Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door tot de kerst inschrijving gesloten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 38, 39, 40  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Op v as k maar wel goed actief. En i k kan ook niet uit eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Kaia schreef:
Hier even een vraagje. Ik merk dat ik mij al jaren misschien al wel 20 jaar in hetzelfde cirkeltje beweeg..ik wil graag afvallen ik koop teveel kleding ik kijk teveel Netflix. Ik zou zo graag dit hele patroon eens omgooien...is het iemand eens definitief gelukt en hoe dan?

Als je jezelf af en toe weer bij de les haalt, kan dat wel volgens mij.
Ik volg onder andere Zonder Zooi en de Groene Meisjes (en andere vrouwen in die hoek - die focussen niet alleen op afvallen, maar ook een stuk leren accepteren dat je lichaam ook nu al mooi is, en op milieu, en tegen dierenleed, en voor BLM, en lief zijn voor jezelf, en dus vooral ook vóór psychische gezondheid) via Instagram en dat helpt mij om niet terug te vallen en binnen de lijntjes te blijven kleuren. Je hoeft niet onfeilbaar te zijn, je moet alleen af en toe weer op het goede pad geholpen worden als je in de berm bent beland.

Er wordt door een ander account nu een no-buy challenge georganiseerd: vanaf 1 januari tot 1 juli geen kleding kopen. Gewoon helemaal niet. Je mag wel ruilen, of iets maken van stof dat je al in huis had, maar verder niet. Vind ik wel een uitdaging! Ik ben vorig jaar in juli gestart met nog 1 kledingstuk per maand kopen. Dat was echt zo een bevrijding! Ik liep langs de kledingwinkels naar de bakker en dacht: "ik hoef niet op zoek naar koopjes, of leuke kleding. Ik mis niks dat ik niet al in mijn kast heb. Ik koop liever 1 goed stuk, dan 10 goedkope die slecht zijn voor het milieu/dieronvriendelijk/zo weer kapot/etc."
Dus nu ga ik 6 maand helemaal niks kopen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 0:21    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb sinds de eerste lockdown (maart) geen kledingwinkels meer van binnen gezien, dus ben, onbewust, goed bezig.
Ik vind winkelen voor kleding zowiezo niet leuk. En modebewust? Doe mij maar een jeans en een zacht truitje. Klaar. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik kom ook niet in winkels..kleding heb ik voldoende
hooguit wat ondergoed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
6 ons eraf deze week ben er tevreden mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 11:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
alleen weet ik niet of het nu het goed emoment is. de winkels moeten ook draaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben blij dat ik de afgelopen 6 maanden heel veel nieuwe kleding gekocht heb! Lachen
Ik heb laatst samen met mijn zoontje van 10 in een oude broek van mij gezeten. Hilarisch!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik vind winkelen ook niet 'leuk', maar bestel wel vaker online nieuwe dingen. En als ik door de winkelstraat loop en er staat een Actie-rek, snuffel ik vaak toch wel even. Zo'n voornemen geeft me dus zeker rust!

Ik heb vanochtend al even gespiekt op de weegschaal...! Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 19:47    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Heb eigenlijk een paar truien nodig, maar durf dat niet online kopen. Ik moet dat toch kunnen voelen, want haat priktruien Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 7:25    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
whis schreef:
Heb eigenlijk een paar truien nodig, maar durf dat niet online kopen. Ik moet dat toch kunnen voelen, want haat priktruien Geschokt

Kan ik ook niet tegen priktruien, meestal een bloesje met jasje erover naar mijn werk. Nu moeten de ramen open blijven voor de ventilatie.
Is het soms echt koud op kantoor. Lossen we dan weer op met een stola.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 7:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 38, 39, 40  Volgende
Pagina 12 van 40