Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wel donderdag na Lille, was ik 81.9 en dan de dag erop was ik 81.3.
Vandaar dat ik dan zei -600 g.

En ja zaterdag dus 81 kg en de ticker mag 100 g opzij.

zondag:
o: 2 crackers met phila en tomaat
MM: minislaatje van gemengde groene sla met rode biet en walnoten en 30 g geitenkaas. Daarna Rog in de oven met olijfolie en citroen en kappertjes en heerlijke gestoofde minitomaatjes en verse spinazie.
Het was nogal een groot stuk voor ieder (rog) en ik was VOL! Geschokt
Maar wel lekker!
Dessert: hoopje verse aardbeien met een klein bolletje Icy ijs.
Wat later dan koffie met enkele stukjes zwarte chocolade

AM: courgettespagetti met olie en citroensap, gehalveerde trostomaatjes en een stuk gerookte makreel. Hemels!! allemaal recepten van P. Naessens; ik kook ieder dag uit haar boeken.

Vandaag (ahum!) 81.7 kg

Dus 700 bij! (sedert gisteren, als ik zo schrijf bij en af is dat gewoon het verschil met de vorige dag).

Eén les heb ik nu geleerd: "gij zult geen cakes of taart bakken zolang gij niet op uw gewicht zit!! Zelfs geen gebak zonder suiker!!"

Want dat had ik dus gedaan hé, dit Weekend: appelcake van P Huysentruit. Met amandelmeel en speltbloem enzo.met agavesiroop en tagatose. Ik vond het geeneens echt lekker. Mijn zoon wel en vooral DE HOND! Toen ik gisteren de hele dag bezig was in de tuin, pakte hij zoals gewoonlijk mijn tuinhandschoenen en rende ermee rond. Zo heeft hij verschillende porties cake naar binnen gewerkt.(zijn beloning om het af te geven) Ieder keer dat ik hem een plakje gaf, "proefde" ik ervan, ken je dat?

ja hallo! niet zo'n best idee dus.

Maar goed (zucht). Het enige wat ik nog zou maken is zijn chocoladegebak zonder suiker en zonder bloem. Daarvan leek ik niet bij te komen. Maar die sneed ik in mini brownies en recht de diepvries in. Zo uit mijn ogen en dus kon ik er beter afblijven.

Mijn zoon vond het superlekker en haalde op een avond heel de portie uit de dievries, ontdooide het boeltje en werkte het naar binnen. hihi!! smullen

Vandaag:
O: 2 crackers met phila met zalmsmaak (lekker!) en tomaat
MM: kip met quinoa, shiitakes, platte peterselie, look en sjalot,
halve pompelmoes
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met tomaat en koude kip

De quinoa zou geen verschil mogen maken, het is meer proteine dan koolhydraten. Meer een plant dan een graan.
Rollende ogen we zullen zien!

nog een leuke dag iedereen!
M Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
je brengt weer een big smile op m'n toet Erg blij

als je cohen doet mogen er een heleboel zaken niet!
een kleine tomaat per dag,geen granen anders dan de fjordjes
geen chocola
geen.....van alles Rollende ogen
als je je af en toe wat toestaat kan dat best maar niet meer dan 1 overtreding per dag zou is zeggen

als je low carb doet moet je gewoon de koolh tellen en die binnen de jouw gekozen hoeveelheid houden,kwestie van keuzes maken
ik zit daar ook wat mee te dubben Rollende ogen

maar je hebt weer lekker gegeten,die brownies klinken lekker,tzt receptje graag

ik zit nu aan een klein glaasje port
broerlief belde op,hij is net terug van 3 maanden Spanje/Portugal en had het over port...ook al zo'n liefhebber van lekkers..kreeg er spontaan trek in,zeker na een dag hard werken Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 17:06    

Reageer met quote
Chocoladecake

INGREDIENTEN
70 g chocolade van 70 % cacao, 70 g becel bak en braadboter, 70 g agavesiroop, 3 eitjes, 10 g cacao, 100 g amandelpoeder
RECEPT
1. Klop de eigelen met de agave tot het wit schuimt
2. Klop de eiwitten keihard
3. Smelt de chocolade met de boter
4. Meng de chocolade mengeling met de geklopte eigelen en eiwitten
5. Meng er de amandelpoeder door
6. Stort in een lage taartschotel die bedekt is met bakpapier
7. Bak het geheel af op 180° gedurende 20??

Ik doe er 1 flinke eetl tagatose bij omdat ik (toen ik het deeg proefde) vond dat het niet zoet genoeg leek. En idd, het is zo wel een lekker gebak. Je zou ook stevia kunnen gebruiken, maar ik weet niet of het toch weer niet bitter zou worden.
Ik bak het in een lage schotel en zo kan je brownies snijden !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 17:44    
Moderator

Reageer met quote
ik sla hem op maar ga er nog niet mee aan de slag hoor....eerst maar eens onder de 80 Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 17:53    

Reageer met quote
Dat is verstandig.. !

Vandaag toch weer 300 g af.
O: 2 crackers met phila en tomaat
MM: 2 eitjes met asperges en 2 eetl becel bak en braad en peterselie - 1/2 pompelmoes
16u: 1 kiwi
19u: 100 g rundstong gekookt met tomaatje en 2 crackers

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 10:34    
Moderator

Reageer met quote
netjes Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 17:19    

Reageer met quote
Vandaag gelijk gebleven Geschokt
Toch heb ik mijn uiterste best gedaan om te Cohennen gisteren..

Affijn:
vandaag
O: 2 crackers met phila (35g) en 30 g geitenkaas
MM: rundstartaartje (100g) met wat mayo en 1 tomaat, 1 kiwi

vanavond plan ik een salade thuis. (woensdag is mijn vrije dag) en vandaag ga ik eens niét uit eten!!
Gisteren een T shirt met bijpassend vestje aangetrokken, dat was ook zeker 2 j geleden!!
Deze middag ga ik shoppen (schoenen vooral).Ik zoek ook een witte rok, vind ik steeds handig want past overal bij.
ik zag ook een prachtige handtas in een uitstalraam toen ik voorbijliep met manlief. Als mijn schoonzus en ik wat rondhossen in de stad begint mijn schoonbroer steeds te kreunen als we een handtassenwinkel zien, of hij probeert ons een andere richting in te doen gaan!
Maar dus.. toch even nog een kijkje gaan nemen ( er stond geen prijs bij..tja..) Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2014 13:19    
Moderator

Reageer met quote
tassen en schoenentick dus....hoe herkenbaar...de tassen heb ik een beetje afgeleerd maar de schoenenwinkels kom ik ook niet voorbij Erg blij
moet wel een nieuwe tas hebben,de laatse jaren koop ik goedkoop maar die zijn niks waard

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2014 13:50    

Reageer met quote
ja, dat klopt, een wat duurdere tas gaat heel wat langer mee.
Heb vandaag twee paar sandalen gekocht van hetzelfde type/merk als vorig jaar, ze zitten zo makkelijk dat ik er de mount everest mee kan beklimmen! hihi!
Vorig jaar uitgenodigd voor een feestje in de Ardennnen bij een vriend en bleek toen dat er een wandeltocht was gepland van 12 km! Maar ik had die sandaaltjes aan en ik stapte zonder problemen door!

Na de sandalen volgde een begerige blik naar de tas merk Coccinelle (ken ik niet), ik ben niet binnen gegaan om de prijs te weten, zal het eens opzoeken met Google.
De tas is ook van kleur niet makkelijk: diep oranje ! past ook niet bij alles hé..

Dan een julienneschiller gekocht (om spagetti te maken van groenten) in een kookwinkel. Deze was eindelijk degelijk !
en tenslotte bij de viswinkel binnengestapt om zeetong te kopen èn een gestoomde hele makreel.
Die was voor avondeten. On-ge-loof-lijk lekker, smelt in de mond!

Thuisgekomen om 16u, en honger!!!!!! dat tartaartje was wat klein.
ik at eerst een Icy ijsje. Oei! Dan nam ik maar een bokaal appelmoes (van onze bomen) zonder suiker maar met kaneel. Daarvan at ik een flinke hoop en er nog een proteinecakeje bij. Dan was de honger gestild.
AM: makreel met een salade met rode biet, gemengde groene sla, pecannoten, olie en azijn, peper en grof zout;
Waanzinnig lekker!!hmm!!
Heb er geen crackers bij gegeten - de koolhydraten zijn op door de appelmoes vrees ik..

Echt Dini, dat moet je eens proberen: gestoomde (geen gerookte) makreel!
Ook erg gezond: een omega3-bom!

Tot later!
M

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2014 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Je salade klinkt anders ook wel heel erg lekker. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2014 21:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 23 van 437