Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Weer van start!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Berendina74
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote

Nou, daar gaan we........ (WEER!!)
Vorig jaar van ruim 75 kg afgevallen naar net onder de 68 kg. Heerlijk al die positieve reacties en wat keek ik graag in de spiegel Schaamte !
Maar beetje bij beetje kwamen de kilo's er toch weer bij, en nu weeg ik dus weer 72 kg. Huil huil

Hoe ziet mijn leven eruit?
Ik ben "fulltime moeder met een parttime baan." (partime moederzijn bestaat in mijn ogen niet). Wij wonen in een klein dorpje in Drenthe.
Ik werk in de zorg, met onregelmatige werktijden. Iets wat in mijn ogen het afvallen en gezonde keuzes maken makkelijk ondermijnt. Ik kan geen vaste sportavond inplannen maar moet telkens wanneer mijn dienstlijst klaar is opnieuw plannen wanneer ik ga bewegen/ sporten.
Je merkt het; ik heb mijn smoesjes wel paraat!
En daar wil ik dus mee stoppen, niet langer doen alsof het zwaarder worden iets is wat mij overkomt maar zelf ander keuzes maken in wat ik wel en niet eet maar ook hoe ik mijn vrije tijd gebruik.
Ik hoop dat jullie verhalen en ervaringen een steuntje in de rug zijn/ worden voor mij om het ook deze keer weer vol te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Berendina74, van harte welkom bij de weegclub.
Zo te lezen heb jij je leven toch aardig op orde heerlijk jonge moeder en niet veel overgewicht denk zomaar hardop dat je afvalt als je de ongezonde snacks laat staan en wat meer beweegt

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Welkom bij weegclub.
Goed dat je gelijk aan de bel trekt nu, dan is het relatief gemakkelijk om de zaak nog recht te trekken. Veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2016 16:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1