Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Thanks Pianojuf!

Er is deze week wel weer wat af maar tis niet veel. Met eten is het redelijk gegaan, maar het kan wel beter. Wat voornamelijk beter moet is het sporten, deze week weer te weinig gedaan. In het begin lukte het prima om 3x per week te hardlopen en nu kom ik maar niet meer in het ritme.. Het lukt me elke dag wel een reden te vinden om niet te gaan. Waarom doe ik dat nou?? Ik wil graag de discipline weer terug vinden om weer 3x per week te sporten.

Nog zoiets raars, vanmorgen gewogen voor het douchen op 81,7. Na het douchen weer gewogen en toen gaf de weegschaal 82,2 aan Sip Hoe kan dat nou zo snel zo hard schommelen, toch absurd? Ga bijna twijfelen aan mn weegschaal...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 nov 2012 7:58    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Hammy,

Ik kom je even gedag zeggen, ik ga stoppen met mijn dagboekje.
Bij deze wil ik je heeeeeel veeel succes wensen met je laatste kilo's.
Hou vol, je bent zo op de goede weg.

Dankjewel voor de fijne berichtjes die we elkaar schreven.
Het ga je goed!

Lieve groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2012 9:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo... echt al een tijd niets meer geschreven.. Wel nog elke week m'n gewicht doorgegeven, maar niet echt de inspiratie om verder iets te schrijven. Hoop het nu in het nieuwe jaar weer goed op te pakken.

De resultaten van de afgelopen weken zijn niet spetterend, maar ik ben allang blij dat er niets bij is gekomen. Ik heb enorm genoten van de feestdagen, en voor m'n gevoel nergens Nee tegen gezegd. Dat bewijst maar weer dat je echt niets hoeft te laten staan en toch niet die beruchte kerstkilo's er bij hebt met het begin van het nieuwe jaar.

Vanaf nu weer gewoon 'normaal' eten en hopelijk worden de resultaten dan ook weer beter. 's Ochtends een shake en 's middags en 's avonds gewoon eten. Hardlopen heb ik ook weer meer opgepakt, maar ben niet echt blij dat het nog niet beter gaat. Voor m'n gevoel zit ik een beetje tegen een plafond aan. Kan inmiddels 5km lopen, maar het gaat niet beter, makkelijker, of sneller hoe vaker ik het loop. Maar ja, gewoon volhouden! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013 6:35    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Hammy,

maar je loopt t wel, had je dat kunnen voorstellen toen je begon met afvallen. Bijna 30 kilo terug had je dit waarschijnlijk helemaal niet kunnen volhouden. Ik vind het super van je dat je vijf kilometer hardloopt, ik doe het je echt niet na. Volgens mij ga ik na honderd meter al bijna dood van mn ademnood, wie weet zeg ik over twintig kilo minder vanaf nu wel hetzelfde. Maar nu vind ik het echt goed wat je doet en wat je hebt bereikt.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013 8:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thnx Piennetje! Ik kon me in het begin ook echt niet voorstellen dat ik ooit 5km achter elkaar zou kunnen lopen. Toen ik begon was ik ook na een minuut kapot. Hopelijk kan ik over een paar maanden ook op dit moment terug kijken met succes. Morgen eerst maar weer een rondje oefenen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 20:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
oefff bijna vergeten te wegen deze week.. eindelijk weer eens een mooi resultaat neer gezet. heb ook wel een behoorlijk drukke week achter de rug, hij is voorbij gevlogen en ben dus ook niet zo met diëten bezig geweest. toch fijn dat je dan weer een mooie uitslag krijgt op de weegschaal Erg blij
ik heb me ingeschreven voor een hardloopclinic van run2day. straks de eerste les en dan nog 5 zaterdagen achter elkaar. ik hoop dat er weer wat verbetering in het lopen gaat komen met wat professionele ondersteuning. ben erg benieuwd, tis met een grote groep dus moet nog wel even kijken hoeveel begeleiding je nou echt krijgt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 8:28    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Jeeeeeee Hammy !!!
Even in je dagboek stukjes gelezen. Je doet t toch super goed!!! Als het af en toe tegenzit moet je je maar bedenken dat je al een geweldige prestatie hebt geleverd en dat een dipje er bij hoort.
En te vaak wegen is ( mijn ervaring ) niet slim om te doen, je frustreert jezelf en das niet nodig. Dat EVY programma lees ik bij veel mensen, zal t s opzoeken. Ik ben helemaal niet weg van hardlopen, ik roep altijd dat ik alleen ga rennen als er brand is
Ik heb thuis een roeitrainer en dat vind ik wel heel lekker om te doen. Maar misschien is dat EVY progr best te doen, ik denk dat mijn hondje het wel heel erg leuk zal vinden om samen te rennen.
Was jij altijd al sportief of icm het afvallen gaan doen?
Nou meid, zet m op je gaat super en we gaan elkaar steunen waar nodig!
Groet jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 21:09    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog wegen???.

My body is perfect
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 nov 2013 9:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer terug van 16 dagen vakantie. Niet gewogen in die tijd.. ben niet ontevreden over m'n gewicht bij thuiskomst Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2013 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Keurig maar 2 onsjes erbij die pls je er zo uit,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 nov 2013 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16