Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja dat snap ik: na een tijd wil je wel weer eens wat normaler eten. Maar bij mij is dat dus niet echt gelukt, na mijn proteinedieet, wat eigenlijk hetzelfde is asl wat jij doet, at ik bvb op een dag 10 g chocolade (zo'n mignonette weet je wel) en ik was ECHT waar 800 g BIJ de volgende dag, terwijl ik voor de rest hetzelfde at.
De arts bij wie ik het volgde was er ook van geschrokken: ik werd héél erg suiker gevoelig, bij de minste suiker zoog mijn lichaam zich vol met water en zwol ik op. En ik hou dat vast tot ik een periode geen suiker meer eet..
Dat is dan met het GOK dieet gestabiliseerd, maar ook dat dieet werd ik na een jaar beu.. Ik was na dat jaar niks bij en niks af en eigenlijk is dat nog zo slecht niet. Maar: ik blijf het brood missen. Niet de rijst, de aardappel of de pasta, dat niet, maar dat brood.. nu precies 10 jaar na dat prot dieet, ben ik van de 25g 10 kg bij.
En dat wil ik er weer af..zonder prot zakjes..

jaja: het blijft een hele zoektocht. Waarschijnlijk is dat de reden voor de oneindige boeken over diëten. Straks kunnen wij ook een boek uitgeven met ons hoogstpersoonlijke dieet!! Cool

Nu: ieder moet het van zichzelf ondervinden wat werkt en wat niet. Ik hoop echt dat het voor jou gaat lukken, Dini! Je bent in ieder geval super goed op weg!!

Dàààg!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2014 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja we kunnen zelf wel een boek schrijven Erg blij

het blijft lastig,ons lichaam is een chemische fabriek en het werkt bij iedereen anders,voor mij werkt dit heel goed,nog een kilo of 5 en dat zie ik nu wel zitten,ik heb echt jarenlang aangemodderd...kijk maar eens in m'n profiel

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 0:46    

Reageer met quote
Dinipini, ik heb een vraagje. Ik dacht dat jij me het Cohen dieet al eens had doorgestuurd. Helaas vind ik het niet meer terug op mijn pc. Zou je het opnieuw kunnen doorsturen?

ik kijk meteen naar pb

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 19:52    

Reageer met quote
oei sorry, ik heb het gevonden!!

Ik begin te denken om toch maar dat Cohendieet te proberen. Uiteindelijk ben jij er op korte tijd toch heel wat mee kwijt..

Denk je dat het haalbaar is om het heel strikt te doen en dan, op streefgewicht zijnde, toch weer wat brood te eten?

Rollende ogen ja ik weet het: brood maakt mij gelukkig. Raar hé?

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 21:38    

Reageer met quote
O ja, Dini, heb jij een dagboekje (of weet je eentje van iemand) waar zo vele menuutjes instaan zodat ik er leer mee omgaan?

dankjewel!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 21:39    
Moderator

Reageer met quote
als je cohen doet en op gewicht bent moet je gaan "hervoeden"dwz in tijd van 3 a 4 weken langzaam aan dingen toevoegen die je tijdens het dieet niet mocht
als blijkt dat je van brood exctreem aankomt moet je een kijken of je dat niet kunt vervangen door iets anders,er zijn tegenwoordig heel wat granen
je mag dan eigenlijk de rest van je leven 1 koolh maaltijd per dag,dus kiezen om eens een wijntje te drinken of een bonbon of brood,nooit meer alles altijd want dan kom je weer aan
het eerste jaar is zowiezo tricky en moet je oppassen niet weer snel aan te komen
het blijft een beetje googelen en uitzoeken wat voor jou werkt

menu's...menu Vera
https://www.weegclub.nl/forum/cohen-vera-s-eetdagboek-tijdens-haar-afvalperiode-t8309.html

er staan nog een paar weekmenu's van diverse leden
https://www.weegclub.nl/forum/karin-s-cohen-foto-menu-boekje-bc-hv-t23212.html

de andere kan ik niet terugvinden

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 22:59    
Moderator

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/dr-cohen-recepten-f197-42.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 feb 2014 23:00    
Moderator

Reageer met quote
Minnie57 schreef:
O ja, Dini, heb jij een dagboekje (of weet je eentje van iemand) waar zo vele menuutjes instaan zodat ik er leer mee omgaan?

dankjewel!
Minnie

je kan natuurlijk ook in mijn dagboekje kijken Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2014 10:35    

Reageer met quote
Dus ja, na een maand Weight Watchers is er eigenlijk niks echt af.
En dan ben ik net naar de AH geweest. Daar waren geen Fjord crackers te bekennen. Ik zocht dan naar crackers met uitsluitend roggemeel en géén gist. Heb die gevonden: crackers van AH zelf namelijk. Ik ga die dan maar gebruiken. Wasa volkoren was ook nog ok dacht ik, maar bevat wel gist. Is het ècht belangrijk dat er géén gist inzit?

Dan heb ik verder nog massa's vragen natuurlijk. Maar ik begin alvast met mijn menu voor morgen.

O: 65 g Philadelphia light met 2 crackers en 80 g tomaat
koffie zonder melk (brrr..)
MM: 120 g kip met 100 g champignons en 1 cracker en dan 1/2 pompelmoes
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met 115 g rosbeef en 100 g sla met 1 kofl mayo

Mijn vraag: is dit nu juist?

(ik volg hier dus de richtlijnen op die ik via pb kreeg. Na 14 dagen mogen we meer eten. Bestaat daar ook een lijstje van ?)

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2014 21:18    

Reageer met quote
Ben je dagboekje beginnen lezen vanaf eind 2013. Zit aan pagina 219. Ik zie dat je geen gewicht opschrijft van hoeveel kip en hoeveel groentes. Is dat misschien niet zo belangrijk? (zou ik wel willen, want dat afwegen altijd..)

Minnie
(sorry voor de vele vragen, maar jouw vooruitgang vind ik zo super: je hebt me besmet!! hihi!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2014 21:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 8 van 465