Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door in 2021 inschrijving GESLOTEN

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
deze week een -600 gram
niet veel maar ja het gaat er meestal sneller aan dan er af Lachen
zit wel weer in een goed ritme en laat de zoetigheid en wijn staan

wel veel dipini
als het iedere week zo gaat verlies je veel
ik had ws toch veel water vd marathon lopen want er is meer dan een kilo af, normaal ben ik vd 200 gram per week

Laatst aangepast door D01 op za 09 jan 2021 19:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 19:10    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lightfeather schreef:

Dank je wel Jpee. Het is alweer even geleden dat we elkaar spraken. Gaat het goed met je?
Mij helpt het soms als ik enkele shakedagen of vette vis inplan. Gisteravond dan ook rauwkost met makreel gegeten. Hopelijk geeft dat mijn lijf net dat zetje dat ik nodig heb. Vanmiddag heb ik dat ook ingepland want heb nog over.

Met mij gaat het prima en hoop dat nog lang zo te houden Lachen Lachen
Moet alleen niet teveel snoepen want daar kom ik van aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat leuk jullie reacties vooral Lightfeather heeft er veel werk van gemaakt echt leuk.
Er zijn deelnemers die een paar weken geen gewicht en bericht hebben gepost deze deelnemers worden in de loop van de weeg verwijderd uit de lijst. Je moet echt actief mee doen en zeker je gewicht invoeren om in dit sprintje te blijven.

Laatst aangepast door Ellen op za 09 jan 2021 21:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeetje lightfeather wat een tegenslagen! Hopelijk kan de operatie snel uitgevoerd worden! Moet je ook echt afvallen voor de operatie? Je hebt in elk geval een goede stok achter de deur!

Goed Dipinipi, lekkers en wijntjes laten staan, dan gaat t bijna vanzelf hé Lachen . Hier met ups en downs, morgen maar weer flinke ronde joggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 21:39    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ik doe morgen body combat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
600 gr voor de 1e week na zo'n schransmaand is weinig maar ik ben allang blij dat ik geen snaai neigingen heb Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 22:44    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Lightfeather schreef:
Goedemiddag,

Coby dat zal ook pijnlijk zijn geweest. Bij mij zit alles in mijn borstkas gepropt. Is de operatie je meegevallen? De chirurg zei dat hij nogal zwaar is en dat het herstel zo'n 6 maanden kan duren en het nooit meer wordt zoals het was, dat je vaak niet meer goed kunt slikken erna. Maar goed dat lukt nu ook nauwelijks.
Ik kan nog wel piepkleine beetjes eten maar dat zit me dan ook gelijk in de weg. Mijn lijf is gelijk op de spaarstand gegaan. Afvallen als je dat graag wilt is fijn maar niet op die manier he. Ben je helemaal hersteld?

Fijne dag iedereen, ik ga snel even naar buiten nu de zon nog schijnt.

Ik ben in Maart vorig jaar geopereerd kon alleen nog maar af en toe een slokje kippen bouillon tot me nemen, niets anders kreeg ik erin, m,n maag zat voor meer dan driekwart in m,n borstholte, en als ik wat probeerde te eten kreeg ik tijdens het eten een hevige pijn aanval die niet uit te houden was zo erg dus durfde niets meer in m,n mond te stoppen
ik ben in Gouda geopereerd 5 sneetjes in m,n maag en buik,
en heb 5 dagen in het ziekenhuis gelegen, daarna een aantal weken vloeibaar Nutric flesjes voedsel gekregen, daarna moest ik langzaam weer opbouwen, begonnen met gele vla, na een aantal dagen kwam het m,n oren uit hahaha
ik heb het slikken na de operatie niet als vervelend ondervonden het heeft wel eeen aantal maanden geduurd voor ik weer wat vast voedsel kon gaan nemen, maar ik ben er van opgeknapt en zou het zo weer doen, als het nodig was,

neem van mij aan dat je er zeker van opknapt en blij ben dat je de operatie gehad heb, ik hoefde ook niet speciaal gewicht te verliezen voor de operatie woog tijdens de operatie 97 kilo en ben maar 166 lang
wens je sterkte omdat ik weet wat je nu voelt, maar het komt goed,lieve groetjes Coby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 22:50    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
JPee Met mij gaat het prima en hoop dat nog lang zo te houden Lachen Lachen
Moet alleen niet teveel snoepen want daar kom ik van aan
ik ben zo,n zoetekauw en moet ook zo opletten dat ik niet zo snoep"
vind dat vaak het moeilijkste

Dipinipi...600 gr voor de 1e week na zo'n schransmaand is weinig maar ik ben allang blij dat ik geen snaai neigingen heb
ik vind het knap dat je 600 gr er al zo gauw af heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 22:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik vind 600 gram gigantisch veel Geschokt
Super gedaan!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben weer op de goede weg, de onsjes sluipen eraf, wel heel, heel langzaam, maar toch. Lach

Gisteren een bak snert uit de vriezer gehaald. ik vond het er echt weer voor. koud Bij ons geen sneeuw trouwens, alleen ijzelig. Jammer eigenlijk, want sneeuw is mooi om te zien en de honden vinden het altijd zo leuk. Lach

Lightfeather, ik hoop dat je ondanks de corona heel snel aan de beurt bent hoor. Lijkt me heel naar voor je zoals het nu is! Verward

Dini; wat veel! Goed gedaan hoor. cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 2:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 13 van 30