Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanochtend terug - 600 g: nu 82.5 kg
Na 1 week en 1 dag: - 2kg. Toch flink vind ik.
Wat erbij was van die woensdag is er terug af, op 100 g na.
Nu zaterdag etentje in Lille (Rijssel). Lachen Is een visresto, dus dat moet lukken hé.

vandaag:
O: 175 g yoghourt Total 0%, met beetje lijnzaad, pompoenpitten, zonnebloempitten, een halve peer en kaneel. Top! Erg lekker en daarbij de twee crackers: je hebt gelijk Dini, ik zat vol!

MM: flink stuk skrei (zeker 200g) met gestoofd witloof en een halve sinaasappel in stukjes erbij. Dan 1 cracker met 1 kofl ananasjam zonder suiker (zelfgemaakt)
16u: 1 kiwi
19u: 100 g tonijn uit doosje, met gemengd slaatje, 100 g ananas zonder suiker toegevoegd, witte koolreepjes en 1 kofl mayo
2 crackers erbij

hèhè morgen weekend!!!

Minnie

Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2014 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Super gedaan. Wat is skrei dat kennen wij niet in Nederland of ik ben niet goed op de hoogte 😄

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2014 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
soort schelvis of kabeljauw toch?zag het in de folder van de Sligro

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2014 21:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik dacht het is vast een Belgisch woord voor iets en kon het hier niet vragen want manlief ligt op de bank te snurken. Hij werkt in Antwerpen en steeds vaker komt hij met Belgische woorden thuis waar ik natuurlijk niets van begrijp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2014 21:56    

Reageer met quote
Zo grappig!
Skrei is volgens mij zelfs een Noors woord!! ik dènk dat het een jonge kabeljauw is die gevangen is in Noorse wateren. Effe googelen..op Wikipedia:

"Skrei is de benaming voor kabeljauw uit het Noorse Lofoten. Skrei is een winterkabeljauw. Skrei is afkomstig van het woord Skreid, dit betekent in het Noors 'zwerver'. Skrei legt jaarlijks lange tochten af. Skrei is een verhaal apart, het is een seizoensproduct. Skrei is niet het gehele jaar verkrijgbaar, het seizoen is maar kort: van januari tot maart."

ja dus toch, hihi, helemaal geen Belgisch woord hé!
Persoonlijk vind ik hem tussen schelvis en kabeljauw qua textuur omdat die iets vezeliger is dan kabeljauw en dus meer lijkt op schelvis, maar qua smaak dan weer meer kabeljauw is. Rollende ogen

Vandaag 82.9, weer iets erbij, na het resto-valentijn-bezoek gisteren avond. Ik heb nochtans mijn uiterste best gedaan: eerst carpaccio van tonijn en daarna stuk griet met spinazie. Niks geen brood - even GENIPT!!- aan het glas van manlief, dus water en koffie na. Dus ook geen brood of rijst of van die dingen gegeten. Vond ik geweldig van mezelf!
Helaas pindakaas: de vis was in een korstje met boter gebakken en vooral de spinazie daar was boter door gehaald en look. Erg lekker, maar mijn buikje spande toch ferm.
Mijn man was liefst 1.4 kg bij! Dan is het bij mij nog minder erg.
In ieder geval mag ik weer een andere ticker, die nu begint met 82 ipv 83. Daar troost ik me mee.

vandaag:
O: 2 crackers met phila light (op 1 cracker) en op de andere Américain préparé of wat jullie bereide rundstartaar heten denk ik. Allebei met komkommer.
MM: Kalfsblanket (en voor jullie gillen : wat is dat nu weer?? Lachen ): kalfsstoofvlees met prei, wortelen selder en champignons in een licht gebonden saus met de vlees bouillon. Normaal met room erin, maar nu dus niet hé.
En dan 1/2 pompelmoes
AM: Makreel met witte koolsalade en 1/2 appel in stukjes.

Dussss Dini: als je een "préparé" vraagt, is dat zo'n tartaar. Vb "péparé met frietjes" (maja, ik denk niet dat je dat gaat bestellen..)

Groetjes aan iedereen,
Minnie!
(en nu nog de ticker)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014 14:44    

Reageer met quote
Ok; gelukt!

M
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014 14:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je uitleg. Ik moest wel lachen toen je uit je zelf al voor ons Nederlanders alvast de vertaling bij je MM had gezet. Ik begon al te fronsen van wat is dat nu weer. Maar ik moet eerlijk bekennen ook bij wat Dipinipi eet vraag ik mij weleens af wat dat is. Ik voel mij wat betreft eten toch wel een beetje dom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014 15:42    
Moderator

Reageer met quote
hahaha ja préparé ken ik...blanket ook Erg blij
ik ben een kookgek dus ik heb héél veel kookboeken en pluk hier en daar nogal eens iets vandaan Lachen

vanavond een Indisch getinte kipfilet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2014 17:29    

Reageer met quote
Hoi! Vandaag 82.7. Toch weer -200g.
Ik had gisteravond heel erg honger en heb dan twee extra crackers gegeten met twee kleine bananen, èn een Icy ijsje. Dat is ijs zonder suiker (met aspartaam), vanilleijs op een stokje met laagje melkchocolade. Is oké voor dit dieet, hoewel het VET er wel inzit natuurlijk - wat het bijzonder lekker maakt.
En zie: vandaag toch alweer wat af.
Natuurlijk: als ik het niét had gedaan was er wellicht meer af, maar ik was te hongerig en ook boos daardoor..

O: 175 g Total griekse yoghurt 0% vet met enkele framboosjes (zalig!) en beetje zonnebloempitten, pompoenpitten en lijnzaad en stevia. Plus twee crackers: dat vult echt wel!
MM: 100 g kip met gemengde groentjes (wortel, pastinaak, peultjes en spruitjes met ui gestoofd), de halve grapefruit erbij.
19u: rauwkostsalade van wortel, witte kool en appel met 100 koude kip en twee crackers en 1 kofl mayo

Met dank aan Dini die super creatief salades maakt!

Minnie
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2014 17:12    
Moderator

Reageer met quote
smullen Lachen

ijsjes...hoe kom je er op,ik heb het niet eens in huis denk ik....alhoewel Jeuk
maar dat ga ik zeker niet doen hoor,misschien ooit eens proberen zelf te maken maar dat is veel werk denk ik

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2014 17:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 13 van 465