Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik zag je bij de 12 weken actie en werd benieuwd. Vandaar even hier gelezen.
Knap hoor en ga zo door. Ik ken het gevoel wel van alles of niets.

Voor de ene persoon werkt dit voor de ander dat. Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2012 11:55    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer! Genoten van 2,5 week Brazilië en zelfs de weegschaal heeft me niet teleurgesteld bij thuiskomst. Ik ben 0,3 aangekomen, nou dat is natuurlijk helemaal niks! Zeker niet als ik me bedenk hoe ik de afgelopen periode gegeten heb. Ik heb heerlijk genoten van mijn tijd daar, en ook van het eten. Al was er ook niet tot nauwelijks de mogelijkheid om daar goed te eten, dan maar genieten van wat je wel eet, met in je achterhoofd dat als je weer thuis bent dat je weer flink aan de bak moet en er weer een hele grote knop om moet Lachen
Nou m'n eerste shake staat weer klaar en nu ga ik eens even bijlezen hier op het forum!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 7:24    
Vrouw Weeggegevens   IngerZ
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wauw wat goed maar 0,3 aangekomen na je vakantie!!! Dat doen niet veel mensen je na. Die heb je er ook zo weer af. Dus conclusie je bent stabiel gebleven en je gaat gewoon verder waar je gebleven bent.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 sep 2012 7:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thnx IngerZ! Ik ben er ook erg blij mee. Lachen

Gelukkig is de lijn naar beneden weer gevonden. Het valt me wel heel zwaar om zo na de vakantie weer die knop om te zetten en weer aan de WC te gaan. Ik ga dus nog regelmatig de mist in, en zit er nog lang niet zo strak in als voor m'n vakantie. Ook is het nog niet gelukt om weer strak in m'n hardloopschema te zitten. Voor m'n vakantie ging ik nog 3x per week, en nu ben ik nog maar 1x gegaan Schaam Schaam Ik moet mezelf echt nog maar even een paar keer streng toespreken dat ik er nog niet ben, en dat ik echt nog even goed aan de bak moet! Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 5:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jippie! Na 1,5 maand rond de 86 kg op de weegschaal ben ik er eindelijk vanaf. Hopelijk was dit m'n plateau en gaat het vanaf nu weer zo lekker naar beneden. Nog een lange weg te gaan Rollende ogen Wel fijn om te weten dat het me ook lukt om af te vallen als ik redelijk 'normaal' eet. Eigenlijk alleen nog 's morgens een shake. Zo hou ik het nog wel even vol Lach

Het hardlopen valt me nog wel zwaar, lukt nog niet echt om 5km aan een stuk te lopen. Nou ja.. heb het nog niet geprobeerd. Heb nog te veel moeite met die stap daarvoor in het schema van Evy. Plus ik begin het ook een beetje eentonig te vinden, ben blij als ik na 10-15min even mag wandelen, niet alleen vanwege m'n uithoudingsvermogen, maar ook voor de afwisseling Lachen Collega's hadden gevraagd of ik komend weekend mee liep met de Singelloop in Breda met de 5km. Dat durf ik toch nog niet echt aan (plus geen zin om op zondagmorgen om 7u mn bed uit te moeten hihi Uitlachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 5:11    
Vrouw Weeggegevens   IngerZ
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Kom op, zie het als een uitdaging! je collega's helpen je er vast wel door heen. Als je het gelopen hebt, ben je straks zo trots op jezelf!
En 7 uur uit je bed, Nee dat snap ik, maar dan heb je daarna de hele dag nog.....

Lekker he, normaal eten, na zolang die shakes gedronken te hebben. Ik vond het een soort van opluchting. En dan nog afvallen ook(ik was daar in het begin beetje sceptisch over of dat wel ging lukken).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 8:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tis m toch niet geworden, maar in plaats daarvan heb ik thuis gewoon m'n rondje hardlopen gedaan, ook weer ruim 5 km gelopen Lachen
Ik vroeg me ook af of ik nog wel zou afvallen als ik weer gewoon zou eten, maar gelukkig tot nu toe nog steeds. Zo hou ik het nog wel een tijdje vol. En heb er weer mooi een kilo afgewerkt. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 okt 2012 5:57    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Hammy,

zo te zien heb je je plateau achter je gelaten, je gaat weer lekker.

Ik zag bij Marieke een lekker recept van jou staan. Als je een fritata maakt, neem je er dan ook nog iets bij of na? Lijkt me heel lekker toe, maar het lijkt me dat je dan geen shake meer neemt. Ga t ook eens proberen, dan evt met sla dr bij. Succes verder, je gaat zo wel bij je doel komen.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 11:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Piennetje. Ik eet alleen nog maar 's ochtends een shake. Als ik frittata maak dan eet ik er zelf niks bij maar voor m'n vriend maar ik er soms wel bv gebakken aardappeltjes bij (waar ik er dan een paar van snoep Lachen ) Ik ben ook geen toetjes mens en een frittata kan ook wel heel vullend zijn afhankelijk van wat je er allemaal in doet. Met sla er bij klinkt ook lekker trouwens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Baal echt enorm!!! Schaam Schaam
Met pijn in mn hart m'n weeggegevens doorgegeven. Wilde het niet geloven vanmorgen op de weegschaal, maar ik ben 0,6 kg aangekomen. Vind het echt niet eerlijk want ik heb gewoon netjes gegeten, volgens mij zelfs beter dan de afgelopen weken sinds ik terug was van vakantie. En terwijl ik daar dan hiervoor gewoon een kilo mee afviel, komt er nu ruim een halve kilo bij Huil huil
Het enigste concrete verschil is nog dat ik de voorgaande weken minimaal 1x was gaan hardlopen en/of naar de fitness heb ik dat afgelopen week niet gedaan omdat ik ziek was/ben. Kan wel of niet 1x in de week sporten echt dat verschil maken tussen 1kg afvallen of ruim een halve kilo aankomen?!?! Even buiten het feit dan dat het echt te weinig sporten is... voor m'n vakantie liep ik 3x per week hard en dat heb ik niet meer weten op te pakken. Maar goed, ondanks dat viel ik tot nu toe gewoon nog af!!
Ik weet niet zo goed wat ik nou zal doen.. ja sowieso moet ik het hardlopen weer goed oppakken, maar met eten...? Moet ik weer even tijdelijk terug naar stap A? Ik weet het even niet meer Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2012 5:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16