Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
marina132 schreef:
Weer een net groen hokje voor mij deze week Kampioen

Het had volgens iets meer kunnen zijn want ik ben een dag eerder met wegen, maar ik ben blij met weer de 1.3 cheerleader die ik minder hoef mee te slepen.

Ik ben wel bang dat het gewicht op een gegeven moment minder snel naar beneden gaat... maar wie dan leeft wie dan zorgt Erg blij

Succes iedereen komende week !!!!

Lekker hoor. Altijd fijn als het een groen hokje is. Als het wat minder wordt straks ben je ook verder bij je doel. Fijne motivatie voor de komende tijd. Succes verder.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
whis schreef:
Ben er over aan het nadenken om Weight Watchers te gaan doen, maar dan enkel digitaal.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Twijfel nog...
Ik vind de 0-punten dingen wel wat akelig...

op zich prima misschien een keer naar een cursus voor de uitleg maar meestal wijst het zich vanzelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 14:39    
Moderator

Reageer met quote
ja Ellen het is ontzettend leuk zo'n forum maar jouw kosten lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat je door kunt blijven gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Ellen, ik heb je een pb gestuurd. Ik heb een foutje gemaakt bij het invullen van mijn streefgewicht. Die is meer dan mijn begingewicht. Dat is wellicht haalbaar, maar natuurlijk niet mijn bedoeling. Verward
Of kan jij dit doen Diny? Ik ga voor 69 kg. aan het einde van deze sprint.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 16:01    
Moderator

Reageer met quote
Estee68 schreef:
@Ellen, ik heb je een pb gestuurd. Ik heb een foutje gemaakt bij het invullen van mijn streefgewicht. Die is meer dan mijn begingewicht. Dat is wellicht haalbaar, maar natuurlijk niet mijn bedoeling. Verward

ik haal je even weg dan kan je het opnieuw doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 16:24    
Moderator

Reageer met quote
coby1948 schreef:
Ellen, meteen ook een donatie gedaan.

Ik heb me ook ingeschreven maar zie m,n naam niet verschijnen ben ik te laat voor dit sprintje Ellen

even opnieuw proberen misschien is er iets mis gegaan...de sprint staat nog open
fijn dat je een donatie hebt gedaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank Coby want ik denk er anders over om te stoppen, er zijn een paar trouwe deelnemers die doneren maar ook de Corona heeft ervoor gezorgd dat er minder advertenties zijn geplaatst via Google Ads.
Afgelopen jaar heb ik er zelf geld bij moeten doen bij al het werk wat Dini en ik doen en dat is niet de bedoeling.
We zullen het de komende tijd zien ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is want veel deelnemers zijn al jaren lid en hebben er veel baad bij.

https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
whis schreef:
Ben er over aan het nadenken om Weight Watchers te gaan doen, maar dan enkel digitaal.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Twijfel nog...
Ik vind de 0-punten dingen wel wat akelig...

zwaai zwaai
Hoi Whis,

Onze vega dingetjes vallen meestal niet onder de 0-punten ivm de toevoegingen: 0 punten zijn bv gerookte zalm, kipfilet, of een eitje, of yoghurt, eventueel ook tofu of quorn. Aangezien ik als bijna-vegan dat allemaal niet eet, heb ik het groene programma en zijn voor mij alleen groente en fruit 0-punten. Daar tegenover staat dat ik meer gewone punten heb.

En je hebt in de afgelopen weken al enkele van mijn vega Weight Watchers-recepten in onze sprint voorbij zien komen, die kwamen van de Weight Watchers zelf! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 19:47    
Moderator

Reageer met quote
Weight Watchers is met vega prima te doen maar ga alsjeblieft gewoon voor groen
0 points rekenen voor een stuk vis of kip ed blijf ik tricky vinden...meestal eet je daardoor te veel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Estee68 schreef:

ik haal je even weg dan kan je het opnieuw doen

Oeps, ik moet ook niet twee mensen hiermee lastig vallen. Ellen had het aangepast en jij me weer weggehaald. Nu staat mijn begingewicht op 69 ipv 73,4 kg. Hoe krijg ik mijn gewicht van vandaag op 73,4?
Sorry voor mijn geklungel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 20:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 9 van 65