Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wandelen met Ommetje App, Strava of stappenteller!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Ik maak tussendoor foto,s tijdens mijn ommetje en geen probleem maar heb wel problemen met de puntentelling maar dat ligt aan mijn mobiel.
Eliza ik heb ook al eens gedacht om de app weg te doen erg frustrerend als je niet de juiste aantal punten verdient die je moet krijgen.
Ik wordt ook nonchalanter en zet hem niet altijd meer aan. Alleen bij mijn ochtendwandeling elke dag altijd 11 punten en de lunch wandeling maar dat is weer een verschillend aantal punten vervelend dat wel.

Flying missy houwen zo boven aan de lijst

Vanmorgen zo mooi gewandeld mistig en de zon erdoorheen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Ik heb gemerkt dat die punten best snel optellen.

Zodra ik denk dat ik wel kan gaan wandelen, moet ik ook gaan.
Van uitstel komt afstel.

Precies, dat is de juiste instelling! Elk moment dat je kunt, pak het! En zo leuk dat het dat lekker aantikt met die punten, hè.

Ik had gister na diverse werkafspraken nog een goede vriend op bezoek. We hadden in de tuin kunnen gaan zitten, maar we zijn gaan wandelen. Heerlijk in het bos en langs de weilanden, voor mij een heel bekend rondje maar voor de vriend die midden in een grote stad woont, was het allemaal verrassingen qua uitzicht en leuke paadjes en genieten van de rust. Zo leuk, daardoor zie ik dan zelf ook weer nieuwe dingen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen op deze koude ochtend .

Ik heb nu 16min gelopen want met die mist en geen dikke jas ging ik snel naar binnen .

Wegen vergeten maar ik hoop onder de 64 .

Gisteren heerlijk gefietst en koffie gedronken onder weg .
In de tuin gewerkt .

Vandaag friet dag en ik ga genieten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 7:23    

Reageer met quote
Ook net terug van mijn ommetje, was idd koud maar had mijn jas aan een mooie dauw en zonnetje kwam door nog even over de neuzen van de ezels geaaid

Vandaag varkenshaasje met abrikozen, bloemkool en aardappelen en een glas rode wijn.

Ik kijk net naar buiten wat zijn de eekhoorns weer in de weer graven van noten ook in mijn gras daar ben ik niet blij mee,

Fijne zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zat weer netjes op de 63.3 tevreden .

Ommetje hondje om half 7 was door de regen maar15 min .

Vandaag uit eten was eindelijk plekje vrij gekomen om 7 uur . Want weekenden zit vaak al 6 weken vol .
Ik ga nu 1x per 4 weken uiteten . 6 nov de volgende .
Ook voor het eerst 1ste kerstdag geboekt gaan we tapas eten .

Fijne week en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 6:55    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het wel lastig om te gaan lopen met dit weer.
Iedere keer is er wel iets. Ik kan ook niet over de hele dag.
Ik val minder af dus het heeft wel effect .....
Ik golf bijna niet meer dus dat waren 4 uurs wandelingetjes .....
Wel meer tafeltennis, maar dat is meer explosief en niet zo lang (wedstrijd duurt max 15 min en je doet er 3 op een avond).

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 10:28    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ik ben blij met de lunch punten. Want het is de laatste dagen dan echt lekker wandel weer. Hond en ik zijn weer uitgelaten. Zo om 14 uur nog ff werken. Scholen schoonmaken. En dan vanavond nog klein ommetje met hondje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb m'n 6 km rondje weer gedaan. Heerlijk is het buiten! En er was geen mens te zien onderweg, het was zó stil in het bos. We hoorden alleen in de verte de machine die de mais eraf haalde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik heb ook al drie ommetjes gedaan, ipv met de auto naar mijn afspraak nu gaan wandelen. Vroege vogelommetje om te kijken hoe lang ik erover deed. Heen en terug een uur en 15 minuten. Dus vanmiddag ommetje naar afspraak en erna weer terug. En het is heerlijk wandelweer. Ik heb nu geweldige wandelsokken (bergwandelsokken) vond het mega duur gewone prijs 27.95 afgeprijsd naar 20 euro. Toch 3 paar genomen, nou in die sokken kun je wonen….. ik ga geen koude voeten krijgen in de winter. Erg blij Erg blij
En vanavond mijn avondwandeling nog tegoed. En nog 5 dagen voor de ranglijst doorbijter, ik sta nog bovenaan Erg blij met 248 punten en nr 2 142 punten, dus die laat ik mij niet passeren Schaam Schaam beetje competitie is niet verkeerd, ik wil promoveren naar de volhouders Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 14:55    

Reageer met quote
Vanmorgen mijn ommetje gemaakt, veel gekwetter van ganzen die neer wilde strijken bij de opgeruimde maisvelden uiteindelijk zijn ze toch verder gaan vliegen in een mooie V vorm .
Ik blijf hangen, promoveren zit er niet in, braaf de podcast iedere dag geluisterd maar geen punten bijgeschreven. Soesje de competitie is bij mij ver te zoeken zo. Denk dan: weet van mezelf dat ik goed bezig ben, maar toch is dit wel teleurstellend.

Ik heb ook last van koude voeten, welk merk wandelsokken heb je gekocht Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 8:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9