Auteur |
Bericht |
janita1986 Vaste Weegclubfan

|
|
Ik werd vanmorgen blij van het feit dat ik deze week maar 4 daagjes hoef te werken.
Vrijdag heb ik lekker een dagje vrij genomen.Dus nog 2 dagen te gaan  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 nov 2011 8:23 |
|
 |
|
 |
Karin1962 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 23-10-2011 Berichten: 12 Dieet: Grip op koolhydraten Woonplaats: Papendrecht
|
|
Vandaag weer op de powerplate getraind. Joepie! Het is precies twee weken na mijn knieoperatie (meniscus bijgetrimd en kapot kraakbeen verwijderd). Daar ben ik vandaag heel blij door  _________________ Maak eens een zelfportret i.p.v. iemand slecht af te schilderen...
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 nov 2011 10:58 |
|
 |
Poek Vaste Weegclubfan

|
|
Vanavond is weer The Voice op tv ! Daar word ik nou blij van._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 nov 2011 16:11 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Het is een beetje een lang verhaal... onze oudste hond heeft de ziekte van Cushing, waardoor hij zijn haar verliest, ook zijn ondervacht. Nu heb ik vanwege de kou een hondenjas besteld bij zooplus. Ik vind het zelf niks, maar ja het arme beest kan zich niet goed meer warm houden en ik doe het natuurlijk niet voor mezelf.
Mijn oudste dochter - met wie ik nogal bots - belde me vanmorgen en toen ik vertelde wat ik had gedaan hebben we samen op de site zitten kijken naar foto's van honden, door eigenaren daar geupload, die zo'n jas of trui of zelfs overall aan hebben. We hebben ouderwets met zijn tweetjes via de telefoon dubbel gelegen van het lachen!
Daar werd ik nou blij van!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 nov 2011 22:46 |
|
 |
|
 |
E Bosman-Visser Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 17-11-2011 Berichten: 17 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Ridderkerk
|
|
ik word erg blij van het feit dat we volgende week met z'n 3tjes een weekje vakantie hebben! mn mannetje vandaag de laatste dag werken, en dan volop genieten! ik ben helemaal blij! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 10:50 |
|
 |
samsoem Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-7-2011 Berichten: 415 Dieet: gezond eten Woonplaats: Omgeving Rotterdam
|
|
Dat ik heerlijk gesport heb en dat éen van de sportinstructeurs zei dat hij mijn doorzettingsvermogen zo bewonderden!
Dat maakte mijn dag weer helemaal goed en geeft mij weer een zetje in de goede richting._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 15:12 |
|
 |
michelle1978 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 4-11-2011 Berichten: 42 Dieet: gezond eten Woonplaats: veghel
|
|
Ik werd vandaag blij van mijn kinderen. Die alle twee spontaan vertelde dat ik de liefste mama ben die ze hebben. Van oudste dochter vind ik dat altijd extra speciaal, omdat zij 2 moeders heeft.
Ik ben immers de stiefmoeder.... hihihihi. Maar met bio moeder heeft ze geen contact._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 nov 2011 23:47 |
|
 |
|
 |
martijnvang Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-11-2011 Berichten: 1728 Dieet: Gezond eten en sporten Woonplaats: boxtel
|
|
ik wordt er helemaal blij van om zo weer te gaan sporten en dat het vandaag eens niet mistog was  _________________ afvallen is een proces dat lukt niet van de een op de andere dag.
mijn motto's:
ga ervoor!
waar een wil is, is een weg ook al is de weg soms moeilijk te bewandelen!
today i will do what other's wont, so tomorrow i can do what others can't
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 22 nov 2011 17:52 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik sprak vanmiddag bij de kapper iemand aan die ik van vroeger ken, ze zag in eerste instantie even niet zo snel wie ik was en zei toen: ohhh ben jij het, jeetje ben jij zoveel afgevallen? Ik herkende je haast niet!
Ben bijna dansend de zaak uit gegaan...  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 nov 2011 23:15 |
|
 |
jvh88 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-10-2011 Berichten: 1006 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Geetbets, België
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 nov 2011 11:47 |
|
 |
|
|