Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wandelen met Ommetje App, Strava of stappenteller!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pfffft. Dan loop ik een keer vergeet ik hem uit te zetten.
Geen punten voor vlot gelopen rondje.
Loop ik een keer bedenk ik halverwege dat hij niet aan staat .....
Loop ik een keer en kom ik thuis .... oja ommetje app ...

Pffffft ik ben zo'n sukkel.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
FM ik krijg meestal eerste ommetje actief ommetje maar soms pas bij tweede of derde ommetje. Scherder maakt het moeilijker dus je moet minstens 2 ommetjes lopen..
Langer dan 2 uur kan toch niet met de app?

Koud heb ik het niet, maar jas moet -20 graden doorstaan. ‘s avonds met Skibroek aan, oud principe laagjes kleden..

Ik ben de sukkel hierzo.. blessure opgelopen.
ja weer scheenbeen nu rechts overbelast. Hardlopen op de loopband 2 min en dan 10 min wandelen op hardloopsnelheid, te krampachtig snel wandelen niet de bedoeling..
Slecht idee…. Nu nu met de gebakken peren Lachen Lachen
Zit dus in het strafhoekje met minder minder wandelen… Dus wat afkicklachten. Is daar een behandeling voor…
@ Marc: advies Geke wandelschoenen aan app aan. Die heb ik onthouden Jammer van je reeks dan maar je hebt wel gewandeld dus dat is heel mooi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2021 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ook niet fijn Soesje, weer blessure........ Rollende ogen

Nee langer dan 2 uur kan niet, dus geen punten. Sip Ik denk er dan ook niet aan om na een uurtje of zo weer uit te zetten. Net als Garfield, soms vergeet ik het gewoon.

Gisteren avond ook maar weer 9 punten. Nou jammer dan. Morgen nieuwe kans hoor. Ik ga niet naast mijn werk ook nog eens extra lopen, het is me wel goed zo. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2021 1:22    

Reageer met quote
Pas gisterenavond weer gaan lopen. Was niet koud, ook droog (mistig wel) en weinig vuurwerk gelukkig. De honden mee, die rekenen al op een extra rondje in de avond. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 0:55    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
En hier veel vuurwerk en veel knallen toeterende auto’s een feestvreugde van jewelste, geen rondje gedaan in de avond. Het vuurwerk was voor Max ja onze Max vanuit zijn stamkroeg hier in Montfort.
Dit is de tv toren van roermond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 14:30    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk Klazina!

Gaan jullie het sprintje ook verlengen? Dan wil ik graag een poging wagen, ik gebruik een stappenteller op mijn telefoon. Ga nog bedenken welk doel ik mezelf ga stellen, wordt wel een beetje bang van fanatisme haha. Het gaat mij in eerste instantie om mentale veerkracht kweken Cool

Groetjes, vlinderrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2021 17:28    

Reageer met quote
In de avond voor het werk nog een rondje gedaan. Had er eigenlijk niet veel zin in. Maar goed, weer 13 punten gescoord. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
En dan zijn we alweer op de laatste dag van dit sprintje aanbeland!
Sorry beste mensen, dat ik een tijdje hier niet geschreven heb, er waren steeds andere dingen.

Maar gewandeld heb ik wel, hoor!
Vanmorgen kreeg ik van mijn strava-app een jaaroverzicht (terwijl het jaar nog niet echt om is). Hou je vast, hier komt het: ik heb 330 actieve dagen gehad (en er zijn nog 13 te gaan). Dat betekent dus dat ik zo'n 22 dagen geen wandeling heb opgenomen. En de kilometers zijn een kleine 2300.
Ook daar ben ik blij mee, ik herinner me dat ik in 2019 een totaal van 2019 km's wilde halen. Ik zit er nu dus toch echt een stukje boven.

Het is inderdaad een gewoonte: wandelschoenen aan, app aan en gaan!

Maar wat lees ik nu, Soesje, heb je alweer een blessure? Zou het kunnen dat je misschien toch ietsiepietsie te fanatiek bent...? Ik bewonder je wilskracht! Maar kennelijk roept je lijf eventjes: pas op de plaats.

Vlinderrr, ik wil het sprintje best verlengen. Zijn er meer liefhebbers die door willen gaan? Ik zelf word in ieder geval altijd blij van jullie wandelverhalen, het geeft me vaak een zetje om er ook nog even op uit te gaan.

Ach, weet je wat, ik ga gewoon een nieuw sprintje starten. Maar ik kies dan wel een 'oude' naam, namelijk die van de kilometervreters. Die hebben we jaren geleden hier ook gehad.
ja, dàt ga ik doen.
De link naar deze sprint zet ik hier straks wel neer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 dec 2021 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier is het vervolgsprintje:

https://www.weegclub.nl/forum/kilometervreters-wandelen-of-hardlopen-t57259.html

Doen jullie weer mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 dec 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Geke schreef:
Hier is het vervolgsprintje:

https://www.weegclub.nl/forum/kilometervreters-wandelen-of-hardlopen-t57259.html

Doen jullie weer mee?

Ik doe weer mee. Heb idd ook niet veel geschreven. Beetje druk met werk. En na die tijd vaak moe.

Ik hou van de kerst, maar niet van de rommel die het geeft op scholen waar ik schoonmaak. En momenteel werk ik 32,5 uren verdeeld over drie scholen. Waarvan 1een tussen ronde ivm corona besmetting. Dus de laatste weken 35 uren.
Volgende week nog werken. Minder kinderen, dus mooi ff inhaalslag doen.
En geen tussen ronde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 dec 2021 12:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Pagina 22 van 23