Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik las een hoofdpijn artikel in de nieuwsbrief van gezondheidsnet,ik geef je de link,misschien haal je er iets uit

http://www.gezondheidsnet.nl/gezonde-bloeddruk/tyramine-oorzaak-van-het-kaassyndroom

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt voor het artikel! Ik dènk niet dat ik daarmee worstel, omdat ik geen oude kaas eet sedert ik Cohen volg. Dus ja..

Vandaag precies 1 week Cohen gevolgd en het resultaat is
van 84.5 naar 83.1. Dus 1.4 kg is er af.

Het had heel wat meer kunnen zijn, maar vreemd genoeg was ik vanochtend 700 g BIJ!. Ik denk dat het aan de salade lag op resto gisteren en aan de dagsoep die ik nam. Het was met avocado en mango en kip en gemengde sla. Dat zou nog mogen hoewel mango zeer zoet is. Maar het sausje dat erover lag vond ik zelfs tè zoet.(SUIKER!!)Dus ik denk dat het daaraan lag. Kan niks anders verzinnen. Behalve de soep missch: het leek erop dat er wel aardappel in zat enzo.. tja dat is ook niet ok
Ben ook wel boos eigenlijk: ik nam geen friet of broodje erbij, helemaal niks. en bij de koffie lagen 4 chocoladen pralines in de vorm van een hartje. Die nam ik mee voor de hond, de koekjes die er lagen at mijn man op. Ik vond dat erg flink van mezelf.
's Avonds at ik mijn crackers met huttenkäse en een tomaat. En daarbij een kom zelfgemaakte kervelsoep, want we hadden het erg koud gehad in Gent gisteren. in de namiddag alleen thee gedronken en het bijhorende cakeje weer gespaard voor de hond.

en geen hoofdpijn gehad gisteren - maar vandaag dus weer wèl! Voor mij het bewijs dat ik veel meer kh heb binnen gekregen dan ik nu gewend was en dus moet er weer worden afgebroken. Ketonen in het bloed en dus weer hoofdpijn.
Nu ja. Vandaag er weer flink tegenaan gaan en het zal wel weer verder zakken.

(ik beef een beetje als ik aan ons uitstapje naar Parijs denk..hihi!)

Dini, neem maar een stevige paraplu mee, want er wordt een fikse storm verwacht op zaterdag hier aan zee!

Lachen
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 12:53    
Moderator

Reageer met quote
het is pas na dit weekend hoor Erg blij

soep in een restaurant zit vaak veel meer zout en smaakmakers in dus daar hou je wat vocht op vast denk ik

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 13:00    

Reageer met quote
Hm, we zullen het daar maar op houden..

Heb bericht gekregen dat mijn ticker opnieuw kan ingesteld worden. Dat ga ik nu proberen. Ik zou graag hebben dat mijn begingewicht (wanneer ik Cohen begon) 84.5 is en mijn huidig gewicht dan 83.1.
Maar of me dat zal lukken??

come and see next week, the thrilling story of Minnie and her Ticker!!

Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 15:51    

Reageer met quote
Tja Rollende ogen het is gelukt het huidig gewicht in te stellen, maar die nulletjes.. ik vind het niet erg.
zondag is het weer weegdag, dan zien we wel.

Dààg!
Minie Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 15:56    
Moderator

Reageer met quote
geen nulletjes meer hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 16:32    

Reageer met quote
Hihi!!
hèhè, eindelijk kan ik weer op het net. Mijn base providor heeft het niet vandaag maar via homespot is het me toch gelukt.

vandaag dus:
O: 2 crackers met 1 ei en 1 eiwit en champignons (vond ik neit lekker, in het vervolg toch maar tomaat)
MM: (pas om 17 u !! was afgrijselijk druk. ) Kip met gemengde groentjes: courgette, aubergine, look; ui, tomaat; 2 kiwi's
AM: 2 crackers met rosbeef en tomaat en 1 kofl mayo.

Na twee uur moest ik alweer eten. Beetje snel op elkaar. Want ja, direct moet ik weer werken tot 22u. Zonder pauze.

Maar goed,

ben benieuwd voor Mr weegschaal!

Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Je gaat ontzettend goed. Hoop dat je gauw je draai gaat vinden met Cohen.

Ik wil niet moeilijk doen maar ik zag dat je chocolade voor de hond had meegenomen. Pas daar alsjeblieft mee op want chocolade is giftig voor honden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 21:05    

Reageer met quote
ja, ik weet het eigenlijk wel. Het gebeurt ook uiterst zelden: zwarte choc zou ik nog eten zo van die mini stukjes bij de koffie. Het was melkchocolade en tja. Ik ga ze vlg keer laten liggen, beloofd!!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Goed zo. Wij willen onze dieren soms verwennen maar dan moet het natuurlijk niet giftig zijn. Je hebt het in ieder geval goed bedoeld. 😉

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2014 23:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 12 van 437