Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door in 2021 inschrijving GESLOTEN

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Misschien voor overige familieleden en bezoek lekkers in huis...
Hier merk ik vaak dat de kinderen ook gewoon probleemloos gezonder snacken als ik gezonder eet en de zoetigheid waar mijn man van houdt is gelukkig niet mijn favoriet.. maar voor noodgevallen nu ook deze prachtige koektrommel met slot

Wat trouwens het best schijnt te helpen bij lekkere trek is jezelf beloven dat je op een later moment, eind van de dag, morgen, vrijdag een kleine portie van het lekkers mag. Grote kans dat je er tegen die tijd niet eens zin meer in hebt. En uit onderzoek blijkt dat dit veel minder wilskracht kost dan gewoon Nee zeggen tegen jezelf. Tenzij het Nee zeggen al echt een ingesleten gewoonte is geworden dan werkt dat natuurlijk prima

There's no way to happiness, happiness is the way!

Laatst aangepast door Kaia op vr 15 jan 2021 9:17, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 22:01    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik koop ook gewoon lekkers. Mijn man moet juist wat vetter eten dus hij houdt wel van wat lekkere dingen. Maar ik kan het prima weerstaan. Bij mij is het juist overdag dat ik soms wil snacken maar nu ik veel gezonde dingen in huis heb kies ik daar voor omdat ik het lekker vind.
Maar ik snap wat je zegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Als ik alleen zou wonen, zou ik het ook niet in huis halen.
Maar daar gaan de mannen hier het niet mee eens zijn.
En ik vind dat ik af en toe best iets ongezonds mag eten.
Anders is het niet vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 7:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
P.s. ik vind ook dat ik met ongezond eten om moet leren gaan. Verleidingen zijn niet alleen in je huis, ook onderweg, op je werk of straks als we weer op verjaardagen mogen komen enz.

Zelf ben ik nog zoekende naar een goede balans tussen gezond en minder gezond. (Ik gebruik bewust het woord lekkers niet, want heel veel gezond eten vind ik ook erg lekker.) Vaak lukt dat, maar soms niet. Dat accepteer ik inderdaad, want je leven gaat niet altijd perfect. Ik probeer van die momenten te leren, waarom lukt het me op dat moment niet, hoe voorkom ik het een volgende keer.

Voor mensen die echt eetbuien hebben (die heb ik nooit gehad), denk ik dat het niet zo simpel is, om het gewoon niet meer in huis te halen. Daar zit veel meer achter en ik denk dat je daar professionele hulp bij nodig hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer een groen vakje vanochtend,het gaat hier goed met het eten.
Ik koop altijd lekkere dingen zoals chips en nootjes en wat voor op toast of ik maak het zelf.
Als de kinderen komen met de kleinkinderen wil ik wel wat in huis hebben.
En haal ook koekjes of koeken voor mijn man,ik mag ze niet eten vanwege allergie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:54    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, weer een mooi groen hokje. Ben tevreden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die koektrommel met slot is trouwen een briljant idee Kaia!
Misschien moet ik die ook aanschaffen voor de dingen die ik echt onweerstaanbaar vind! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hwin schreef:
Die koektrommel met slot is trouwen een briljant idee Kaia!
Misschien moet ik die ook aanschaffen voor de dingen die ik echt onweerstaanbaar vind! Lachen

Wat je echt onweerstaanbaar vind gewoon niet kopen. En voor huisgenoten iets meenemen waar je niet veel omgeeft.
Maakt het toch allemaal iets makkelijker.
Wie niet sterk is moet gewoon slim zijn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 10:46    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Wauww die koektrommel is prachtig Kaia, heeft je man de sleutel? Lachen Ik woon alleen en dan komt het nog niet goed, of de sleutel zo verstoppen dat ik geen zin heb om hem te pakken haha.

Ik haal het niet meer in huis, ben al vaak overmoedig geweest, dat ik dacht dat ik het wel kon. In het weekend mag ik wel iets ongezonds lekkers, maar ik weet nog niet wat, misschien sla ik ook wel over. Ik ben ook bang dat ik dan meteen weer iets trigger. Koop dan wel één ding en ga ervan genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Zelf heb ik veel baat gehad met het stoppen van suiker en minder kooldraden heb altijd crackers in huis daar kom je een eind mee bij onverwachts bezoek of als je zelf trek hebt , vandaag onverwachts familie die langs kwam had gisteren een grote pan soep gemaakt met veel groenten daar een kaas cracker bij en smullen maar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 17:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 21 van 63