Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

waar woont iedereen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik woon ook in het noorden, maar dan in Noorwegen. 1 km buiten een heel klein plaatsje vlak bij de zweedse grens Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 apr 2017 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Lijkt me geweldig, de natuur daar. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 0:07    
Vrouw Weeggegevens   BecomingKaya
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Nutrilett (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Oh wat gaaf Jomar! Ik woon in Yttermalung (280 km van Oslo vandaan, maar hoger)

En Flying Missy het is inderdaad heerlijk om zo in de natuur te wonen. Ook al ligt er nu 30 cm sneeuw haha.
Het is voor mij de hoofdreden geweest om te verhuizen, en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Het is nog zo wild en puur. We hebben bv reeën, herten, vossen, dassen, hazen (en zelfs een keertje een wolf) in de tuin. En in de rivier achter ons huis zitten otters en wilde zwanen en Canadese ganzen en zijn de kraanvogels ook weer terug gekomen van het Zuiden.
ja het is zo verkeerd nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dan woon je ongeveer even hoog als mij aan de andere kant van de grens. *Maar* (naar scandinavische begrippen) 159 km hier vandaan. Ik woon in Kirkenær.
Noorwegen is duur ja, wat minder als je er ook werkt. Maar voor de grote boodschappen ga ik 1-2 keer in de maand de grens over (Charlottenberg), dat scheelt een stuk. Voordeel van bij de grens wonen.

Als je van de natuur houdt is het leven hier heerlijk. Ook bij mij lopen de elanden, reeën, dassen etc door de tuin (en vreten mijn appelbomen aan Gemeen ) Kraanvogels en ganzen op de velden voor de deur nu. Bossen aan alle kanten... ja, het voorjaar is op weg en heel erg welkom Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 17:56    
Vrouw Weeggegevens   BecomingKaya

Dieet: Nutrilett (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Nou zeg dat Jomar, het is mooi die sneeuw, maar nu wil ik toch wel groen hoor! De vogeltjes hadden er ook moeite mee met een nieuw pak sneeuw, met honderden zaten ze in de tuin voor eten.
Dus toch maar weer gegeven.
En inderdaad 159 km is niets meer als je gewend bent hier haha. Onze dichts bijzijnde stad is op 80 km (Mora). In het begin was dat slikken maar nu weten we ook niet beter meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 apr 2017 18:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Pagina 17 van 17