Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Prima idee! ik drink idd ieder dag 2 liter water, maar het is waar dat ik af en toe tegen de avond merk dat er nog wat in mijn fles zit..

Verder fiets ik ieder dag een half uur op de hometrainer. Intussen kijk ik naar een spannende serie die ik opgenomen heb, dan vergeet ik dat ik fiets. Heel grappig: bij een achtervolgingscène begin ik als een gek te fietsen!! Lachen Want fietsen, sporten ik haat het allemaal. Behalve tennissen! God wat is dat lang geleden!! dat deed ik erg graag. Misschien moet ik mijn man overtuigen om samen lessen te nemen. Hoewel, ik denk dat hij het niet zou zien zitten.. Verward
Ik fiets niet om af te vallen, maar om mijn conditie. Onlangs shopte ik met mijn schoonzus en ik merkte dat ze mij moeilijk kon volgen. Ik ren ook de trappen op.. ik heb altijd zoiets van : het moet vooruit gaan!
Misschien ook wel een lastig trekje van me Rollende ogen
Mijn man heeft dat ook en mijn twee zonen ook.
Dus samen rennen we het leven door!! hihi!!

Minnie
Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 17:19    
Vrouw Weeggegevens   guus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hihi, hier ook zo'n gezin, al gaat puberdochter er bewust tegenin. Langzaam fietsen en zo....
Heerlijk even aantrappen, ik ken het gevoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 17:36    

Reageer met quote
ja, vandaag zette ik de trainer een standje hoger: zweten!! hihi!!

Ben in opperbeste stemming want... Disco

- 1200 g !!!

ongelooflijk!! Dini: echt heel erg bedankt
Kussen
je had gelijk: allemaal vocht dat ik vasthield. Ik pieker me suf over wat het hem gedaan heeft tijdens het weekend. Gisteren moest ik aldoor naar het toilet rennen!
Ik denk dat het de verse ananas was die ik zondagavond at en zaterdagmiddag.
Dusss: nu weer 81.8 kg. Nog 100 grammetjes meer dan de ticker aangeeft. Dus ja, nu er weer flink tegenaan tot de nieuwe weegdag: zaterdag.

O: 1 Total Yoghurt O% vet met lijnzaad, kaneel, zonnebloempitten en pompoenpitten en stevia en twee crackers.
MM: 1/2 pompelmoes vooraf, klein kraaibiefstukje met groentenmengeling (savooikool, witte kool, wortelen, champ, look) en kokosmelk ipv sojaroom deze keer. Was erg lekker tot ik het onzalige idee had om er currypasta in te doen. Dat stond zo in het recept, maar mijn man is niet zo voor exotische toetsen en Thais al helemaal niet. Dus ik dacht: een beetje dan.. groene currypasta. Ik vond het éigenlijk lekkerder gewoon met die look en de kokosmelk. Mijn man vond het maar niks maar at het braaf op! Stom van me, ik had eerst een beetje apart moeten mengen en proeven.
Nu donderdag plan ik hetzelfde maar dan zonder die currypasta!!
In het recept mikt die mevrouw van het kookboek(Pascale Naessens) er een héél potje in!! jezus!! Geschokt Geschokt

16u: normaal 1 kiwi, Maar ben hem vergeten. Geen nood: ik had ook nog 1/2 kleine banaan gegeten na het eten deze middag, dus mijn fruit heb ik binnen. Zal maar een kopje koffie extra nemen!! Uitlachen
Koffie
AM: 2 crackers, 1 tomaat, béétje mayo en 100 g gekookte koude rundstong in sneetjes. (wat is dat lang geleden..)

voor iedereen een superleuk dagje!!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mrt 2014 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wauw super!!! cheerleader

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 mrt 2014 21:30    

Reageer met quote
YESSS!! 81.4 kg Applaus
dus een nieuw "dieptepunt"zoals ik het altijd heet. Een punt waarop ik het laagste gewicht bereik sedert begin Cohen. Lachen

Gisteren 81.7

O: 2 crackers met phila en 1 witlofje . De phila heet "met chilipepertje", is heel erg lekker.
MM: (resto:) carpaccio van rund, skrei met mini in schil gekookte krieltjes, wat noten en olijfolie, koffie en 1 proteinecakeje
16u: terrasje met schoonzus, haar man en de mijne : zeker 4 deka koffies, koekjes voor de hond gespaard. Dat aten zij op dat terrasje ook nog. Ik niet, had geen honger en dus maar weer een dekakoffie!!
Thuis: 20.30u: 2 crackers met phila en tomaat, 1 banaan en thee

En dus vandaag: 81.4 dus nog eens 300 af !!

O: 2 crackers met phila natuur en 1 tomaat
MM: kip met gemengde groenten (savooi, witte kool, broccoli, schorseneer, look en kokosmelk). Dessert: sinaasappelsalade met mangoblokjes, beetje witte wijn, stevia en .. 1 bolletje Icy ijs. Geschokt
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met kipfilet en tomaat

Morgen weegdag.. ik hoop dat ik de ticker mag verzetten zondag!!

Ik vond het toch wel heel sterk en moedig van me dat ik niet mee at gisteravond. Toen ik thuiskwam had ik wel echt honger!

heerlijk weertje vandaag: 20° !!
Zeilen

Cool
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2014 14:37    
Moderator

Reageer met quote
netjes! Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2014 17:29    

Reageer met quote
81.3 kg weer 100g af!! Erg blij Erg blij

Dus mag ik de ticker morgen weer aanpassen. (net zoals mijn witte broek, maar die krijg ik nu wel dicht, maar er hangt een massa bovenuit die nog moet verminderen !!
Ik schat nog een vier kilootjes.. tja.. Rollende ogen

O: Total yoghurt met zaden en kaneel en framboosjes met 1 cracker en nog 1 cracker met beetje phila - had nog trek.
MM: mooi stuk kabeljauw met courgettespagettig en gebakken champ met look. Hmmm lekker! Daarna fruitsalade met sinaas, pompelmoes, kiwi en stukjes verse munt. en beetje stevia.
(geen ijs deze keer!)
19u: 2 crackers met rundstartaartje en 1 tomaat

De week van 4 mei gaan we naar Zuid Frankrijk de zon opzoeken. ik had graag dan in die broek gekund, maar ja.. we zullen wel zien.

Intussen schijnt de zon hier alweer! Maar het is frisjes.

Minnie
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mrt 2014 14:58    

Reageer met quote
jippie! 81.1 kg vandaag, dus weer 200 g af. cheerleader

De ticker schuift dus morgen 600 g op. Dat werd tijd, ik begon al te wanhopen. Huil Huil Huil

O: 2 crackers en phila en 1 tomaat
MM: 150 g lowcarb pasta met venusschelpen, olijfolie, peterselie en (wat te) veel look. Braak
Hoewel ik het aantal in twee gedeeld had van het recept. Nu ja, het is wel gezond! Lachen
Daarna 1 gebakken banaan (kleine) met beetje sojaroom en enkele walnoten.
AM: weet ik nog niet - maar zeker licht en kh arm. Ik zal me wapenen met een proteine cakeje!

Door op dit forum te zitten, ben ik er wel erg mee bezig.
Vanochtend, nieuw dieptepunt dus ik paste opnieuw de witte broek. Ze ging al vlotter dicht maar de pakjes vet die over de broeksrand deinden.. het is erover!
Nog een paar weken geduld oefenen. En dan zien we wel weer;

Oei, de zon is weggevlogen en nu HAGELT het!!
tja: maartse buien hè

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 mrt 2014 16:24    
Moderator

Reageer met quote
je gaat super hoor,nog even en de witte broek past als gegoten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 mrt 2014 20:46    

Reageer met quote
81.2 kg. Valt erg mee vind ik !!
Maar 100 g bij.
Gisterenavond (voor een keertje niét uit eten)
AM: kipfilet met tomatensalade en 2 crackers, maar ook een half Icy ijsje en wat zwarte chocolade, èn wat snoepjes zonder suiker.. hm..

Vandaag:
O: 2 crackers met beetje geitenkaas en wat phila - groenten vergeten.. Rollende ogen
MM: gebakken kabeljauw met asperges en tuinbonen en zwarte olijven. Ik moet het recept nog eens opdiepen..En dan een frisse fruitsalade
19u: 2 crackers met 60 g geitenkaas en grote groene salade

de zon is weer van de partij, maar het is erg frisjes!
Gisteren hagel!!
koud

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mrt 2014 13:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 20 van 437