Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door tot de kerst inschrijving gesloten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 38, 39, 40  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
whis schreef:
Zou ook zoiets moeten doen. Bij Weight Watchers heb ik sportfilmkes gekregen die je in huis kan doen, maar moet er aan beginnen he!

Ik lees die mailtjes echt nooit, dus bedankt whis! Ik zat net te overwegen om een betaald abonnement bij een online dienst af te sluiten naast de Weight Watchers, dus dat scheelt meer. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier even een vraagje. Ik merk dat ik mij al jaren misschien al wel 20 jaar in hetzelfde cirkeltje beweeg..ik wil graag afvallen ik koop teveel kleding ik kijk teveel Netflix. Ik zou zo graag dit hele patroon eens omgooien...is het iemand eens definitief gelukt en hoe dan?

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Toch nog ruim een pond eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 21:42    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
@duffy: ik krijg reclamemailtjes, ben je niks mee. Maar ook ledenmailtjes. En die zijn vaak wel goed. Niet altijd, maar meestal wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Kaia ik ben van veel sporten naar alleen maar wandelen gegaan over de tijd (en dan kom je ook aan helaas). Wat mij helpt is een plan. Ik ga vandaag ....... vul zelf maar in. En dan ook doen.
Dus ik ga vandaag.............. minder voor het scherm hangen, maar een half uur lekker wandelen. Of de badkamer poetsen. Of een eind fietsen. Echt dat plan is je houvast en je stok achter de deur. Je zou zelfs een beloning voor goed gedrag kunnen overwegen. Bij 6 dagen succes een dagje hangen met netflix. Lach

Ik heb op de planning een dagje uitslapen, want de laatste dagen te weinig geslapen. Dat helpt ook niet als je wilt afvallen. Verward Dus dat ga ik vandaag doen; vroeg naar bed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 4:36    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
nieuwe week nieuwe kansen zullen we maar weer zeggen
het jaar vliegt voorbij maar de kilo'tjes willen niet vliegen hoor die hebben vliegangst Lachen

Lachen Lachen Ik mag niet klagen, sinds 1 oktober ben ik de drie kilo die ik sinds mei dit jaar aangekomen ben, weer kwijt. Het gaat niet snel maar het gaat. Nu nog de drie kilo die er al 2 jaar extra aanzit.
Ik ben ook blij dat het lichamelijk weer beter gaat, gisteren 50 km gewandeld. Is sinds 25 april geleden dat ik dit soort serieuze afstanden kon wandelen. Ik kreeg daarna last van mijn knie en Bechterewvermoeidheid en dat lijkt nu weer gevlogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 5:13    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
coby1948 schreef:
Heel vervelend ik ben sinds 2 dagen geveld door Corona,
hoesten, hoofdpijn, koorts enz,
m,n hussie is gisteren ook begonnen, die kan letterlijk niet op z,n benen staan, heel lastig

Beterschap en leuk jou hier ook weer te treffen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 5:14    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ga vanavond... buikspieroefeningen doen!
Dank je wel Missy Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Das een mooi plan Whis Lachen . Ik heb vanmorgen een half uurtje gewandeld en beenspieroefeningen gedaan. Morgen weer een rondje joggen.

Plannen helpt bij mij ook goed, ik hoop dat ik nu dit blijf volhouden, ook ik ben denk ik al heel mijn leven bezig met afvallen en weer aankomen. Het voelt nu wel goed want ik heb nu mijn dagelijks leven aangepast qua eten en bewegen en heb niet het idee dat ik aan het lijnen ben. Het is gewoon gezond en lekker leven zo. Gisteravond een borrelavond gehad met heel veel hapjes en wijntjes, daar geniet ik dan van en eet/drink alles maar vandaag meteen weer terug naar mijn gezonde patroon. Daar ging het in het verleden vaak fout, blijven hangen in dat gedrag na zo’n avond. Zo van, de week is nu toch al verpest, volgende week ga weer ik beginnen, de hapjes en wijntjes moeten toch op gemaakt worden. Nu heb ik alles wat over was weg gegooid, zonde, ja maar ook zonde om op te eten. Woensdag heb ik een verjaardag dus ben benieuwd naar het resultaat van deze week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 14:27    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
L1970 schreef:
Dipinipi schreef:
nieuwe week nieuwe kansen zullen we maar weer zeggen
het jaar vliegt voorbij maar de kilo'tjes willen niet vliegen hoor die hebben vliegangst Lachen

Lachen Lachen Ik mag niet klagen, sinds 1 oktober ben ik de drie kilo die ik sinds mei dit jaar aangekomen ben, weer kwijt. Het gaat niet snel maar het gaat. Nu nog de drie kilo die er al 2 jaar extra aanzit.
Ik ben ook blij dat het lichamelijk weer beter gaat, gisteren 50 km gewandeld. Is sinds 25 april geleden dat ik dit soort serieuze afstanden kon wandelen. Ik kreeg daarna last van mijn knie en Bechterewvermoeidheid en dat lijkt nu weer gevlogen Lachen

Mooi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 21:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 38, 39, 40  Volgende
Pagina 11 van 40