weer gaan shaken? Pff daar kijk ik echt niet naar uit, maar ik wil wel weer resultaten boeken want dit is echt te traag als je kijkt wat er allemaal nog af moet... Ik weet het niet meer.. HELLUP!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2012 8:36    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh jee meis toch, wat sneu voor je.
Laat de moed niet zakken hoor, je doet het zo goed.
Waarom ga je er morgen niet weer op staan? Het zou je weer kunnen motiveren. Of overmorgen desnoods?

Je menu's zien er supergoed uit en je sport ook veel.
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, als je in de file staat kun je soms ook even doorrijden en soms sta je stil. Maar uiteindelijk kom je toch op de plek waar je moet zijn!
Hou vol!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2012 14:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16