Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan er weer voor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   StrijderGeeftNietOp
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,

Ik ben zojuist terug van een heerlijke ochtend wandeling.
Morgen is mijn weegdag.. dus ik ben benieuwd wat de weegschaal zegt.

@blij-ei: ik wandel elke dag minimaal 1,5u en 3x in de week doe ik een video van youtube. Ik ben fan van Grow with Jo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 7:00    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik sport helemaal niet. Erg hè?!
Tob nu heel erg met mijn rug, maar ben van plan als pijn een beetje gezakt is om lekker te gaan fitnessen met mijn partner. Lekker samen bezig zijn.
Afgelopen dinsdag bij de fysio geweest en ze heeft me zo goed gemasseerd dat mijn rug er gewoon blauw van is..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 16:37    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hier doe ik momenteel geen sport. Ik heb echt een hekel aan fitness enzo. Gisteren had ik ff een behoorlijke dip. Ik zal maar niet zeggen wat ik allemaal gegeten heb Schaam Schaam Schaam Schaam Maarja nu me weer herpakken, ik laat de moed nog niet zakken.

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2021 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik doe graag mee, zo'n sprintje motiveert altijd! Ik volg momenteel het Cohen dieet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 6:12    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonjs Bakker

Reageer met quote
Wat leuk! er komen er steeds meer bij! Dit is echt heel leuk! Ik sport 2 keer in de week maar het stelt nog niet echt wat voor omdat ik fibromyalgie heb. Ik kan dus niet zoveel maar ik merk wel dat het bewegen door het sporten beter wordt. Het is ook onder begeleiding van iemand met een groepje. Dit werkt goed voor mij en is nog gezellig ook!

Hoe is het nu met iedereen? Wil het allemaal wat lukken?

liefs marrie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Zullen we, voor zover dat nog niet gebeurt is en als het mogelijk is hoor, ook allemaal wat doneren aan de weegclub? In het sticky "Samen de weegclub redden" is te lezen dat de advertenties niet meer kostendekkend zijn en het zou zonde zijn als de weegclub daarom opgeheven zou moeten worden. Daarnaast mag het nooit de bedoeling zijn dat er prive geld ingestopt moet worden van de moderators.Zij doen al zoveel jaren zoveel vrijwillig voor ons! Ik heb onder mijn weegticker een link staan om te doneren ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 19:54    

Reageer met quote
hi Marrie1983,
zou je mij uit dit sprintje willen gooien? dan doe ik even een nieuw streefgewicht invoeren. bedankt alvast.
groetjes x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 10:47    

Reageer met quote
hi Marrie1983,
zou je mij uit dit sprintje willen gooien? dan doe ik even een nieuw streefgewicht invoeren. bedankt alvast.
groetjes x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2021 10:47    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
goedemorgen!

ik probeer ook redelijk fanatiek mee te doen! tijdens de vakantie helaas niet gelukt om op te letten.
Ik ben vanaf gisteren weer begonnen met op te letten.
ik ga voornamelijk voor minder koolhydraten en vooral doordeweeks opletten en wat meer zien te bewegen/wandelen.
Op zaterdags wil ik gewoon lekker (uit)eten en drinken, maar wel met mate.

mijn eerste doel is onder de 90 en daarna kleine stapjes verder.

Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Heavy85

Reageer met quote
Dag allemaal,

Ik zou heel graag met jullie samen de uitdaging aangaan om een aantal kilo's te verliezen.

In deze periode is het voor mij enorm moeilijk om niet té veel te eten, vooral ook waar ik écht zin in heb en om te bewegen. Ik ben sinds vorig jaar gestart met wandelen (goede wandelschoenen gekocht) en ik doe soms tochten tot 15km maar het weer zit de laatste weken niet zo mee waardoor mijn beweging iets minder wordt. Ik ben regelmatig gaan zwemmen maar ik heb schrik als ik weer ga werken op kantoor én de school van mijn dochter start dat ik niet weet hoe het allemaal te combineren.

Sinds vorig jaar ben ik reeds 15kg verloren en ik wil er minstens nog eens zoveel verliezen maar het blijft al een aantal weken hangen en ik wil niet terug naar mijn "oude" lichaam.

Ik wens iedereen heel veel moed om Nee te zeggen tegen de "slechte" dingen en ja te zeggen tegen de positieve dingen.

Grts,
Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 13:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5