Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
O: 60 g roggevolk brood met jam en benecol light
MM: zelfgemaakte zalmballetjes met dille en verse kruiden en met princessen en ui (véél ui!), 1/2 pompelmoes
16u: 1 kiwi en 1 sinaas
19u: 2 crackers met 20 g kaas
en laat: 1/2 l chocomelk (smaakt steeds lekker bij dit koude weer)

vanochtend gelijk gebleven qua gewicht.
niet versagen!! gewoon doordoen!! Lachen

Hey Dini, ik wou dat ik ook gewoon definitief neen kon zeggen tegen zoet. Ik probeer al heel mijn leven koffie zonder zoet te drinken. Het lukt me ècht niet. Zonder melk nog wel..
Op resto neem ik nooit een dessert alleen voor en hoofdgerecht en dan koffie. Maar thuis wil ik zo op zondag wel graag iéts zoet..
Dit weekend zal ik nog eens zo'n amandelcake bakken. Ik snij hem in sneetjes en vries hem in. Bij de koffie 's middags trakteer ik ons op een sneetje voor ons twee. Moet nog uitvissen hoeveel cal dat is.

weldra zondag ... weegdag... ril..ril..ril.. ohhh

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja moeilijk Erg blij

maar zolang je je lichaam zoet blijft geven blijft het er om vragen Uitlachen
ik ben gelukkig nooit een zoetekauw geweest,lust het wel hoor,een heerlijk stuk chocoladetaart of een goeie bonbon lust ik graag maar de dagelijkse behoefte/trek heb ik nooit gehad

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 16:42    

Reageer met quote
Dat is dan wel erg goed voor je!
Bij mij is de drang ook veel verminderd door het proteinedieet. Vroeger riep de chocolade me vanuit de kast: eet me! eet me!!
Vreselijk was dat.
Vorige week kocht ik witte chocolade voor mijn jongste zoon die in Straatsburg doctoreert en die om de 14 d naar huis komt. Ik wou het hem meegeven en hij zei: Nee mam, dan eet ik het gelijk geheel op!

Jah!! Cool

en ik stopte het pak opzij in de kast zodat ik het niet kan zien als ik die kast open. Wel! ik heb er helemaal niet aan geweest! Gek !! Dat zou vroeger nooit gekund hebben. Dusss.. er is vooruitgang!!

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 17:24    
Moderator

Reageer met quote
kijk dat is idd een hele vooruitgang Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 17:36    

Reageer met quote
O ik zie nu dat je al 10 kg kwijt bent!! GEWELDIG!!

Is dat door dat superstrenge dieet van Cohen?? (ik vind dat toch superstreng..)

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 18:04    
Moderator

Reageer met quote
ja dtat is idd best streng maar dat maakt het ook weer een stuk makkelijker voor me,ik mag gewoon niks...ik eet trouwens heerlijk hoor Erg blij
vanavond een flink stuk zalm gegeten met verschillende groentes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2014 19:02    

Reageer met quote
"Ik mag gewoon niks" schrijf je, bedoel je dat je niets mag eten van dat programma of dat je niets lust?? (hihi!)

Maar dat is het hem net: ik kan ieder dieet waardor ik afval goed volhouden, maar de dag dat er niks meer afgaat geef ik het op.
En na al die jaren ben ik dat een beetje beu. Ik wil graag afvallen, maar zonder honger èn mèt regelmatig een broodontbijt. Ik schrijf al regelmatig alles op, en zoals je zal gezien hebben, is er op een maand tijd helemaal niets af.
Vandaag was is de 700 g die eraf was gewoon bij, omdat ik gisteren enkele plakjes cake gegeten heb, met maar de helft suiker nochthans. Vannacht heb ik het mogen meemaken: een viertal ferme opvliegers waardoor ik vanochtend erg moe was toen ik opstond. Ik weet: als ik suiker eet (witte), dan heb ik opvliegers. Ik was éigenlijk vergeten dat ik dat dus ook door cake kreeg, zelfs met de helft suiker. Tja, suiker is suiker!! Ik zei tegen mijn man dat hij de cake mag eten. Die ligt nu gesliced in de dievriezer!! Lachen

Dus vanochtend alleen maar 2 eieren gegeten en vanmiddag kip met gekookte groenten. Daarnet mijn 2 stuks fruit en direct mijn 2 crackers met 20 g kaas.
En vanavond mijn 1/2 l magere chocomelk.
smullen
Ik zal mij erbij moeten neerleggen: iedere ochtend een 60 g brood-ontbijt zal voor mij niet haalbaar zijn. Ik ga dan starten met maar 30 g brood bij het ontbijt en een proteineportie ipv nog een broodportie. en bekijken hoe dat evolueert op een maand.

Best wel interessant eigenlijk, zo alles opschrijven en dan zien met welk voedsel je beter afvalt..
Want bvb: als ik brood eet bij het ontbijt met kaas, heb ik 'savonds geen honger. Eet ik brood met jam bij het ontbijt, dan heb ik ècht wel honger. En dan.. eet ik wel foute dingen natuurlijk (een banaan extra, een plakje kaas enz..) Dat is iets wat de meneer van het Chronodieet me leerde. Het is ècht zo hoor!! (enfin toch bij mij)

Zo. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt door mijn geschrapt broodontbijt!

toedeloe!!!!!!

Minnie
Cool Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2014 18:52    

Reageer met quote
enne.. nog steeds niet aan de witte chocolade gezeten!
Dit weekend komt mijn zoon weer langs: ik verstop het pak in zijn verse kleren!!! hihi!!

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2014 18:57    
Moderator

Reageer met quote
ik mag een heleboel hoor maar bij cohen mag je dus geen brood bv
wel de roggekrackers van fjord
geen suiker...dus echt géén suiker...geen wijntje
kijk en dat werkt voor mij

ik ben al diverse keren met Weight Watchers begonnen,oude nieuwe versies,het maakt niet uit,na een paar weken val ik niet meer af...met Weight Watchers mag je namelijk wel een wijntje,koekje of aardappel ed en dan stagneer ik
ik ben een fan van Weight Watchers vergeet dat niet maar ik val op deze manier wel af wat me met Weight Watchers niet lukt

als er nog 5 kilo af is ga ik overschakelen en heel voorzichtig wat toevoegen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2014 18:58    
Moderator

Reageer met quote
Minnie57 schreef:
enne.. nog steeds niet aan de witte chocolade gezeten!
Dit weekend komt mijn zoon weer langs: ik verstop het pak in zijn verse kleren!!! hihi!!

Minnie

Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2014 18:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 7 van 465