Auteur |
Bericht |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Duffy schreef: | Het is van mijn yoga lerares, zij geeft ook personal training, en dus deze lessen. En zij geeft het nu ook digitaal.
Het is nog steeds een kleine groep: in zoom kun je zien wie er allemaal meedoen, maar je hebt zelf de keus om de camera aan te hebben of niet. Deze week was mijn tweede week. Ik denk dat ik het erg fijn vind dat het maar een half uurtje is, dat past precies ergens tussendoor, maar dat het wel een flinke workout is. Ik was in het verleden een fervent bodypumper (krachttraining op muziek), dus hou wel van een beetje pit in mijn les. Ook dat doe je voor jezelf, het is geen groepsles.
De lessen bij haar betaal je per maand, en als je wilt opzeggen moet dat 2 dagen voor de nieuwe maand. Geen gedoe, lekker makkelijk. En dan kost het ook nog eens maar 15 euro per maand. Daar wil ik het wel een paar maand voor proberen! |
Oh dat klinkt wel goed inderdaad. Fijn dat het dan zo kan nu!_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 22:01 |
|
 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik sluit me aan, iedereen succes. Leuk sprintje Ellen !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 1:38 |
|
 |
D01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Welkom Micha
Ik doe al die maanden al online les. Idd met zoom of gewoon zo van you tube. Beter dan nijs en fijn bekenden te zien_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 8:45 |
|
 |
coby1948 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-8-2009 Berichten: 10169 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Ik sluit me aan , succes iedereen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 9:05 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50328 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .
We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 11:19 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 16800 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Ben er over aan het nadenken om Weight Watchers te gaan doen, maar dan enkel digitaal.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Twijfel nog...
Ik vind de 0-punten dingen wel wat akelig..._________________
Laatst aangepast door whis op za 27 jun 2020 14:09, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 11:57 |
|
 |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1361 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Hallo allemaal.
Pfffff heb de warmte overleefd.
Door weinig slaap en menstruatie vreetkicks gehad.
Heb wel veel water gedronken.
Waar kan ik info vinden van Judith Beck? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 12:04 |
|
 |
|
 |
marina132 Weegclubfan voor het leven

|
|
Deugenietje schreef: | Hallo allemaal.
Pfffff heb de warmte overleefd.
Door weinig slaap en menstruatie vreetkicks gehad.
Heb wel veel water gedronken.
Waar kan ik info vinden van Judith Beck? |
Jij kan meedoen met het sprintje van Elisabeth01 die bespreekt het boek in delen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 12:06 |
|
 |
Estee68 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik stap halverwege in omdat ik verder geen sprintjes vond die net begonnen zijn en het er hier gezellig uitziet.
Ik hoop dat ik hier weer steun kan vinden. Mijn eigen dagboek ben ik weer opgestart. Ik ben nog nooit zo zwaar geweest als nu (73,4 kg) en alles zit op en rond mijn buik en borsten. Ik ben er nu wel echt klaar mee. Ik ga weer bewegen (moet wel oppassen met mijn slijmbeursontsteking schouder en mijn diabetes type 1), maar geen smoesjes meer. Wat ik kan doen, zal ik doen. Ik laat de alcohol weer staan en (suikervrije) frisdrank. Ik merkte voor Corona toen ik net lekker aan het afvallen was, dat geen frisdrank en veel water en thee goed effect had. En natuurlijk van het snaaiwerk afblijven.
Verder wil ik veel groenten eten en wat fruit en beperkt vlees.
Ik heb mezelf bijeengeraapt en ga aan de slag. Ik heb weinig steun thuis (hoewel manlief ook moet afvallen), maar daar ik ga mijn eigen weg en probeer me niet te ergeren aan het gesnaai etc. om me heen.
Ik hoop hier weer de nodige inspiratie en steun te krijgen en geef die ook graag aan een ander! Eventueel pb-en ook prima en kijk gerust in mijn dagboek.
Alvast bedankt. XxxxEstee68
P.s. Ellen, meteen een donatie gedaan._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 12:49 |
|
 |
coby1948 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-8-2009 Berichten: 10169 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
Ellen, meteen ook een donatie gedaan.
Ik heb me ook ingeschreven maar zie m,n naam niet verschijnen ben ik te laat voor dit sprintje Ellen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2020 14:06 |
|
 |
|
|