Auteur |
Bericht |
Saskia245 Vaste Weegclubfan

|
|
De eerste start op de weegclub kun is super uitgevallen. Ben er echt super blij mee. De afgelopen week een goede start gemaakt. Soms moeilijke momenten. De drang naar eten/suiker is dan best erg. Verleidingen kunnen weerstaan en dat heeft de vruchten Afgeworpen.
Straks lekker een ronde lopen met de hond en vanmiddag werken dus lekker druk dagje.
Fijne maandag._________________
Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 10:03 |
|
 |
|
 |
Hwin Mega Weegclubfan

|
|
Lekker Saskia, onder de 100!!
Ik heb net gesport (dag 71 van mn 100 dagen challenge), zo de was ophangen, dan nog wat klusjes in en om het huis en vanmiddag lekker het zwembad in. Die hebben we gister opgezet en is nu eindelijk vol._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 11:21 |
|
 |
Aardblij Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-4-2015 Berichten: 580 Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur
|
|
Leuk dat er een vervolgsprintje is, ik doe weer mee._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 12:32 |
|
 |
Aardblij Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 11-4-2015 Berichten: 580 Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur
|
|
D01 je zit al op 100% voor deze sprint, dat is snel!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 12:33 |
|
 |
|
 |
D01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Dipinipi schreef: | D01 schreef: | Hoi Ellen.ik heb een foutje gemaakt en bij streef ingevuld hoeveel ik nu weer.maar streef was 73. Kan je dat wijzigen |
zal ik je even weghalen dan kan je het opnieuw doen...maar als je 73 wil wegen moet je aankomen...is dat je bedoeling? |
klinkt een beetje maar das wel de bedoeling.mijn streef was 73 . ik zit er nu wat meer onder. reservegeld zeg maar als ik ga stabiliseren., hoef niet aan te komen maar anders sta je gelijk klem en anders lijkt het alsof ik niks doen maar hoef niet meer af te vallen alleen stabiel te blijven_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 19:31 |
|
 |
Dodo Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik ben er ook weer bij en ga voor 100%_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 19:51 |
|
 |
D01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Saskia245 schreef: | De eerste start op de weegclub kun is super uitgevallen. Ben er echt super blij mee. De afgelopen week een goede start gemaakt. Soms moeilijke momenten. De drang naar eten/suiker is dan best erg. Verleidingen kunnen weerstaan en dat heeft de vruchten Afgeworpen.
Straks lekker een ronde lopen met de hond en vanmiddag werken dus lekker druk dagje.
Fijne maandag. |
mooi_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 20:00 |
|
 |
|
 |
B25 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-8-2019 Berichten: 814 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord Holland
|
|
Ik ben ook weer van de partij! Vandaag ging alvast goed
Tijdje weggeweest, omdat ik vond dat ik te veel op mijn mobiel zat dus dat heb ik drastisch verminderd, en ik heb geen computer. Dus af en toe een bericht gedaan. Maar geen weegclub is aankomen dus hier :blush: dus, i'm back. Al nu niet dagelijks verwacht ik_________________ Het gaat lukken!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 20:41 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38848 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Ik haal je weg dus even opnieuw aanmelden D_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 20:59 |
|
 |
mauke1 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Hoi, Ik zou het fijn vinden als ik er ook nog bij kan. Ik heb nog een lange weg te gaan. Vandaag ging in ieder geval redelijk goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 jun 2020 21:15 |
|
 |
|
|