Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 464, 465, 466  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
luisteren naar je lichaam,als je weer wat opknapt dan gaat het ook beter met je eten

suiker heb je niet nodig,het bevalt mij heel goed zonder Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 jan 2014 16:07    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei! sedert dinsdag niks meer gepost..

Ik verander mijn ticker niet zolang er niets meer af is; het is gewoon teveel werk en ook niet leuk om die weer te zien stijgen.
De verkoudheid is nog steeds niet over - duurt al meer dan twee weken- maar toch probeer ik me aan het strakke plan te houden.
Donderdag was ik even 500g bij, maar die is er vandaag ruim weer af. Dat kwam doordat ik 's middags licht gegeten (rog met grote salade)had en erg honger had 's avonds als ik thuiskwam.
Dit weekend beschouw ik als experiment!
Want de weekends zijn het allermoeilijkst!

vandaag:
O: 60 g brood (2B), 1/2 vet en jam
MM: biefstukje (3P) met een flinke salade (1 1/2 V), 1 1/2 appel
16u: 1 kiwi, 1 sinaas
18.30u: 2 crackers (1B)zonder vet maar met 20 g kaas (2P)
Laat: nog 1 P, 1 V en 2M
weet nog niet wat..
met dit koude weer is hete chocolademelk altijd een topper!
Ik drink ook massa's thee.

ben benieuwd wat de weegschaal morgen zal zeggen.

Minnie
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 18:44    
Moderator

Reageer met quote
ticker verandert gelijk als je je gewicht invult dus dat is geen extra werk hoor Erg blij
vreemd al 2 weken verkouden...neem wat extra vitamientjes Geschokt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 19:14    

Reageer met quote
ja extra vitamientjes.. Geschokt ik eet toch al kiwi en sinaas? zit toch tjokvol vitC?
Verder slik ik ieder dag een massa supplementen: Iodium, kalium, selenium, omega 3, zink .. een gevolg van mijn proteînedieet in 2004, toen moest ik dat erbij nemen. En gezien mijn bloedtesten steeds prima zijn, heb ik dat niet meer veranderd.
De meeste mensen schatten me meer dan tien jaar jonger dus... Lachen Lachen Lachen
ik slik lekker door dan!!

maar ja, vitC, dat zou ik nog bij kunnen nemen nu tijdelijk. Dat is waar. Hopelijk vergeet ik het vanavond niet..
hé, ik wou dat het al voorjaar was, zo met fluitende vogels, bottende bomen en zo'n zacht weertje..

nog even wachten!

Minnie Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 20:03    
Moderator

Reageer met quote
Minnie57 schreef:
ja extra vitamientjes.. Geschokt ik eet toch al kiwi en sinaas? zit toch tjokvol vitC?
Verder slik ik ieder dag een massa supplementen: Iodium, kalium, selenium, omega 3, zink .. een gevolg van mijn proteînedieet in 2004, toen moest ik dat erbij nemen. En gezien mijn bloedtesten steeds prima zijn, heb ik dat niet meer veranderd.
De meeste mensen schatten me meer dan tien jaar jonger dus... Lachen Lachen Lachen
ik slik lekker door dan!!

maar ja, vitC, dat zou ik nog bij kunnen nemen nu tijdelijk. Dat is waar. Hopelijk vergeet ik het vanavond niet..
hé, ik wou dat het al voorjaar was, zo met fluitende vogels, bottende bomen en zo'n zacht weertje..

nog even wachten!

Minnie Cool

met al die suppl krijg je wel genoeg hoor

misschien dat wat echanicea helpt om je weerstand te verhogen...vit C heb je extra nodig bij stress en roken,dan helpt een sinaasappeltje niet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 20:11    

Reageer met quote
Hoi Dinipîni!!
Ik nam gisteren en vandaag extra vitC en inderdaad, ik voel me veel minder moe!
raar!!

Met mijn gewicht is het niet zo goed: ik weeg meer dan toen ik hiermee begon: 84.3 kg ! (dus 300 g)
En toch voel ik me veel beter, éindelijk laat ik mezelf toe om brood te eten 's ochtends. Waarschijnlijk is dat de reden dat ik niet afval. Het is zo tien jaar geleden dat ik ieder dag nog brood at.
Om de een of andere reden geloof ik er toch in dat ik zal afvallen. Ik moet gewoon niet opgeven en braaf mijn porties tellen. En ja, tijdens het weekend is het onmogelijk om het strikt te volgen, omdat we dat steeds een keertje uit eten gaan. Zelfs al neem ik nooit een dessert, dan nog, een sausje hier, een stukje brood daar..

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 19:11    
Moderator

Reageer met quote
fijn dat het werkt Erg blij
een beetje gewichts toename kan voorkomen,zeker als je nooit of zelden brood at,wissel het eens af met fjordknackebrood,2 voor 1 boterham,is van rogge en zonder gist,kan een heleboel schelen
ook andere granen zoals spelt kan uitmaken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 19:17    

Reageer met quote
wel voorlopig heb ik nog een berg vezelcrackers van het GOK dieet. Dat dieet volgde ik een vol jaar. Resultaat: gewoon gelijkgebleven. Vond ik al bij al niet slacht, gezien mijn menopauze toestand.
Daarvan eet ik er twee (zo'n magere 3 g KH per stuk)'s avonds met kaas, zonder vet, en dat spoel ik door met veel water!
Dat is tijdens de week eigenlijk mijn schamele avondmaal. Maar ja, zo twee crackers tellen voor 1 broodportie.
Die fjordjes zal ik halen als mijn vezelcrackers op zijn. Er is een AH in dorp wat verder.
En juist.. ik heb volkorenroggebrood in mijn diepvries liggen.. zal er morgen weer mee beginnen bij het ontbijt. Is zuurdesembrood, erg lekker van Pain Quotidien.

Zo.. bedankt om te reageren Dini, echt heel lief en gezellig vind ik.
Deze week zat ik even te fantaseren over alle diëten die ik al gevolgd heb. Ik dacht en zei dat ook tegen mijn man: als ik nu iedere week een ànder dieet zou volgen! Dan zou ik toch giga afvallen?? Maja, tis misscien toch maar een gek plan. Hoewel.. nieuwe bezems vegen goed, dus ja.. Rollende ogen Rollende ogen

hihi!
Nog een leuke avond Dini!
Minnie
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 19:32    
Moderator

Reageer met quote
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 19:34    

Reageer met quote
Zo. Vanochtend toch 200 g af en dit na een zondag!!

Deze week eet ik uitsluitend volkorenrogge brood 's ochtends. eens zien of dat meer oplevert. Ik heb het gevoel van wel.. Afgelopen week at ik iedere ochtend 60 g wit stokbrood, brood dat we uit Frankrijk meebrengen, zo superlekker. Ah!! smullen

Maar ja.. waarschijnlijk niet zo goed voor de broodbuik! (want dat boek heb ik intussen ook al gelezen. Wel griezelig hoe die auteur er negatief over doet. Geef mij dan maar de voedselzandloper, die is gezelliger. Lachen

Mijn "fouten" zijn: als ik 's avonds thuis kom van werk (rond 22u) heb ik trek in iets lekkers. Ik probeer dat op te vangen door de chocomelk maar ja, een stukje chocolade..een koekje..een koffielepel choco uit de pot! .. (zucht)
Ok. Ik maak met mezelf de afspraak dat ik vanavond alleen de chocomelk nog ga drinken en daarna NIETS meer.
Morgen breng ik verslag uit!

toedeloe!
Minnie Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2014 15:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 464, 465, 466  Volgende
Pagina 5 van 466