Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ga iedere dag heel vroeg wandelen en dta was het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
He jakkes is het opeens alweer zondagochtend. Ik heb vorige week niet gepost en gewicht niet vermeld. Ach het is even niet anders. Even andere prioriteiten. Met een volgend sprintje doe ik graag weer mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.32):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
marina132 (1.00kg.), Hwin (0.80kg.), Aardblij (0.60kg.), coby1948 (0.40kg.) en Deugenietje (0.20kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
marina132 (1.0%), Aardblij (0.8%), Hwin (0.8%), coby1948 (0.4%), whis (0.2%), Elisabeth01 (0.2%), Deugenietje (0.2%), M40 (0.0%), D01 (0.0%) en Dionbi (+0.1%).

De sprint is nu 9 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
marina132 (10.40kg.), Hwin (8.20kg.), Tamina (3.50kg.), D01 (2.60kg.), Aardblij (1.70kg.), Deugenietje (1.30kg.), Anneke69 (1.10kg.), whis (0.80kg.), Dipinipi (0.40kg.) en Elisabeth01 (-0.20kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
marina132 (9.5%), Hwin (7.9%), Tamina (4.2%), D01 (3.6%), Aardblij (2.3%), Anneke69 (1.6%), whis (1.4%), Deugenietje (1.1%), Dipinipi (0.5%) en Elisabeth01 (-0.3%)

Er is niemand verwijderd succes de komende week alles is nog mogelijk zwaai zwaai Zwaaien zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Tamina schreef:
@Elisabeth: dat klinkt wel als een gevaarlijk lage bloeddruk!! Of ben je er bekend mee?

ja, ben ermee bekend. Medicatie vanaf mijn 18de voor een te hoge bloeddruk, met erg warm weer door uitzetten aderen gaat ie ineens te erg onderuit en ik erbij Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:33    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Dodo schreef:
He jakkes is het opeens alweer zondagochtend. Ik heb vorige week niet gepost en gewicht niet vermeld. Ach het is even niet anders. Even andere prioriteiten. Met een volgend sprintje doe ik graag weer mee.

Niemand is verwijderd dus kom op meisje we gaan nog ff door
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:50    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ik ben ook gisteren vergeten mijn gewicht in te voeren, jammer. Maar zie ook dat er niemand verwijderd is. Dus proberen we ook maar weer door te gaan. Ben niet op de weegschaal gaan staan, ben bang dat ik schrik. Aankomende week hoop ik wat meer te fietsen als afgelopen week en dan hoop ik dat het volgende week een beetje meevalt. Lachen

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 11:02    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@Weervrouw het zijn rare tijden en je gewicht komt wel in de loop van de week.
Drinken is eigenlijk het belangrijkste zelf heb ik overal flesjes staan en een kan suikervrije ranja als ik het water zat ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 12:33    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ellen schreef:
@Weervrouw het zijn rare tijden en je gewicht komt wel in de loop van de week.
Drinken is eigenlijk het belangrijkste zelf heb ik overal flesjes staan en een kan suikervrije ranja als ik het water zat ben.

Ware woorden Ellen, ik merk als ik een flesje naast me heb, ik dan best veel drink, maar als ik dat niet doe dan vergeet ik vaak te drinken. Slim dus overal flesjes neerzetten. Ga ik ook proberen.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Het voordeel van dit warme weer is wel dat ik minder zin in eten heb. Mooi meegenomen. Lach 's Ochtends is het nog best goed te doen, vanmorgen heb ik om 7 uur een workout in de tuin gedaan, viel me niet tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 19:48    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt weer voor het mooie lijstje Ellen Erg blij

Ik heb vandaag echt belachelijk veel gedaan... waar haal ik de energie vandaan Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam eigenlijk veel te warm... maar ook een mooie dag om sommige huishoudelijke klusjes te doen Erg blij

Het is straks weer netjes en dat geeft rust in het koppie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 21:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 53 van 65