Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goed plan...hoe is het gegaan?

ja ik vind het taaltje van onze buren ook tof Uitlachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 1:35    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dag Ennovy, Hoi Dini!
tja gisteren uit de bocht gegaan, mijn straf: + 700g!

dus : 81.9 vandaag
Hoe het komt?
Onbegrijpelijk : ik had zelfs twee proteine cakejes mee om mij te wapenen, maar.. we zaten op resto in Rijsel (Lille, Frankrijk) effe over de grens voor ons, en we waren laat: 14.30u. Tja, dan naar een resto gegaan dat doorlopend open is en de "goede, degelijke keuken" van vroeger geeft. Dus.. VET. Huil huil
Schoonbroer nam ganzelever en daarna rundsvleeslap met friet en véél mayo, die kijkt naar niks. Mijn schoonzus deed het kalmer aan. Ik en mijn man probeerden zo Cohen mogelijk te eten:
eerst gerookte zalm, een pakje, opgevuld met tartaar van rauwe zalm. Lekker , maar vet vond ik. Heb het niet helemaal opgekregen en had dan eigenlijk al voldoende. (1e fout: toch dooreten)
Dan nam ik gebakken zalm met "sauce vierge", dat is op basis van citroensap, tomaat en olijfolie. Dus wel gezond.
Maar ik had eigenlijk al genoeg, dus ja, dat er ook nog bijgepropt.(2e fout: blijven dooreten) De gekookte rijst die glom van boter heb ik laten liggen. Dat vond ik al ferm van mezelf.
Daarna koffie.
O jee! Schoonzus vroeg koffie gourmand, dus met allemal kleine taartjes en zo bij. Meteen plantte ze twee chocoladecakejes voor mijn neus: hier, ik lust dat niet zo!
En op dàt moment had ik een vlaag van zinsverbijstering: ik was COMPLEET vergeten dat ik er in mijn handtas had die ok waren!!! Hoe STOM kan een mens zijn??? Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen
En die at ik dan ook OP !! En natuurlijk ook vier stukjes zwarte chocolade èn twee of drie ( Vraag ) koekjes die erbij lagen.
Jezus!!
En dan 's avonds: toen begon een middelgrote zak chips met peper en zout te gillen vanuit de kast: EET MIJ! EET MIJ!
En dat is dan wat we aten als avondeten: ieder een halve zak chips (3e fout: denken dat het toch om zeep is en blijven dooreten) en daarna een kommetje appelmoes zonder suiker. En water. Veel water.
Mijn man was ziek vannacht, hij had tartaar van rund gegeten met een berg frietjes erbij (allemaal op) en ook die zalm als voorgerecht. Om maar te zeggen: het was ècht veel te vet voor ons.
Resultaat:
mijn man was niks bij (die was vannacht zowat leeggelopen! hihi!!)
en ik 700 g!!
Dit betekent dat mijn lichaam ècht geen suiker meer verdraagt en dat ik opzwel als een balonnetje als ik dat eet.

Pfff... Maar: het was een superleuke dag geweest, leuk geshopt en zo. We houden all vier erg van die stad: als ik zou moéten in Frankrijk wonen, dan wil ik best is Rijsel wonen: topstad! heel gezellig en rustig en fantastische plaatsjes om terrasjes te doen..

En dus nu: weer de riem aantrekken..

O: 2 crackers met phila en tomaatjes
MM; kip met courgettespagetti, tomaatjes (nog van vorig jaar uit de serre: ze smaken hemels zoet!!), sjalot, olijfolie en een greepje walnoten en pecannoten
16u: 1 kiwi
19u: kip met tomaat en 2 crackers. Deze keer probeer ik het zonder mayo - gisteren was het al vet genoeg.

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 14:22    
Moderator

Reageer met quote
hahaha ja dat is wel een dagje dat ook alles verkeerd gaat...maar wel gezellig genoten toch?moet echt lachen hoe je het beschrijft
gewoon weer in het ritme dan is het zo weer weg,je komt geen 8700 gr aan in vet,merendeel vocht Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Ennovy1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Haha, wat een geweldig verhaal weer!! Als die lekkere dingen jou maar blijven roepen, dan is het toch logisch dat je geen weerstand kunt bieden. Lachen Lachen

Eén troost, ik was van maandag op dinsdag ook bijna een kilo zwaarder, maar nu is dat er alweer af. 1 dagje je te buiten gaan is vaak snel hersteld!

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 19:52    

Reageer met quote
Oja? Waw Enny, ben je al zoveel af?? toch super hoor!!
en ja, gewoon doordoen en niet opgeven natuurlijk..
Ik moet zeggen, toen ik het proteinedieet deed in 2004, dan had ik het veel lastiger met suiker. Toen riepen alle koekjesdozen in de winkel naar me 'pak me pak me'. Nu is dat veel rustiger geworden; meestal loop ik gewoon dat rek niet meer in.
En blijkbaar krijg ik zo om de zoveel tijd een black-out en neem ik iets wat ik niet mag hebben. Daar betaal ik dan 's nachts meer door opvliegers. Duivel
En net daardoor kan ik me meestal tegenhouden.

maja, een black-out: het woord zegt het zelf hé: complete zinsverbijstering. Stom Stom Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 20:27    

Reageer met quote
81.3 kg vandaag: hèhè weer 600 g af.

En nu wordt het spurten om de ticker alsnog te kunnen verschuiven: dat wordt moeilijk want die staat op 81.1. Geschokt

vandaag:
O: 1 Total O% yoghurt met zaden en framboosjes en kaneel.
Oeps: crackers vergeten erbij te eten. Dus: 2 crackers met een zweempje van phila er nog bij.
MM: noordzeegarnalen met knolselderspagetti in de oven (het recept moet ik nog even goed bekijken)
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met tomaat en rundstartaartje

M

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 11:12    

Reageer met quote
Vandaag 81! Dus ticker mag 100g
Opschuiven.
Vandaag
O: 2 crackers met phila en tomaatjes
MM: slaatje van vijgen en geitenkaas,
1 banaan en beetje zwarte chokolade
En twee crackers en proteinecakeje
16u appelcake gebakken zonder suiker
Met amandelmeel en beetje speltbloem
Ook 1 icy ijsje. Pff.
AM: rundsbiefstuk met groene sla en
Helaas beetje brood 30 g met boter (aiaiai)
(Op resto). Tomatensapje.
Zo. Nog wat koffie en dan morgen:
zomeruur!! Kreunkreun.. 😁😁

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mrt 2014 21:10    
Moderator

Reageer met quote
je gaat super hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 mrt 2014 21:46    

Reageer met quote
Vind je? Ik vind 100g wat weinig op
een week.. Maar ik vrees dat het morgen
Erger zal zijn na die cake.. Twee plakjes
gegeten..
Nu ja, vanaf morgen weer flink zijn!
Heb je internet op de camping dan?
Omdat je zo vlot reageert??
Hier in Gent is de temperatuur bijna
zomers.. Iedereen loopt buiten!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mrt 2014 21:56    
Moderator

Reageer met quote
ja ik heb internet,wel traag en ik zit er ook niet de hele dag achter Lachen

kijk eens naar je grafiek,die gaat supermooi omlaag....en dat met al die etentjes die ik lees Rollende ogen
dus ja je gaat echt goed....hoezo 100 gr,ik zie -600 gr staan Geschokt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 mrt 2014 9:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 22 van 465