Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Waar zijn de mannen? Hier!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goh, Pmponer, zo ken ik je niet. Je bent een voorbeeld voor me in doorgaan met afvallen. Kom op hè, gaan met die banaan!

Ik ben met Pasen weer fanatiek begonnen, net zoals de eerste zes weken van 2018 waar ik die zes weken me aan het dieet hield van geen snoep, geen chips, geen alcohol en gesnaai. Tot Pinksteren wil ik dat volhouden en dan opnieuw zes kilo afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 12:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, de 1,4 kg die ik vorige week was aangekomen, is er nu weer af. En nu rap door naar onder de 100!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 8:05    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi mannen.

Ik ben even op vakantie in Ierland.
Ik hoop dat ik me een beetje kan inhouden.
Net wel voor het eerst in mijn leven een guiness gedronken.
Viel mij niet tegen Erg blij
Ik ben een weekje weg. Daarna pak ik vol goede moed de draad weer op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 23:33    
Man Weeggegevens   geelgras123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Emiel schreef:
Hoi mannen.

Ik ben even op vakantie in Ierland.
Ik hoop dat ik me een beetje kan inhouden.
Net wel voor het eerst in mijn leven een guiness gedronken.
Viel mij niet tegen Erg blij
Ik ben een weekje weg. Daarna pak ik vol goede moed de draad weer op.

Veel plezier in Èire.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 7:23    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo mijn eerste rode, het is toch een mooie serie geweest.
Het stabiliseren valt me niet mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 5:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Niet wegzakken pmponer, je bent zo geweldig bezig en hebt zo geweldig laten zien dat je discipline hebt om het vol te houden!

Ik zit weer onder de 100 na een prima week. Jammer dat ik gisteravond laat zo heb zitten snaaien, anders had ik nu rond de 99 gezeten. Dat is het doel voor volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 7:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Faas, gaat wel goed komen hoor het stabiliseren is gewoon lastig.
Dus dat moet volgende week anders.

Goed dat je onder de 100 bent gekomen en nu niet meer er boven !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 13:44    
Man Weeggegevens   geelgras123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik worstel al een tijdje met soms boven de honderd soms weer onder de honderd en soms een piek naar 98,x kg.

Bij mij gaat het vooral om het avondeten waar ik vaak te veel eet. Ik heb dit ook een keer gedaan (gewokte spersiboontjes + boemboe) door dit in tweeën te doen. Maar het voelde niet goed want ik had nog honger/trek. En later op de avond heb ik de rest maar genomen. Ik heb gewoon geen zin om 's avonds met honger te gaan slapen. Maar ik heb geen idee hoe ik het dan moet gaan doen.

Ik heb vorige week wel een week plan opgesteld wat ik eet 's avonds. Het is er deze week nog niet van gekomen. Nu is het plan om nog wel brood te eten, maar zo min mogelijk pasta/rijst/e.a. Dus vooral groente + eiwit dingen.

Chocolade, alcohol, chips e.d. eet ik alleen samen met andere mensen. Vrijdag middag tegen het einde van de werkdag wordt er ook chips en bier genuttigd. Ik eindig meestal met zo'n zak met chips die leeg is. Ik denk dat ik daar mee ga stoppen. Ik haal nooit chips in huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 10:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
geelgras123 schreef:
Ik worstel al een tijdje met soms boven de honderd soms weer onder de honderd en soms een piek naar 98,x kg.

Bij mij gaat het vooral om het avondeten waar ik vaak te veel eet. Ik heb dit ook een keer gedaan (gewokte spersiboontjes + boemboe) door dit in tweeën te doen. Maar het voelde niet goed want ik had nog honger/trek. En later op de avond heb ik de rest maar genomen. Ik heb gewoon geen zin om 's avonds met honger te gaan slapen. Maar ik heb geen idee hoe ik het dan moet gaan doen.

Ik heb vorige week wel een week plan opgesteld wat ik eet 's avonds. Het is er deze week nog niet van gekomen. Nu is het plan om nog wel brood te eten, maar zo min mogelijk pasta/rijst/e.a. Dus vooral groente + eiwit dingen.

Chocolade, alcohol, chips e.d. eet ik alleen samen met andere mensen. Vrijdag middag tegen het einde van de werkdag wordt er ook chips en bier genuttigd. Ik eindig meestal met zo'n zak met chips die leeg is. Ik denk dat ik daar mee ga stoppen. Ik haal nooit chips in huis.

ja ik snap het worstelen wel, ik lees dat je wilt minderen in pasta/rijst etc. Ik heb juist een andere keus gemaakt.

Ik wilde namelijk niet anders gaan eten bij het avond eten, en ook niet afwegen van wat ik wel zou mogen en wat niet. Dus dat doe ik ook niet. Ik heb suikerhoudende dranken verbannen en eet geen tussendoortjes. Verder eet ik gewoon mijn brood, wel 2 plakken minder per dag dan eerst maar daar ben ik inmiddels aan gewend. Chips bier en dat soort zaken zijn voor mij uit den boze, daar kom ik dus ook niet meer aan. Tenzij ik nu een uitzondering maak omdat ik ben waar ik wil zijn. Maar in de weg er naar toe... geen concessies en gewoon doorgaan.

Succes met je plan en hou je eraan, kan niet fout gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 15:23    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo mannen!

Ik ben weer thuis en gelijk vandaag naar de diëtiste geweest.
Ik was bang dat al net eten in Ierland me de nek gekost zou hebben, maar het viel mee.
Ben wel aangekomen in gewicht maar ben ook een kilo vet kwijt geraakt. Waarschijnlijk door het vele lopen wat ik daar gedaan heb.
Waar ik wel een beetje van strok is dat ze ze zei dat ik vocht vast houdt. Dat is verontrustend want ik ben hartpatiënt.
Morgen heb ik de jaarlijkse controle bij de huisarts en dan zal ik dat zeker aankaarten.

Verder echt een TOP vakantie gehad. 2600 km gereden in 6 dagen. Rara hoe kan ik dan een kilo vet kwijt raken he?
Eten vond ik niet zo geweldig. Was vooral veel!
Vandaag ook meteen de draad weer opgepakt met minder eten. Wat wel weer ff wennen is.

Ik zal me morgen even wegen, ik snap niet dat ik steeds een weegmoment mis? Hoe kan dat nou?

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 17:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7