Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Waar werd jij blij van vandaag??

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 277, 278, 279 ... 298, 299, 300  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Dank je wel Tusele!

Blij dat mijn inbox helemaal leeg was toen ik vandaag ben gestopt met werken.

da's fijn!! Bij mij is het niet leeg..maar ik heb einde werkdag wel de urgente dingen afgehandeld of ingepland..en de niet urgente dingen op een in te plannen lijstje gezet..

En dan stort ik alles in de in en outbox in de folder > 1 werkdag Lach En begin ik de volgende dag met een schone lei.

Echt gekkenhuis die mail...waar is de tijd dat er dingen uitgetypt werden door de postkamer en ik een memo en een paar faxen per dag kreeg??!!

hier blij van dat mijn man met de auto naar werk ging ipv fiets met de gladheid..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Tusele schreef:
Lizanx schreef:
Dank je wel Tusele!

Blij dat mijn inbox helemaal leeg was toen ik vandaag ben gestopt met werken.

da's fijn!! Bij mij is het niet leeg..maar ik heb einde werkdag wel de urgente dingen afgehandeld of ingepland..en de niet urgente dingen op een in te plannen lijstje gezet..

En dan stort ik alles in de in en outbox in de folder > 1 werkdag Lach En begin ik de volgende dag met een schone lei.

Echt gekkenhuis die mail...waar is de tijd dat er dingen uitgetypt werden door de postkamer en ik een memo en een paar faxen per dag kreeg??!!

hier blij van dat mijn man met de auto naar werk ging ipv fiets met de gladheid..

Lachen Lachen Hier word ik blij van! Lachen Lachen

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 22:37    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Lachen Lachen Hier word ik blij van! Lachen Lachen

@Lizanx ... ha ha van mijn nostaligische gevoelens van terugverlangen naar de typekamer en faxen?? Erg blij Erg blij Ik voel me dan ououououd!!! (ben"pas 47...")

Ik werd vandaag blij van zoonlief die mijn thuiswerkkantoor inkomt..heel netjes eerst voorzichtig deur open, kijken of ik niet in een videocall zit met collega's of met een klant. DAt was niet het geval....en dan een straaaalend koppie zien en er een enthousiast verhaal uitkomt dat hij een 9 voor zijn scheikunde proefwerk heeft....
De mooie dingen uit deze covid tijden! Cool Cool Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
47? Oud? Ik ben 49 jaar, dat is pas oud. Haha. Dus typles op een ouderwetse typmachine, faxen en telefoons met een draaischijf ben ik mee opgegroeid. Lachen . Vandaag heeft mijn dochter mijn mobieltje via bluetooth aangesloten op mijn autoradio met de mededeling “Mam, dit was jou echt nooit gelukt in je eentje”. Dan voel je je pas oud. Haha

Ik word blij van de telefoongesprekjes op de dinsdagochtenden met mijn moeder. Altijd gezellig.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik wordt niet blij als ik lees dat iemand van 47 zichzelf oud vind.......... wat moet ik dan wel? Lachen

Ik ben blij dat ik nu volledig gevaccineerd ben. Ben er alleen 1 dagje van onder mijn theewater geweest. Nu weer ok gelukkig. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 21:33    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik wordt niet blij als ik lees dat iemand van 47 zichzelf oud vind.......... wat moet ik dan wel? Lachen

Maar jong van geest toch??

Ik werd blij van een fijne ochtendwandeling..samen met mijn man, vrolijk fluitende vogels in het park en d e1e tekenen van de natuur die uit de winterstand ontwaakt!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 12:56    

Reageer met quote
Blij met lentedagje. Lach Van genoten, buiten trainen met mijn meiden. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 1:16    

Reageer met quote
blij van een random act of kindness doen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 9:41    

Reageer met quote
Dat is mooi Tussele!

Ik werd blij van korte rij bij het afval perron, daarna ook nog rustig in de winkels en thuis nog een dringend klusje gedaan. Dan kan je zo tevreden zijn he. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 2:12    

Reageer met quote
Blij dat ik nog voor de sneeuw uit naar het werk kon gaan. Nu is de wereld wit geworden........... Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 1:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 277, 278, 279 ... 298, 299, 300  Volgende
Pagina 278 van 300