Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Er is ook een tijd van genieten dipinipi ..... ik doe dat ook een dag in de week. Ik eet dan ook alles wat ik de hele week niet mag,,,, maar nu heb ik nog te maken met een behoorlijk overgewicht.., straks moet ik het weer bijstellen,. En dat is mij twee jaar geleden gelukt en dat gaat mij nu weer lukken Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
die ene dag in de week eet ik 200 a 300 kcal meer dan op andere dagen...is niet echt bijzonder toch?
wat ik niet snap is dat het meteen blijft plakken
nou dan laat je het wel

ik heb maandag een verjaardag en ik ga gewoon lekker eten wat er zoal is maar ik hoop niet dat ik daar weer tijden voor op de blaren moet zitten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 22:28    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren woog ik opeens gewoon een kilo meer. Vannacht wakker geworden in een zwembad Geschokt
Maar die kilo was vanmorgen dan ook weer +/- weg. Zo raar. Vroeger schommelde ik +/- niet. Jaja.... ik word ouder...
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 6:26    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
die ene dag in de week eet ik 200 a 300 kcal meer dan op andere dagen...is niet echt bijzonder toch?
wat ik niet snap is dat het meteen blijft plakken
nou dan laat je het wel

ik heb maandag een verjaardag en ik ga gewoon lekker eten wat er zoal is maar ik hoop niet dat ik daar weer tijden voor op de blaren moet zitten Lachen

Nee dat is niet echt bijzonder.... als je dat maar een keer in de week doet... moet dat normaal niet blijven plakken... of omgezet te worden naar vet... lastig hoor Sip

Als ik op dieet ben... doe ik een keer in de week een zondigdag... ik weet niet anders dat ik de dagen daarna wel wat zwaarder ben of gelijk blijf in mijn gewicht... maar aan het einde van de week ben ik toch weer wat gewicht kwijt.

En als ik een verjaardag heb ..... dan moet ik of mezelf in houden... of ik ruil mijn zaterdag / zondigdag om naar een dag die mij beter uitkomt... maar het liefst niet binnen die 6 dagen die er normaal tussen horen te zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 8:27    
Moderator

Reageer met quote
ja dat deed ik vroeger ook...inruilen bedoel ik...
nadeel is dat er nu wat dingen achter elkaar zijn
gebak op de camping om te vieren dat we weer open mogen
gezellig maar normaal maak ik dan zelf iets lekkers...doe ik met alles
1x per jaar een belgisch weekend met wafels...dan bak ik suikervrije wafels en doe er griekse yoghurt en zelfgemaakte jam op...nu heb ik een suikervrij gebakje besteld...
maandag is m'n broer jarig en we happen daar wat mee...zoet kan ik makkelijk laten staan en de alcohol ook aangezien ik terug moet rijden...maar lekkere hapjes of lekker avondeten eet ik gewoon mee...stel dat het pizza wordt???daar ga ik dan maar gewoon van genieten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Blij verrast door de weegschaal vanochtend. Lach

Het lastige van een dagje "wat extra" is bij mij vaak dat als ik eenmaal de smaak van zoet heb geproefd, het me soms dagen kost om er weer vanaf te kicken. Ik kan dus prima een dagje wat extra patatjes nemen: een reepje chocolade heeft meestal veel meer gevolgen, omdat ik blijf verlangen naar die smaak in mijn mond. Met hartig heb ik dat niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Duffy mooi ruim een kilo minder Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 11:42    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Duffy schreef:
Blij verrast door de weegschaal vanochtend. Lach

Het lastige van een dagje "wat extra" is bij mij vaak dat als ik eenmaal de smaak van zoet heb geproefd, het me soms dagen kost om er weer vanaf te kicken. Ik kan dus prima een dagje wat extra patatjes nemen: een reepje chocolade heeft meestal veel meer gevolgen, omdat ik blijf verlangen naar die smaak in mijn mond. Met hartig heb ik dat niet.

Ik heb dat ook met zoet dan ben ik ineen de knop kwijt en duurt het soms dagen voor ik hem weer gevonden heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 20:40    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja dat deed ik vroeger ook...inruilen bedoel ik...
nadeel is dat er nu wat dingen achter elkaar zijn
gebak op de camping om te vieren dat we weer open mogen
gezellig maar normaal maak ik dan zelf iets lekkers...doe ik met alles
1x per jaar een belgisch weekend met wafels...dan bak ik suikervrije wafels en doe er griekse yoghurt en zelfgemaakte jam op...nu heb ik een suikervrij gebakje besteld...
maandag is m'n broer jarig en we happen daar wat mee...zoet kan ik makkelijk laten staan en de alcohol ook aangezien ik terug moet rijden...maar lekkere hapjes of lekker avondeten eet ik gewoon mee...stel dat het pizza wordt???daar ga ik dan maar gewoon van genieten Lachen

Keuzes maken is wel heel moeilijk als je zoveel achter elkaar heb Rollende ogen

Ik zou de taart die waarschijnlijk ieder jaar wordt aangesneden op de camping... verruilen voor stukjes appel met kaneel en dan even in de magnetron smullen

Ik vind dat suikervrije gebakje wel stoer !!!!

Jij kan ook aan jouw broer vragen of hij rekening met jou wil houden omdat jij al zoveel heb die week.... maar aan de andere kant PIZZA smullen ik denk dat ik dan zelfs voor schut zou gaan.

Succes in ieder geval Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 21:59    
Moderator

Reageer met quote
ik zie wel wat het wordt... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 22:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 15 van 65