Auteur |
Bericht |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37087 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Het gaat redelijk maar de weegschaal wil maar niet omlaag. Gaat er wat af, komt het er de week erna weer bij. Dat is echt balen. En ik heb mijn porties al kleiner gemaakt en neem geen snoepgoed meer. Maar helpen doet het (nog) niet. Wij zullen doorhoorgaahaan..............  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 3:15 |
|
 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2763 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Flying Missy schreef: | Het gaat redelijk maar de weegschaal wil maar niet omlaag. Gaat er wat af, komt het er de week erna weer bij. Dat is echt balen. En ik heb mijn porties al kleiner gemaakt en neem geen snoepgoed meer. Maar helpen doet het (nog) niet. Wij zullen doorhoorgaahaan..............  |
Meer drinken, zoals thee en water (natuurlijk geen calorierijke drankjes) kan wel eens een groot verschil maken. En koolhydraten halveren en eiwitten verdubbelen. Dus bijvoorbeeld 1 boterham maar dan wel superrijk belegd met bijvoorbeeld boerenomelet. En s'avonds vaker sperziebonen, snijbonen, (suiker)peultjes, erwten of welke erwten of bonen dan ook bij de maaltijd ipv rijst, pasta, aardappelen. En sowieso de hele dag door meer groente eten, zoals wortel, radijs, paprika, komkommer, snoeptomaatjes, bloemkool. Eventueel met een dipsaus op basis van magere kwark met tuinkruiden. Dat hielp mij destijds enorm.
Nu moet ik 70 km wandelen om een ons af te vallen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 5:34 |
|
 |
Dodo Weegclubfan voor het leven

|
|
M'n streefgewicht zal ik weer niet halen in dit sprintje. Dus ik ga er voor om er zo dicht mogelijk bij te komen. Moet lukken!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 9:19 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
L1970
Gewoon blij zijn dat je dit gehaald heb en dat je op dit gewicht kan blijven  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 11:04 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2763 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
JPee schreef: | L1970
Gewoon blij zijn dat je dit gehaald heb en dat je op dit gewicht kan blijven  |
Ik moet er veel voor doen en nog meer voor laten om op gewicht te blijven, laat staan af te vallen. Het zij zo, ik ben blij en trots dat ik sinds 1 oktober, dik 4 kilo kwijt ben, de extra kilo's die er sinds mei aangeslopen waren. Nu wil ik nog de paar kilo kwijt die er sinds oktober 2018 meer aan zitten. Dan ben ik weer 'all time low', maar nu ook al blij hoor. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 12:25 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Hou vol en veel sterkte.
Heb bewondering voor je_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 13:09 |
|
 |

|
|
JPee schreef: | Hou vol en veel sterkte.
Heb bewondering voor je |
ja, ik hou vol...thanks |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 16:01 |
|
 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1357 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Goedenavond allemaal.
Gisteren zat ik niet lekker in mijn vel. Beter gezegd dit zit ik al een paar dagen niet.
Gisteren kon ik mijn eetbui niet meer tegen houden.
Ik werd ook alleen maar onrustiger.
Dus wat heb ik geleerd, ondanks dat ik gezonde dingen heb gekocht. Maar heb gevreten zonder bij na te denken.
Dat het niet helpt. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 dec 2020 18:47 |
|
 |
M40 Vaste Weegclubfan

|
|
Weer wat erbij. Lastig hoor. En toch blijft het helpen hier wekelijks m'n gewicht in te voeren._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 12 dec 2020 9:38 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik ben ook een paar onsjes zwaarder, komt door de wijntjes die ik deze week genuttigd heb. Was wel lekker._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 12 dec 2020 10:00 |
|
 |
|
|