Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Knienstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Ah wat vervelend... Dat komt dan wel echt als een domper..

Ik ben ook erg bang wat ik (als ik straks eindelijk op mijn goede gewicht zit) moet gaan eten in de middag naast 'smorgens die shake van WC.. Straks is alles voor niks geweest en kom je zo al die pondjes waar je zo je best voor hebt gedaan gewoon weer aan..

Maar wel raar dat je eerst gewoon afviel en dat je nu dan ineens een halve kilo erbij hebt.. Niks raars gegeten? misschien je ontlasting? zoiets?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2012 8:00    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Oh hoe frustrerend èn herkenbaar!
Hou vol hoor, je doet het zo goed.

Misschien kan het geen kwaad om weer even een weekje stap A te doen, het gaf mij altijd wel een kick om weer even een weekje streng de schouders eronder te zetten, maar je moet er maar net zin in hebben...

Hou het in ieder geval vol, laat de moed niet zakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 19:40    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben sinds dit weekend maar weer terug naar stap A. Voor ik weer terug in de strenge fase ging heb ik eerst nog wel even heerlijk genoten van een etentje met vriendinnen (heeeeeeerlijke pizza gehad) en M&M's in de bios Lachen En natuurlijk het hardlopen weer opgepakt. Zaterdag ging echt slechter dan het in maanden is gegaan, maar gister ging het gelukkig al weer beter. Hopelijk ga ik het deze week gelijk terug zien op de weegschaal. Wel trouwens ongesteld geworden, dus dat werkt weer niet mee Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 5:11    
Vrouw Weeggegevens   kleine80
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Mmmmmm M&M's. Ik heb soms ook mijn zwakke momenten. Gelukkig niet meer zoals voorheen. Neem nu dat ene stukje choco of de lekkere weight care chips als ik echt denk mmmm ik wil wat lekkers. Het avond eten bevalt mij weer super. Ik zoek alleen maar uit wat mij echt lekker lijkt en wat gezond is. Had nooit zo veel groenten op mijn boodschappenlijst staan.

Als de ziekenboeg hier weer leeg is ga ik ook weer hardlopen. De laatste keer liep ik 5+ km in 38 min.

Succes met de draad weer oppakken! Plan A je kan het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 7:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes!!! Ik heb m'n lichaam even flink laten schrikken! Lachen Super blij dat m'n lichaam nog weet hoe het moet, die kilo's kwijt raken Uitlachen Ik heb heel hard m'n best gedaan, en ook weer 2x gaan hardlopen, en gelukkig word ik daarvoor beloond. Nu het hardlopen vasthouden en ook nog even m'n strenge fase voortzetten. Ik ga er weer voor vandaag Erg blij

@kleine: dan loop je een stuk sneller dan dat ik loop. Ik doe 5km in ongeveer 41 min, dat is nog wel met 2x een wandelpauze tussendoor. Hopelijk lukt het binnenkort om 5km achter elkaar te lopen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 5:12    
Vrouw Weeggegevens   Knienstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Top! Lekker blijven sporten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Resultaat van 2e strenge week.... NIKS!!! Duivel
Ik weet niet op wie ik nou boos moet zijn, op mezelf, op m'n weegschaal, op m'n lijf... nou ja, maar 1 optie he.. ik ben het zelf! Ik dacht m'n plateau gehad te hebben rond 85kg, maar Nee dus.. of het is een wintervacht reactie van m'n lijf op de kou? Ik weet het allemaal niet, het enige wat ik weet is dat ik er stevig van baal! En nu? Nog een week streng er achter aan plakken in de hoop dat het dan wel weer zichtbaar is op de weegschaal? Of stoppen met zo streng te doen, en gewoon weer terug naar de midden-optie van hiervoor? Ahhhh help!! frustratie!!! Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 6:12    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Je bent al bijna 27 kilo afgevallen de ervaring is dat de volhouder wint .
Je zou een dag lekker en gezond kunnen eten om je stofwisseling even te laten schrikken dat je niet alleen maaltijdvervangers eet.

En lekker alles van je afschrijven hier aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 6:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thnx Ellen! Ik kwam er in de loop van de ochtend achter dat ik vanavond een etentje had met collega's. Was t helemaal vergeten. Heb heerlijk genoten van het eten en nu maar weer door.. morgen weer een dag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vergeet niet, Hammy, dat je in heel korte tijd heel veel afgevallen bent. In 5 maanden 27 kg is niet niks.
Wel heel knap trouwens.
Gefeliciteerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2012 15:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16