Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat heb je weer goed gedaan lekkerbekje Erg blij

ik ben een maand rond dat gewicht blijven staan,uiteindelijk zak je wel weer

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2014 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Het is inderdaad waar dat het fruit veel zoeter smaakt. Ik kan er ook veel meer van genieten nu ik minder suiker neem. 😃

Ook ik heb een tijd stil gestaan. Nu helaas iets eraan maar dat geeft niet. Zolang het geen kilo's zijn en ik aan het dieet blijf denken valt de schade mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 apr 2014 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
vandaag 81.2 ! dus weer 800g bij, ik denk wel dat ik weet waar het aan ligt..
Heb gisteren kokosrotsjes gemaakt met tagatose, ze waren superlekker en ja, dan heb ik er natuurlijk ook teveel van gegeten!! Als ik het bij 1 of 2 had gelaten.. Schaam Schaam Schaam Schaam

Ik keek naar de kh en dat valt nog mee; 10 g kh voor 100 g kokos. Natuurlijk: geraspt is missch nog anders dan vers..
maar de calorieën !! dat wil je niet weten..
Mijn man, de zonen, ze vonden het allemaal superlekker! maar dat ik daarvan 800 g bijkom is al te gek.
Dus ik probeer de volgende vier dagen weer eens te "boosten" met Cohen.
Het komt natuurlijk ook doordat ik toch die 79 niet bereikte op zaterdag, noch zondag..pure frustratie eigenlijk.

Vandaag:
2 crackers met phila en vier kerstomaatjes
MM: 100 g kip met 110 g groenten
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met koude kipfilet en 1 tomaat en light mayo
dus maar 1 fruitportie

En verder.. ik lees hoe iedereen worstelt..
het aankopen van andere dieetproducten ben ik een beetje moe, behalve voor de proteine cakejes. Die zijn voor mij echt heel nuttig. (ik had beter zo'n cakeje gegeten ipv kokosrotsjes maja..)
Gisteren heel het terras ingewreven met antimos, in de zon was het zwéten!! Ik dacht: zo val ik beslist ook nog wat af: niet dus!

Goed, genoeg getreurd en weer de riem aan!!

toedeloe iedereen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik ben ook veel zwaarder en weet waar het van komt....voorlopig maar even strak in de pas lopen en veel water drinken dan spoel je de boel wel weg

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 11:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier nog een die aangekomen is met de paasdagen. Gelukkig weet ik ook waardoor het komt. Vandaag er weer tegenaan en hopen dat zaterdag de weegschaal lief is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 12:44    

Reageer met quote
Erg hé, aankomen..
En ik was nog zo opgetogen toen je 78 kg zei, Dini!! Dat gaf mij dan weer moed!!

Zo is het: we houden een dieet echt wel vol als we weten dat het iets oplevert, maar als het te lang begint te duren, ja.. dan..
en dan sta je scherp en dan éven de riem lossen en hop! weer een pakje bij. Rollende ogen Rollende ogen

Binnen 14 dagen een weekje Frankrijk: het zal me goed doen!
Ik merk soms dat ik dan ook afval, zelfs al eten we op hotel (ontbijt) en 2 x warm per dag op restaurant. Dat komt volgens mij, omdat ik dan zeker niets snoep (ik koop niks en heb niks bij), en wanneer ik ga eten de "verstandige keuze" maak, wat lukt omdat in een ander land je veel meer variatie hebt..
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 15:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een heerlijk vooruitzicht. De mijne zit er na morgen weer op helaas. Alleen ben ik niet weg geweest maar heb het huis grondig schoongemaakt en dat geeft ook een fijn gevoel.

Als je straks een weekje weg bent en niets snoept dan zit je vast thuis ook weer in die flow. Ik vind de eerste drie dagen niet snoepen het moeilijkst maar vandaag is het eindelijk weer gelukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 22:01    

Reageer met quote
Goed van je !! top!

en ja, het is mij ook gelukt: vandaag 80.7. Dus weer een pak af.
En, héél misschien geraak ik nog naar - wie weet ?- 79??

vandaag dus:
O: 2 crackers met 65 g phila en tomaat (de variaties van Philadelphia zijn wel oneindig zeg: met zalm ,met bieslook, met zwarte peper en ui, met pepertjes, met rode peper, natuur..)
MM: asperges en 100 g gerookte zalm met peterselie-olie. (receptje van Sergio Herman trouwens, dat van die peterselie-olie smullen )
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met rundstong en 1 tomaat en light mayo

Gisteravond had ik honger als ik thuiskwam, heb dan proteine cakeje gegeten en toch wel enkele kleine stukjes chocolade zonder suiker natuurlijk. Viel dus al bij al goed mee: - 500 g.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 10:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan. Hier zijn de asperges ook al weer te koop. Zo van de boer van het land. Vroeger luste ik dat niet maar wil het toch wel een keer proberen. Wat vind jij er lekkerder bij ei of zalm? Ik neig naar de zalm om erbij te probereen maar ben er nog niet uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 12:20    

Reageer met quote
Met zalm is gezonder, en ook meer
Cohen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 18:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 29 van 465