Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Komt wel goed hoor Whis. ohhh

Ik had sowieso een kilo erbij op de weegschaal vanochtend, dus dat zou ook niet goed geweest zijn voor ons totaal! Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Oef!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Mijn gewicht invullen was lastig. Ben op vakantie en heb geen weegschaal bij. Heb het gewicht ingevuld van de dag dat we weg gingen. Deze week erg goed aan het opletten en vooral veel aan de wandel. Dat is wel mijn fijnste bezigheid, wandelen met de hond in de natuur. Hoop dat het na de vakantie ook nog een groen bakje is. Moet zeggen dat ik trots ben op mezelf dat het zo goed gaat. Blijf afvallen en kan goede keuzes maken wat ik wel en niet wil/moet eten. Hoop dat ik deze flow vast kan houden.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 19:21    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
[quote="lientje1972"]Ben bij lukt het afvallen op dit moment niet. Ik heb te veel andere dingen aan mijn hoofd om met afvallen bezig te zijn. Ik twijfel of ik hiermee door moet gaan. Ik vind het heel frustrerend om elke keer te zien dat ik aangekomen ben. Misschien moet ik gewoon 30 dagen stug de eetmeter invullen zonder weegschaal en dan kijken of het geholpen heeft.

Dat is een idee om er toch grip op te houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 23:40    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Vind het lastig dat ik goed op gewicht ben maar je nog niet zekerder voel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 23:40    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Als ik geen eetmeter of Weight Watchers-app invul gaat het mis. Dus misschien moet je dat inderdaad eens proberen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
D01 schreef:

Bedoel je zekerder over of je het gewicht vast kunt houden of bedoel je zekerder over je figuur??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 7:07    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
D01 schreef:

Bedoel je zekerder over of je het gewicht vast kunt houden of bedoel je zekerder over je figuur??

Ben inmiddels wel zekerder over gewicht vasthouden. Maar ik heb niet het gevoel in mijn hoofd dat ik er beter uitzie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
D01 schreef:
Elisabeth01 schreef:
D01 schreef:

Ben inmiddels wel zekerder over gewicht vasthouden. Maar ik heb niet het gevoel in mijn hoofd dat ik er beter uitzie

Daar kan ik geen raad in geven. Zelf ben ik afgevallen om mijn gewrichten te ontlasten, niet om er beter uit te zien.
Voelde me met een paar maatjes meer wel iets vrouwelijker met alle rondingen. Nu ben ik, zoals ik eruit zie, een sportief typ je geworden.
Heb daar wel aan moeten wennen maar ben nooit bezig geweest met er beter uitzien.
Wel kan ik veel makkelijker kleding kopen, nu maat 34/36 , toen ik nog 42/44 had waren veel broeken te lang of te wijd in de band.
Nu klopt het allemaal Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
D01 schreef:
Elisabeth01 schreef:
D01 schreef:

Daar kan ik geen raad in geven. Zelf ben ik afgevallen om mijn gewrichten te ontlasten, niet om er beter uit te zien.
Voelde me met een paar maatjes meer wel iets vrouwelijker met alle rondingen. Nu ben ik, zoals ik eruit zie, een sportief typ je geworden.
Heb daar wel aan moeten wennen maar ben nooit bezig geweest met er beter uitzien.
Wel kan ik veel makkelijker kleding kopen, nu maat 34/36 , toen ik nog 42/44 had waren veel broeken te lang of te wijd in de band.
Nu klopt het allemaal Lachen

Ik was van sportief gewoon ver geworden wat niet leuk is als je dat niet kent van jezelf. Mijn hoofd loopt denk ik gewoon nog wat achter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 45 van 65