Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@whis: hier ook, alles boven de 25 graden is in Nederland teveel voor me. Ik ben bang dat we binnenkort samen naar het noorden moeten verhuizen. Lachen

@B25: ik heb sportles via Zoom! Er zijn 3 tijdstippen, 2 's avonds en eentje 's ochtends. En je krijgt 1 keer in de week een opname erbij, voor als je in je eigen tijd wilt oefenen. Het is een half uurtje, even cardio, en spierversterkende oefeningen. Heb je daarna energie over, kun je daarna natuurlijk altijd nog een rondje gaan rennen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 22:53    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
doe ik even hoor

Dank je wel Dipinipi Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Helaas gisteren mijn beweegdoel niet gehaald. Eten ging wel goed. Heerlijk veel sla en fruit gegeten. Het enige lekkere met warm weer. Vandaag aan het werk. Daar loop ik wel voldoende dus vandaag komt het wel goed met de 10.000 stappen.
Fijne dag vandaag. Maak je niet te druk is het te warm voor.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 9:01    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Werkt dat een beetje? Online sportles? Heb je wel wat meer zelfdiscipline voor nodig dan echt een sport in groepsverband natuurlijk. Wel een fijn alternatief voor 'geen sport' natuurlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 21:10    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Het is van mijn yoga lerares, zij geeft ook personal training, en dus deze lessen. En zij geeft het nu ook digitaal.

Het is nog steeds een kleine groep: in zoom kun je zien wie er allemaal meedoen, maar je hebt zelf de keus om de camera aan te hebben of niet. Deze week was mijn tweede week. Ik denk dat ik het erg fijn vind dat het maar een half uurtje is, dat past precies ergens tussendoor, maar dat het wel een flinke workout is. Ik was in het verleden een fervent bodypumper (krachttraining op muziek), dus hou wel van een beetje pit in mijn les. Ook dat doe je voor jezelf, het is geen groepsles.

De lessen bij haar betaal je per maand, en als je wilt opzeggen moet dat 2 dagen voor de nieuwe maand. Geen gedoe, lekker makkelijk. En dan kost het ook nog eens maar 15 euro per maand. Daar wil ik het wel een paar maand voor proberen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 23:22    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Reageer met quote
Ik heb zowaar al 31% van mijn doel behaald in dit sprintje. Nu twijfel ik of ik m'n doel niet nog wat scherper moet stellen. Aan de andere kant heb ik volgens mij nooit *bloos* 100% in een sprintje behaald. Dus het zou wel zonde zijn als ik het nu ''verpest'' door m'n scherper te stellen. Ik denk er nog even over na. En geniet ondertussen enorm van hoe lekker het gaat momenteel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 8:25    

Reageer met quote
Weer een net groen hokje voor mij deze week Kampioen

Het had volgens iets meer kunnen zijn want ik ben een dag eerder met wegen, maar ik ben blij met weer de 1.3 cheerleader die ik minder hoef mee te slepen.

Ik ben wel bang dat het gewicht op een gegeven moment minder snel naar beneden gaat... maar wie dan leeft wie dan zorgt Erg blij

Succes iedereen komende week !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier gelijk gebleven maar ook dat is niet erg...ik was eerder deze week veel zwaarder dus allang blij dat dat er weer af is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
marina132 schreef:

Het had volgens iets meer kunnen zijn want ik ben een dag eerder met wegen, maar ik ben blij met weer de 1.3 cheerleader die ik minder hoef mee te slepen.

Ik ben wel bang dat het gewicht op een gegeven moment minder snel naar beneden gaat... maar wie dan leeft wie dan zorgt Erg blij

ja, als je minder in gewicht bent zal het minder hard gaan.
Een kleiner lijf heeft nu eenmaal minder energie nodig.
Maakt niet uit, als de lijn maar blijft dalen.

Blijf je op een gegeven moment een paar weken hetzelde dan kun je kijken of je nog iets lager in de calorien kunt gaan zitten of elke dag ietsjes meer bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 9:50    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
marina132 schreef:

ja, als je minder in gewicht bent zal het minder hard gaan.
Een kleiner lijf heeft nu eenmaal minder energie nodig.
Maakt niet uit, als de lijn maar blijft dalen.

Blijf je op een gegeven moment een paar weken hetzelde dan kun je kijken of je nog iets lager in de calorien kunt gaan zitten of elke dag ietsjes meer bewegen.

Dank je wel voor jouw berichtje Elisabeth...

Als je je dieet goed doet..... heb je op een gegeven moment ook minder behoefte aan eten.
Je maag lijkt dan eerder het seintje af te geven dat je voldoende heb gegeten... en ik merk dat ik in de loop der weken dat ik minder nodig heb.
En ik leer veel van het boek van Judith Beck..... er staan zoveel tips in waar je normaal niet over nadenkt... maar nu denkt.... Oew ik eet te snel... ik moet gaan zitten als ik iets eet... je wordt met je neusje op de feiten gedrukt dat je er wel over na moet denken .... hoe het wel moet.....

Mijn streven is dan ook.... dat ik iedere week iets van mijn gewicht verlies.... daar moet idd een stijgende lijn in zitten.

Qua bewegen zit ik goed.... ik loop op mijn werk ontzettend veel ( 4 dagen ) ik pas een dag in de week op mijn kleinkinderen en de rest van mijn tijd gaat in mijn huishouden en boodschappen zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 10:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 7 van 65