Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan er weer voor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonjs Bakker

Reageer met quote
Hoi hoi,

vongaatervoor ik heb je verwijderd. Als je dit weekend er weer in zit dan zet ik hem echt dicht want volgens mij hebben we genoeg mensen. Wel leuk dit groepje dat ik zo. Ik had eergister even een mindere dag maar ik heb het weer goed opgepakt ik ben dus heeeel benieuwd wat ik maandag weeg.

liefs marrie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2021 8:50    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Weekend met de boot weg geweest. Dat houd in, makkelijk eten en weinig beweging. We zijn nu al thuis. Het regende zo erg. En gisteren was het schitterend weer. Dus maar naar huis gegaan. Het is nu droog. Straks ff op buienradar kijken, als het droog blijft zo nog maar een blokje om.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
yaco schreef:
Weekend met de boot weg geweest. Dat houd in, makkelijk eten en weinig beweging. We zijn nu al thuis. Het regende zo erg. En gisteren was het schitterend weer. Dus maar naar huis gegaan. Het is nu droog. Straks ff op buienradar kijken, als het droog blijft zo nog maar een blokje om.

Wat heerlijk met de boot! Vanaf maandag weer mooi weer Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 aug 2021 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Vongaatervoor
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS

Reageer met quote
marrie1983 schreef:
Hoi hoi,

vongaatervoor ik heb je verwijderd. Als je dit weekend er weer in zit dan zet ik hem echt dicht want volgens mij hebben we genoeg mensen. Wel leuk dit groepje dat ik zo. Ik had eergister even een mindere dag maar ik heb het weer goed opgepakt ik ben dus heeeel benieuwd wat ik maandag weeg.

liefs marrie
Dankjewel Marrie, ik heb mezelf weer toegevoegd! Succes ook de komende tijd! cheerleader

Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook voortraject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
dit weekend lekker de bbq aangehad met zalm, gevulde champignons en gemarineerde champignons, puntpaprika met boursin en een speklapje en verder dit keer geen brood en allerlei sausjes gedaan

deze week zal wat moeilijker worden om af te vallen, maar ga mijn best proberen te doen!
fijne dag allemaal en succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2021 10:17    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983

Dieet: Sonjs Bakker

Reageer met quote
Nou sinds gisternacht ziek. Lijkt wel buikgriep. Dus echt aan mijn eten denken doe ik niet. ik ben al blij als ik iets kan eten haha. Wel gister nog even gewogen en ik ben super tevreden. De rest gaat ook lekker zag ik. Super!

Ik zet dit sprintje dicht want volgens mij zitten er wel genoeg in.

liefs marrie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 8:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:
yaco schreef:

Wat heerlijk met de boot! Vanaf maandag weer mooi weer Lachen

Helaas moet er nu weer eerst gewerkt worden.
We hopen dat volgende weekend weer mooi weer is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
marrie1983 schreef:
Nou sinds gisternacht ziek. Lijkt wel buikgriep. Dus echt aan mijn eten denken doe ik niet. ik ben al blij als ik iets kan eten haha. Wel gister nog even gewogen en ik ben super tevreden. De rest gaat ook lekker zag ik. Super!

Ik zet dit sprintje dicht want volgens mij zitten er wel genoeg in.

liefs marrie

Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je je inmiddels al wat beter voelt?

Ik ben vanavond voor het eerst weer naar de afslankclub van de EGA geweest. Erg fijn want ik heb echt die stok achter de deur nodig. Nu er toch echt tegenaan. Klaar met die kilo’s haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Ben je weer wat opgeknapt Marrie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 17:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat bij mij langzaam weer omhoog. Dus deze week echt weer de kop er voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 17:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5