Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Ik zie het niet als dieet en zo'n dag is niet dat ik volledig los ga. Soms neem ik op een andere dag iets minder gezonds maar dan pas ik sowieso beetje mijn eten aan. Zodat het in balans blijft. En dat geldt op zo'n weekend dag ook.

Zo moet het prima kunnen toch Erg blij succes en welkom (terug)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 21:53    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
marina132 schreef:
milly24 schreef:
Dat probeer ik ook om mijn cheatmoment in het weekend te hebben.
Had net zin in chips, maar mijn lunch was ook wat te licht geweest. Dus nog even iets gegeten en nu boeit die chips ook niet meer.
Dus dat momentje heb ik ook weer even overleefd!!!

Je houdt het dieet wel langer vol als je een dag in de week geen calorieën hoef te tellen.... Lachen

Tja, toch even een kritische noot.
Je doet het goed, en met zo n cheatdag werkt voor jou goed en je hebt ook eerder laten zien dat het afvallen gaat lukken.
Maar toch maak je een gedachten fout!!
Je bent niet op dieet, wellicht voelt dat zo, maar je leert nu wat normaal eten is.
Dus gezond kiezen, matig, bewust eten waarbij je goed voor jezelf zorgt en dus niet dik wordt.
Door het behouden van zo dag waarop je totaal loslaat blijft dat gevoel dat je aan het dieeten, afzien bent waardoor een normaal voedingspatroon minder goed bij je gaat horen.
Denk dat het verstandig is, voor de toekomst als je op gewicht bent, om gelijkmatig te eten waarop je wel op zaterdag geplande extra's toestaat.
Dan mag je wat extra maar dan laat je niet los.
Zo blijf je oefenen met een normaal voedingspatroon want dat moet uiteindelijk de rest van je leven.

Hahaha, best lastig uitleggen zo typend uitleggen wat ik bedoel
Lachen Lachen

Ik begrijp wat jij bedoeld Elisabeth.... en het is ook lastig uit te leggen zo achter een toetsenbordje.

Op mijn zondigdag eet ik ook niet enorm overdadig,,, en mijn ervaring is dat ik dat steeds minder kan... hoe langer ik op dieet ben.

Ik eet op zo’n dag anders... ik tel geen calorieën...

Als ik op mijn streef zou komen.... zou ik zo’n dag er nog steeds er in houden... het zou bv een uit eten dag kunnen zijn... of een verjaardag dag.... beter een dag zondigen per week.... dan de hele week een beetje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 5:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
ja maar dat idee van het zondigen, dat bedoel ik t Lachen
Net of je stiekem iets verkeerds doet, iets negatiefs.
Als je het anders labelt in je hoofd, ik eet vandaag buiten plan, geniet ervan, morgen eet ik weer gezond en de hoeveelheid calorieën die bij me past, zal dat ervoor zorgen dat je je niet op dieet voelt.
En dan ook beter in balans.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 6:59    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oké, het gaat niet helemaal lekker hier. Ik eet gewoon te veel om af te vallen. Doel deze week: weer alles opschrijven wat ik in m'n mond ga stoppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 7:02    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
ja maar dat idee van het zondigen, dat bedoel ik t Lachen
Net of je stiekem iets verkeerds doet, iets negatiefs.
Als je het anders labelt in je hoofd, ik eet vandaag buiten plan, geniet ervan, morgen eet ik weer gezond en de hoeveelheid calorieën die bij me past, zal dat ervoor zorgen dat je je niet op dieet voelt.
En dan ook beter in balans.

Ow Hahahahaha.... Nee joh ik doe voor mijn gevoel niks verkeerd Lachen
Ik eet buiten mijn eetplan... zo is het een betere benaming Smile

Zondigdag ..... hmmm inderdaad verkeerd gekozen woord nu ik er over nadenk...............

Ben zo blij dat jij het allemaal zo goed benoemd.... daar wordt ik zo happy van Smile

En ik ben qua eten super in balans Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 7:50    

Reageer met quote
Jaaaaah, jezelf dagelijks complimenteren he Lachen en daar horen termen als cheatdag , zondigen niet bij.
Inderdaad gepland meer eten zorgt voor positieve gedachtes over je gezonde leefwijze en blijf je goed in je afvalrace staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 8:40    

Reageer met quote
M40 schreef:
Oké, het gaat niet helemaal lekker hier. Ik eet gewoon te veel om af te vallen. Doel deze week: weer alles opschrijven wat ik in m'n mond ga stoppen.

Hier nog zo n 1 Lachen Eet geweldig gezond maar van alles net iets teveel om nog een beetje af te vallen.
Maar geen probleem, vandaag weer kijken naar portie grootte.
Kom op, gewoon doen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 8:43    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Jaaaaah, jezelf dagelijks complimenteren he Lachen en daar horen termen als cheatdag , zondigen niet bij.
Inderdaad gepland meer eten zorgt voor positieve gedachtes over je gezonde leefwijze en blijf je goed in je afvalrace staan.

Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 9:26    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
M40 schreef:

Hier nog zo n 1 Lachen Eet geweldig gezond maar van alles net iets teveel om nog een beetje af te vallen.
Maar geen probleem, vandaag weer kijken naar portie grootte.
Kom op, gewoon doen!!

Yes!
Net een rondje 'hard'gelopen met mijn zoon. Voor het eerst sinds een jaar, denk ik. 3 km. Woensdag weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 9:51    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
M40 schreef:

Heel herkenbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 36 van 65